بهترین جاهای دیدنی ایران ؛ جاذبه های گردشگری و شهرهای تفریحی ایران | jarastour

قطارهای مسافری تهران ـ ساری و تهران ـ گرگان پس از گذشت بیش از 70 سال هر روز 4 بار از روی آن می‌گذرد. آسان‌ترین این مسیرها جبهه جنوبی و سخت‌ترین آنها جبهه شمالی است. سه جبهه شمالی، جنوبی و شمال شرقی در نزدیکی روستاها قرار گرفته‌اند و همچنین همگی دارای جان‌پناه در میان راه هستند.

۳۰ – باغ فین کاشان یاداور حادثه ای تلخ!

اگرچه وجود حرم امام رضا، این شهر را به یکی از مهم ترین شهرهای توریستی ایران تبدیل کرده، اما اگر قصد دارید به مشهد بروید، برخی از جاذبه‌های آن را از دست ندهید. اما از خطه ی شمالی کشور که بگذریم، به سراغ یکی از محبوب ترین و مشهور ترین استان های کشور که از لحاظ توریستی نیز در جایگاه خاصی قرار دارد و از مهم ترین شهر های توریستی ایران می باشد اشاره کنیم. استان فارس و شهر شیراز، از مشهور ترین استان های کشور می باشد که درون آن، جاذبه های گردشگری بسیار زیادی قرار دارد.

http://cctvlive.ir

این مجله خبری تور و گردشگری در ۱۵ کیلومتری شهر یزد و در حوالی منطقه صفائیه روی یک کوه کم ارتفاع قرار گرفته است. شاید جالب‌توجه باشد که این روش تدفین تا قبل از دوره پهلوی رواج داشت اما در این دوره ممنوع شد. غار نمکدان قشم بزرگترین غار نمکی جهان است و ۶۶۰۰ متر طول دارد. این غار در ۹۰ کیلومتری شهر قشم و ۲ کیلومتری ساحل واقع شده است. پس همزمان با ساحل‌گردی می‌توانید از این غار ۵۷۰ ساله دیدن کنید.

همچنین هم مرز بودن دریا با این استان، سبب به وجود آمدن پدیده های طبیعی خاص و بی نظیری شده است که بازدید از این پدیده ها بسیار لذت بخش است و این جاذبه های گردشگری عجایب دنیا را به نمایش گذاشته است. در نتیجه توصیه می کنیم ادامه این مطلب ار مطالعه کند تا به طور کامل با این جاذبه های گردشگری آشنا شوید و برای بازدید از این جاهای دیدنی خاص برنامه ریزی کنید. استان گلستان یکی دیگر از استان های خطه ی شمالی کشور است که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد. جالب است بدانید که این استان دارای آب و هوایی بسیار مساعد و عالی می باشد.

جاهای دیدنی کردستان

دور تا دور این میدان سنگ فرش است و درشکه وجود دارد که برای گردشگران بسیار جالب و مفرح است. درباره محل قبر آدم و حوا روایت های مختلفی وجود دارد ،از همه ی آن ها می توان به این نتیجه رسید که احتمالا قبر حضرت آدم به طول 30 متر در نجف بوده و هم اکنون یکی از مکان های دیدنی نجف به حساب می آید. راه ماشین رو تا جائی که حدود 800 متری آبشار است، ادامه دارد و بقیه راه را باید پیاده پیمود که این راه سنگفرش و در نزدیکی آبشار دارای پله‌های سیمانی است. دسترسی به این دریاچه بوسیله خودرو از طریق شهر دورود امکان‌پذیر است که نزدیک ترین راه برای دسترسی به این دریاچه می‌باشد. راه شکافی‌هایی که اخیرا انجام شده، باعث دسترسی آسان به این دریاچه شده است.

  • سفر به آذربایجان‌شرقی با تورهای مختلف معرفی شده در سفرمارکت، شما را به دیدار طبیعت بکر، بناهای تاریخی، تالاب و پارک‌های جنگلی شگفت‌انگیز و آبگرم‌ها و چشمه‌ها و جزایر کم‌تر دیده شده می‌برد.
  • کاخ مجلل آپادانا، قدیمی­ترین و با شکوه­ترین کاخ موجود در تخت جمشید است که به فرمان شخص داریوش بزرگ ساخته شده است.
  • شاید باور آن سخت باشد اما حتی اروپایی‌ها نیز برای پیدا کردن گنج چندین مرتبه به اعماق دریاچه رفته‌اند اما عمق زیاد و رسوبات مانع پیشرفت کاوشگران شده‌اند.
  • در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید.
  • در کوچه هایش با شعر همقدم می شوی و طعم آشتی با تاریخ را می چشی…
  • این استان از لحاظ موقعیت جغرافیایی نیز دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و یکی از اصلی ترین راه ها برای دسترسی از راه دریایی به سایر شهر های ایران است.