انواع تور مسافرتی،بانک تورها وآژانس های مسافرتی-فاینداتور | jarastour

شهر ترابزون در شمال شرقی کشور ترکیه و در حاشیه دریای سیاه قرار گرفته است. شناخته شده ترین جاذبه گردشگری ترابزون ایاصوفیه است که در قرن سیزدهم به عنوان کلیسا کاربرد داشته است و تا امروزه دیوارهای بسیار زیبا، نقاشی ها و زمین موزائیک شده اش هنوز باقی مانده اند و نظرها را به خود جلب میکنند. اغلب اوقات ترابزون به نام شهر سلطان ها نیز شناخته می شود به این دلیل که زادگاه سلطان مشهور عثمانی یعنی سلیمان یکم بوده است. به دلیل قرارگیری شهر ترابزون در حاشیه دریای سیاه، این شهر دارای صنعت ماهیگیری پررونقی است و این رونق باعث شده است که غذاهای دریایی به غذاهای محلی ترابزون نیز وارد شوند بنابراین در تور ترابزون نوروز 1400 می توانید از این غذاها لذت ببرید. پایتخت کشور ترکیه شهر بین المللی آنکارا در مرکز ناحیه آناتولی قرار گرفته است.

کدام تور گردشگری را انتخاب کنیم؟

فارا گشت سفر می کنی با خیال راحت مشغول گشت و گذار خواهی شد و از هوای خوب و خنکش و تمامی جاهای دیدنی تاریخیش لذت می بری. نمی دونم من این طوریم یا شما هم همین طوری هستی، هر چی که می خرم بازم فکر می کنم کاشکی اون یکی رو هم خریده بودم. شاید به نظر نیاد ولی اصفهان سفری است که دلت می خواد بیشتر پول داشته باشی و هی خرج کنی و بگردی و کلی سوغاتی بخری. یه کم دیگه تو شهر بگردیم آدم حیفش میاد چیزی رو ندیده بره و البته با توجه به حجم مکان های بازدیدی حتما یه عالمه ش جا می مونه مگه این که چند روزی وقت داشته باشی. وب سایت لحظه آخر با هدف ایجاد بانکی جامع در تمامی زمینه های گردشگری در سال 1391 شروع به کار و پس از حدود 10 سال سرویس دهی به مسافرین با بیش از یک میلیون کاربر عضو یکی از پربازدید ترین استارتاپ های گردشگری می باشد. به‌طور مثال اگر به طبیعت گردی علاقه خاصی دارید با کمی سرچ کردن در موتور جستجوی گوگل می‌توانید با آژانس‌های گردشگری معتبری که تورهای طبیعت‌گردی برگزار می‌کنند، آشنا شوید.

تور استانبول 5 شب زمستان 1401

چون هم می تونی جاهای دیدنی تاریخی رو ببینی هم بری یه سر بازار سنتی و باحالش و سوغاتی های ناب بخری. در کنارش هم مراکز خرید و تجاری مدرنی داره که هر جنس به روز و مد رو می تونی توش پیدا کنی. از همه این ها که بگذریم می رسیم به بحث شیرین شکم؛ تبریز پر از رستوران های سنتی و مدرن هست که ذائقت هر جوری که باشه می تونی یه دل سیر از غذاهای خوشمزش بخوری. تازه از اونور یه خرید خوب از صدها فروشگاه و برند لذت خاصی داره که فقط باید تست کنی. این همه فقط با هزینه ای یک دهم دبی و شارجه و غیره می تونه برای هر قشری با هر درآمدی اتفاق بیوفته. سخت نگیری تورهای ایران گردی و سفر به کیش خیلی خوش می گذره.

http://cctvlive.ir

شهر بدروم ترکیه فقط به عنوان یک مقصد گردشگری ساحلی در ترکیه شناخته نمی شود بلکه دارای اماکن تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی نیز می باشد. از طریق شهر بدروم می توان به راحتی به شهر تاریخی اِفسوس و پاموک کاله رفت و از این اماکن تاریخی بازدید نمود. برخی از افراد سفر رفتن را دوست دارند ولی نمی‌دانند کدام مقاصد بهتر هستند. برخی هم مقاصد را می‌شناسند و نمی‌دانند تور خارجی با قیمت مناسب را از کجا تهیه کنند. آژانس مسافرتی الفبای سفر با بررسی علایق ایرانیان در مورد مقاصد محبوب خارجی در سال 1402، تورهای لحظه آخری خارجی مختلفی را به مقاصد خارج از کشور تدارک دیده است تا بتوانید با خیالی راحت عازم سفر بشوید.

  • به طوریکه امروزه بر اساس میزان استقبال، رزرو اینترنتی تور از محبوبیت بیشتری برخوردار است.
  • در پایان این سفر، کوله بارتان پر از خاطره و دوربین تان مملو از عکسهای مناظری خواهد بود که جز با این قطار امکان دیدنشان نیست.
  • کوه صفه، آبشار کرد علیا، مسجد جامع اصفهان، موزه موسیقی.
جزیره‌ای آرام و مجله خبری تور و گردشگری در خلیج فارس که به خاطر داشتن امکانات رفاهی و تفریحی فراوانش، گردشگران را به وسوسه می‌اندازد که نه یک بار که چند بار، سفر به این جزیره را تجربه کنند. حالا اگر بخواهید تور کیش را از علی بابا رزرو کنید، علاوه بر آنکه خیالتان از رزرو تور با بهترین قیمت بازار راحت است، می‌توانید از هدیه ویژه علی بابا هم استفاده کنید. این هدیه ویژه کسانی است که از امکان خرید تور با بهترین قیمت استفاده کرده‌اند.

۱۰ ایده برای سفر یک روزه زمستانی