انواع تور مسافرتی،بانک تورها وآژانس های مسافرتی-فاینداتور | jarastour

این مجله خبری تور و گردشگری یکی از بهترین سایت ها در زمینه خرید تورهای خارجی می باشد. قیمت تورهای سایت تریپ طبق مدت زمان آن تور،کیفیت هتل، خدمات ویژه، پکیج ها و… مشخص می شود. شما می توانید با توجه به بودجه خود یک سفر خوب با کیفیت بالا را در این سایت پیدا کنید. بله، کلیه تورهای مسافرتی مقاصد داخلی و خارجی خریداری شده از مجموعه رسپینا قابل استرداد هستند. در صورت کنسل نمودن تور خریداری شده امکان بازگشت وجه به صورت کامل وجود ندارد ولی با توجه به قوانین کنسلی وسیله نقلیه و هتل انتخابی، مقداری از هزینه بابت کنسلی کسر می گردد و مابقی مبلغ ظرف مدت ۴۸ تا ۷۲ ساعت به حساب شما عودت داده خواهد شد. تورهای گردشگری داخلی معمولا با گشت از جاهای دیدنی توسط فارا گشت رزرو می شوند.

📱 کانال تورهای خارجی

آژانس‌های گردشگری، معمولاً اتاق‌های هتل های یک مقصد یا صندلی‌های پروازهای یک مسیر به‌طور عمده رزرو می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود که بتوانند بر روی این خدمات تخفیف بگیرند و هنگامی‌که گردشگران، آن تور گردشگری را خریداری می کنند، این تخفیف شامل حال آن‌ها نیز می‌شود. نوبتی هم که باشد نوبت یکی دیگر از شاهکارهای معماری ایران در عصر صفویه است. پل خواجو اصفهان که به عنوان یکی از آثار ملی ایران نیز ثبت شده است. این پل زیبا در نزدیکی جاذبه های زیبایی چون کاخ چهل ستون، سی و سه پل.

تور شیراز هتل شیرازیس (زمینی و هوایی)

شهر بدروم ترکیه فقط به عنوان یک مقصد گردشگری ساحلی در ترکیه شناخته نمی شود بلکه دارای اماکن تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی نیز می باشد. از طریق شهر بدروم می توان به راحتی به شهر تاریخی اِفسوس و پاموک کاله رفت و از این اماکن تاریخی بازدید نمود. برخی از افراد سفر رفتن را دوست دارند ولی نمی‌دانند کدام مقاصد بهتر هستند. برخی هم مقاصد را می‌شناسند و نمی‌دانند تور خارجی با قیمت مناسب را از کجا تهیه کنند. آژانس مسافرتی الفبای سفر با بررسی علایق ایرانیان در مورد مقاصد محبوب خارجی در سال 1402، تورهای لحظه آخری خارجی مختلفی را به مقاصد خارج از کشور تدارک دیده است تا بتوانید با خیالی راحت عازم سفر بشوید.

تور ارمنستان

جزیره‌ای آرام و زیبا در خلیج فارس که به خاطر داشتن امکانات رفاهی و تفریحی فراوانش، گردشگران را به وسوسه می‌اندازد که نه یک بار که چند بار، سفر به این جزیره را تجربه کنند. حالا اگر بخواهید تور کیش را از علی بابا رزرو کنید، علاوه بر آنکه خیالتان از رزرو تور با بهترین قیمت بازار راحت است، می‌توانید از هدیه ویژه علی بابا هم استفاده کنید. این هدیه ویژه کسانی است که از امکان خرید تور با بهترین قیمت استفاده کرده‌اند.

http://cctvlive.ir

چون هم می تونی جاهای دیدنی تاریخی رو ببینی هم بری یه سر بازار سنتی و باحالش و سوغاتی های ناب بخری. در کنارش هم مراکز خرید و تجاری مدرنی داره که هر جنس به روز و مد رو می تونی توش پیدا کنی. از همه این ها که بگذریم می رسیم به بحث شیرین شکم؛ تبریز پر از رستوران های سنتی و مدرن هست که ذائقت هر جوری که باشه می تونی یه دل سیر از غذاهای خوشمزش بخوری. تازه از اونور یه خرید خوب از صدها فروشگاه و برند لذت خاصی داره که فقط باید تست کنی. این همه فقط با هزینه ای یک دهم دبی و شارجه و غیره می تونه برای هر قشری با هر درآمدی اتفاق بیوفته. سخت نگیری تورهای ایران گردی و سفر به کیش خیلی خوش می گذره.

  • رزرواسیون سفرمی با سالها تجربه در زمینه رزرو پرواز، رزرو هتل و با برخورداری از سالها تجربه در زمینه مدیریت گردشگری در شهر های ایران تور های داخلی خود را با بهترین پرواز و به روز ترین هتل ها و همچنین تور لیدرهای متخصص در زمینه گشت شهری و ترنسفر فرودگاهی به شما ارائه می دهد.
  • تورهای بوم‌گردی به آن دسته از تورهای گردشگری اطلاق می‌شود که مسافران به قصد بازدید از یک جامعه محلی به یک مقصد مشخص که معمولا یک روستا است سفر می‌کنند، در خانه محلی اقامت می‌کنند، با مردم محلی ارتباط برقرار می‌کنند و از غذاهای محلی آن منطقه میل می‌کنند.
  • شهر دوست داشتنی؛ شهر علم و ادب؛ دروازه علم در سال های دور؛ بزرگترین دانشگاه و کتابخانه جهان؛ شهر مقاومت و خون و عزت ایران در دوران مختلف تاریخ.
  • به همین دلیل مشهد همیشه پر مسافر است و مقصد میلیون ها ایرانی و خارجی.