اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape

از بازی‌هایی صرفا سرگرم‌کننده تا بازی‌های جدیِ مبتنی بر مدل‌های علمی، از بازی‌های کاملا آنلاین تا بازی‌های محیط واقعی ، و هر فعالیتی که بتوان در قالب بازی یا بازی‌وار آن را طراحی و اجرا کرد، خدماتی‌ است که تیم‌آپ به شما ارائه می‌دهد. در اتاق فرار راز، شما به‌عنوان نقش اول یک فیلم رازآلود و ترسناک بازی خواهید کرد و تجربه‌ای هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد خواهید داشت. اتاق فرار تفریحی متفاوت مخصوص بزرگسال ها که باعث می شود برای چند ساعت از دنیای شلوغ و پر از همهمه خود فاصله بگیرید و غرق دنیایی بشوید تا با استفاده از سرنخ ها معما ها را حل کنید و به سرعت ماموریت خودتون رو انجام بدید. مجموعه مایندر اسکیپروم فعالیت خود را در مرداد ماه ۱۴۰۰ با شعار اتاق فرار را زندگی کن آغاز کرد.

مجموعه اتاق فرار تهرومز

ترس یک پارامتر کاملا نسبی است و در اتاق فرار نیز، این مسئله اسکیپ روم ترسناک تهران صدق میکند. اتاق فرار میتواند در یک خانه متروکه، زندان و یا در یک موقعیت خاص باشد و با فضاسازی مرتبط خواهد بود. گاهی طراحی بازی به قدری به دنیای واقعی نزدیک می‌شود که اغلب بازیکنان، احساس می‌کنند در یک فضای واقعی به دنبال اشیاء واقعی و معماهای واقعی هستند.

  • سلامت شما اولویت اول ماست، لطفا قبل از ورود به مجموعه این مطلب را مطالعه فرمایید.
  • بازی‌‌های مهیج، بازی‌‌های فکری با موضوعات خاص، بازی‌‌هایی با داستان‌‌های جنگی، تفریحی سالم و گروهی برای خانواده‌ها، دوستان، همکاران و همکلاسی‌ها است که همگی با بیشترین تخفیف‌ها و بهترین کیفیت، خدمات خود را به شما ارائه می‌کنند.
  • این نوع رزرو آسان و مطمئن ترین روش رزرو اتاق فرار است و اگر مجموعه‌ای باشه که بنا به هر دلیلی وبسایت نداشته باشه میتونید از طریق تلفن این کارو انجام بدید.
  • فرآیند حل کردن معمای اتاق برای بیرون آمدن باید در مدت زمان محدود حداکثر یک ساعت انجام شود.

هاش رو به عهده بگیره و نقشش رو درست انجام بده اولین رمز موفقیت تیم شماست. ورود هرگونه تجهیزات الکترونیکی (موبایل، دوربین و …) به داخل بازی ها ممنوع می باشد. سناریویی برگرفته از یک داستان واقعی و پرونده کلاهبرداری در سال ۲۰۰۶ در لوس آنجلس آمریکا دارد. نسل بعدی مازها (هزارتوهای پرپیچ و خم) در باغ‌های انگلستان به چشم می‌خورند؛ باغ‌هایی که در قرن ۱۶ پس از میلاد مسیح، حصارهایی از گیاهانی مانند شمشاد داشتند. در آن دوره، ورود و خروج موفق از این مازها، مراسمی برای خاندان سلطنتی و مهمان‌های آن‌ها بود؛ چالشی جذاب برای شرکت‌کنندگان که از آن به‌عنوان سرگرمی یاد می‌کردند. اسطوره‌های یونانی در اینجا در واقع الگوهایی کهن هستند که اشاره به میل انسان به پیدا کردن جواب و از بین بردن ترس دارند و با موفقیت در انجام این ماموریت‌ها، به واقعیت برمی‌گردند و زندگی خود و مردم را بهتر می‌کنند.

همچنین برای افزایش تجربه‌ی جذاب برای بازیکنان، اغلب از افکت‌های صوتی و بصری، دکوراسیون‌های خلاقانه و تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌شود. در فضای اتاق فرار، شما میبایست مماهای مختلف را حل کنید و فضاها را یکی پس از دیگری طی کنید تا در نهایت بتوانید از فضای بازی با موفقیت خارج شوید. قصه‌هایی که در اون‌ها قاتل و مقتول کنار هم در یک اتاق زندگی می‌کنند و هر لحظه که بازپرس پرونده دیرتر راز جنایت‌های قبلی قاتل رو پیدا کنه، مقتول یک قدم بیشتر به لحظه مرگ نزدیک می‌شه. اینجا اتاق فراره، همون اتاقی که هر روز یک داستان تازه برای گفتن داره و هر بازیکنی با کمک اکتورهای حاضر در این اتاق باید پرده از اسراری که پنهان شدن برداره. زیرا اولا ترس برای هر فرد یک مسئله شخصی‌ و سلیقه‌ایست و ممکن است خنده دار ترین برای دوست و همراهانتان، شما را تا سر حد مرگ بترساند. دوما و به صورت کلی‌تر ترس یک افزونه برای بازی محسوب میشود، درست مثل نمک برای غذا که به تنهایی نمیتوان آن را یک وعده‌ی غذایی دانست.

000 تومان

یکی از اولین اتاق فرارهای ایران نیز متعلق به این مجموعه است؛ اتاقی به نام فرار از زندان که در تاریخ دوم خرداد ۱۳۹۷ تاسیس شد. مجموعه اتاق فرار اسکیپ می در حال حاضر سه شعبه در مجتمع تجاری کورش، مجتمع مارینا مال چالوس و شهرک توریستی نمک‌آبرود با هفت بازی متفاوت و جذاب دارد. رای شما تجربه‌ هیجان‌انگیز اسکیپ روم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را فراهم می‌کند. در بازی ویروس یک تا ۶ نفره می‌توانید با دوستان، خانواده یا همکاران خود فکر کنید، سرنخ‌ها را کنار هم بچینید، راه خروج از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شده اید را پیدا کنید و ماموریت را به پایان برسانید.

سوالات متداول درباره حضور در اتاق‌‌های فرار

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape