تجربه و مهارت کافی دارند

تا خزنده های موتورهای جستجو را از indexing وب سایت شما منع سئو در شهر اصفهان کند. ما در اینجا لیستی از مهم تین فاکتور های سئو تکنیکال را برای شما اماده کرده ایم تا استفاده کنید توشه داشته باشید که : سئو تکنیکال نیز مانند سئو داخلی و خارجی چک لیست مشخصی دارد که باید تمامی این موارد را به درستی رعایت کنید تا خیالتان راحت باشد در این بخش نیز امتیازات مورد نظر گوگل و موتورهای جستجو را دریافت خواهید کرد. همینطور در پرتال هم سایت ساز و فروشگاه ساز ما کاملا سئو فرندلی بوده و سایتهایی که به دست مشتریان میدهیم، با فاکتورهای گوگل سازگاری بالایی دارد.

این کار یعنی اینکه الگوریتم کبوتر گوگل هم حرف شما را میفهمد و به سایت شما رتبه بهتری میدهد. علاوه بر این، همانگونه که توسط Google بیان شده است ، یک ساختار طرح ریزی شده خوب به وب مستر ها کمک میکند تا محتوای خود را به خوبی گوگل معرفی کنند. در سال 2015 بود که گوگل طبق اعلام رسمی بیان کرد سایتهایی که ریسپانسیو نیستد کاهش رتبه میابد و اینگونه هم شد. گوگل خیلی واضح و صریح بیان کرده است که ریسپانسیو بودن یک وب سایت برای الگوریتم ها گوگل یک سیگنال و فاکتور مهم در رتبه بندی آن ها است. سایتهایی که از این قوانین پیروی کنند در گوگل جایگاه مناسبی کسب خواهند کرد و ترافیک سایت به مرور و به شکل منطقی افزایش خواهد یافت. سپس شما باید از یک روش مهاجرت برای فعال سازی SSL در وب سایت خود بدون از دست دادن رتبه بندی خود پیروی کنید. عملکرد تگ عنوان نشان دادن عنوان صفحه است. این گزارش بخشهای مختلفی مانند عملکرد (Performance)، موبایل، سئو و امنیت را شامل میشود. با استفاده از این فایل به رباتهای خزنده موتورهای جستوجو نقشه راه خزیدن در سایت را میدهید. ساده ترین تعریف این است بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو.

پس از اینکه تنظیم نام دامنه را انجام دادید. اینکه شما از کجا لینک میگیرید هم مهم است.قسمت هایی مانند هدر و فوتر یا سایدبار باعث بالا رفتن ریفرال پیج های شما خواهد شد که تعداد دریافت بالای کمی از حالت طبیعی خارج میشود. این سایت که زیر مجموعه ای از شرکت یاهو می باشد سالهاست که به عنوان یکی از محبوب ترین سایت های انتشار عکس فعالیت می کند. سایت هایی که با زبان جاوا هستند باید تمامی اصول سئو را رعایت کنند زیرا به راحتی روبات های موتور جستجوی گوگل نمی تواند ان ها را شناسایی کند و بررسی نماید . تعداد بسیار زیادی از افراد باید از طریق گوگل وارد وبسایت شما شوند. امروزه سئو به معنی این است که کاربران تجربه خوشایندی از وبسایت شما داشته باشند.

گاهی نیز از معلم ریاضی خود شنیدیم که در ریاضی مشکل داریم و مشکل امروز ما در حل مسائل برمیگردد به پایهی ضعیف درس ریاضی! باید توجه داشته باشید که بخش عظیمی از رقابت در دنیای امروز در محیط اینترنت صورت میگیرد و باید علاوه بر ایجاد سایت برای کسب و کار حرفهای و مدرن خود، به سئو سایت نیز توجه ویژه داشته باشید. بسیاری از کاربران در دنیای امروز از طریق گوشیهای هوشمند خود به وبگردی میپردازند. تنها اولویت در این باره این است که موتورهای جستجو را از تصمیم خود مطلع سازید. شاید این صفحه حذف شده باشد ،و یا URL تغییر کرده باشد. شاید در مطالب پیشین ما خوانده باشید که گفته بودیم اگر شما به خودتان و به کارتان اعتماد کنید ، آنوقت هم بقیه میتوانند به شما اعتماد کنند . همچنین اگر سئو تکنیکال خود را به خوبی انجام ندهید، نتایج برعکسی خواهید گرفت، چون عمل خزش و ایندکس توسط رباتها شاید به خوبی انجام نشوند و رتبه بندی سایت دچار مشکل شود. در وهله اول، یک وب سایت باید برای کاربران سریع، شفاف و برای استفاده آسان باشد، چون کاربرانی که به سایت شما سر میزنند، آدمهای واقعی هستند که به دنبال جواب پرسشهایشان میگردند.

لیست ابزارهای سئو فنی نامهایی آشنایی هم در خود دارد، و سرچ کنسول یکی از آنهاست. این موضوع به گوگل هم کمک میکند تا از مفهوم تصویر سردربیاورد و عکستان را در نتایج جستجوی آن کلیدواژهها قرار دهد. علاوه بر این، گوگل گاهی صفحات AMP را وارد نتایج غنی خود میکند. AMP یکی از پروژههایی است که با هدف افزایش سرعت انتقال محتوا روی دستگاههای موبایل از طریق کدهای خاص به نام AMP HTML توسط گوگل پشتیبانی میشود. چون سیگنالهای نامعلومی را برای گوگل و دیگر موتورها جستوجو از جمله دستکاری در رتبه بندی و گول زدن رباتها، میفرستد. و این چیزی است که به شدت در بالا بردن رتبه صفحات واقعا مهم است. اگر این مطلب برایتان کاربردی بود، پیشنهاد میکنیم مطالب «سئو چیست؟ دانش سئو دائما در حال تغییر اساسی است و برای موفقیت در آن باید همواره مطالب مربوط به سئو را آموخت و با نحوه سئو سازی سایت آشنا شد، خوشبختانه منابع آموزشی مختلفی وجود دارند که می توان از آنها به شکل رایگان استفاده کرد و با تکمیل اطلاعات در این زمینه به خوبی سئو سازی وب سایت ها را انجام داد.

در سال 2014 گوگل اعلام کرد میخواهد تمام سایتها امن باشند و SSL استفاده کنند. ولی بطور کلی میتوان گفت که استفاده از این تگ باعث میشود که احتمال خطای گوگل در تشخیص نسخه اصلی خیلی کمتر شود. این به شما در بهبود سرعت در مقایسه با PHP 5.2 کمک خواهد کرد. الگوریتم پنگوئن (Penguin) در سال 2012 معرفی میشود و هدف آن مبارزه با تکنیکهای سئو کلاه سیاه (Black hat SEO) است؛ مثل شناسایی لینکهای اسپم و یا لینکهایی که خریداری شدهاند. مقدمه ظهور آپدیت مرتبط با لینک گوگل تحت عنوان پنگوئن بود. بررسی اثربخشی مداوم فعالیت های انجام شده، تعریف اهداف و آنالیز نتایج در گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول، از مهمترین مولفه های تاثیرگذار در فرایند سئو می باشد. سئوی off page یا همان لینک سازی ، برای گرفتن لینک از وب سایت های دیگر برای افزایش اعتبار در طول رتبه بندی است . سئو خارجی seo of page. با استفاده از این ، در اینجا یک نمای کلی از چگونگی مرتب سازی SEO فنی (تکنیکال seo خود (بدون نیاز به مهارت برنامه نویسی) وجود دارد. برای دانستن این که سایتی SSL دارد کافیست به اول آدرس URL آن نگاه کنید. برای اینکه بتوانید این موضوع را اجرایی کنید و بدانید اصلاً اهمیت آموزش در سئو چیست؟

سایت خود را ریسپانسیو طراحی کنید تا در هر دستگاهی اندازه و شکل مناسب داشته باشد.گوگل به صورت واضح گفته است، سایتی را دوست دارد که قابلیت ریسپانسیو داشته باشد و دوستدار گوشی موبایل باشد. در صورتی که اگر به دنبال نتیجه مطلوب هستید، هر صفحه ازسایت شما باید دارای محتوای مناسب حداقل 300 کلمه ای باشد. سئو دارای دو بخش اصلی سئو داخلی و سئو خارجی است. این دو بخش نیز شامل تمام اقداماتی است که داخل سایت و خارج از آن انجام میشوند. اقداماتی از قبیل استفاده صحیح از متاتگها در صفحات وبسایت، تجربه کاربری (ux) مناسب، واکنشگرا بودن سایت (نمایش صحیح صفحات سایت در لپتاپ، تبلت، گوشی و…)، تولید محتوای با کیفیت و بهینه شده (بدون کپی)، استفادهی بجا از ویدیو، تصویر، نمودار، جداول و همچنین افزایش سرعت صفحات سایت، تعامل مناسب بین کاربر و پشتیبان سایت شامل سئو کلاه سفید هستند. همچنین باید سعی کند با تجربه کاربری مناسبی که در سایت ایجاد میکند نرخ ترافیک و تبدیل را افزایش دهد.

همانطور که میبینید کاملا از یکدیگر مجزا نیستند به این دلیل که با یکدیگر کار میکنند و به یکدیگر وابسته اند. در این مطلب با هم بررسی کردیم که Canonical Tag چیست و چه کاربردهایی دارد. نامگذاری فایلهای تصویری بسیار اهمیت دارد. خوشبختانه ایجاد یک بنیان فنی قوی اغلب تجربه بهتری برای کاربران و موتورهای جستوجو به وجود میآورد، پس اصلا نگرانی به دل خود راه ندهید، چون اهمیت یادگیری سئو تکنیکال و بهبود فنی دقیقا در همین است. این بود تمام آن چیزهایی که برای شروع یادگیری سئو لازم است بدانید. علاوه بر این مانند سایر فعالیت های سئو ، پس از اینکه بستر سئو وب سایت تان آماده شد باید همواره آن را تحت نظر داشته باشید و مشکلات احتمالی آن را به سرعت رفع کنید. گوگل و سایر موتورهای جستوجو میخواهند بهترین نتیجه ممکن را به کاربران خود ارائه دهند.

در اکثر موارد این صفحات، پست ها و دسته های شما هستند . گزینه های بدیهی برای عکس ها می تواند همان چیزی تصاویری یا نمودارهایی باشد که ما از آن استفاده می کنیم. غیر از سایت گوگل چه سایت های دیگری میتوانند ما را در موتورهای جستجو بالا آورند ؟ قطعا با کمی جستوجو در گوگل و دنبال کردن سئوکاران حرفهای به راحتی میتوانید سئو تکنیکال را علاوه بر سئو داخلی و سئو خارجی انجام دهید. ممکن است با کمی وبگردی منابعی برای آموزش سئو سایت پیدا کنید، اما آموزش مدون و هدفمند نیازمند صرف وقت بیشتر و پیدا کردن منابع معتبر آموزش سئو سایت است. رتبه بندی سایت های خبری، مثل سایت های تفریحی و دانلود مبتنی بر رتبه پست هایی که درون هر صفحه از سایت قرار می گیرد می باشد.

اگر از WordPress به عنوان CMS استفاده می کنید، متوجه خواهید شد که هنگام ایجاد یک پست جدید، WordPress عنوان پست شما را می گیرد و URL را ایجاد می کند. سئو تکنیکال در اوایل ایجاد یک وب سایت باید به خوبی رعایت شود تا آسیبی به سئو داخلی و سئو خارجی ما نزند. پس، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. تصور کنید شما به خوبی سئو داخلی و سئو خارجی را انجام دادید و گوگل تمام محتوای سایت شما را خزش و ایندکس میکند، اما مطمئن باشید این پایان کار سئو سایت نیست، چون یک بخش مهم به نام سئو تکنیکال را باید انجام دهید. چرا که کاربر اینطور تصور می کند که گوگل این امتیاز را به شما داده است؛ در نتیجه با اطمینان بیشتری روی سایت شما کلیک می کند. البته فکر نکنید که سئو شما باید در حد اعلایی فوقالعاده باشد، اینطور نیست، بلکه باید هر چه سریعتر سایت را برای دسترسی آسان گوگل به آن و شانس بیشتر در رتبه بندی بهینه سازی کنید. اما در عمل اینطور نیست. این ساختار مقیاس پذیر نیست و احتمالا با اضافه شدن دسته بندی جدید برای محصولات ساختار نیز تغییر خواهد کرد.

با استفاده از این کار میتوانید روی کلماتی تمرکز کنید که در حال حاضر مقدار مشخصی از جستجو را در اختیار دارند و میتوانند باعث هدایت کردن تعداد زیادی از مخاطبان هدف به سایت شما شوند. از آن برای جلوگیری از مشکلات محتوای تکراری هنگام اضافه کردن محتوا به وب سایت خود از وب سایت های دیگر استفاده کنید. یعنی اگر از این پروتکل امن استفاده نکنید، گوگل از ورود کاربران به سایتتان جلوگیری میکند. شما میتوانید از گوگل آنالیتیکس اطلاعاتی را در خصوص کاربران بدست بیاورید که شامل مواردی چون محل زندکی، مدت زمان حضور در سایت، جنسیت و… آنها اطلاعاتی را که کشف کرده اند و خوانده اند بر اساس الگوریتمهای خود در پایگاه داده خود ذخیره میکنند. استفاده از داده های ساختاری چیست؟ به عنوان مثال، فرض کنید شما یک وب سایت لیوان قهوه دارید و لیوان هایی با اشکال و اندازه های مختلف می فروشید. سئو تکنیکال یا سئو فنی بخش مهمی از فرآیندهای بهینه سازی سایت است که باید توسط افراد متخصص و حرفهای انجام شود. عنوان صفحه مهمترین پارامتری است که گوگل توجه ویژهای به آن دارد و در رتبهبندی صفحات وبسایت نقش مهمی را ایفا میکند. بخش مهمی از کار به محتوا مربوط است ولی هیچگاه نباید از سئو تکنیکال غافل شد.

آیتم بعدی در لیست حسابرسی SEO شما این است که ساختار URL وب سایت را بررسی کنید. به عنوان یک قاعده کلی، شما باید URL کانونی را برای تمام صفحات وب سایت خود تعیین کنید. به طور کلی، هنگامی که فرمت ساختار پیوند دائمی خود را تعریف می کنید. سئو تکنیکال هیچ ارتباطی با نوع محتوا و یا بک لینک های شما نخواهد داشت بلکه بیش از هر چیز دیگری به زیر ساخت های فنی سایت مربوط می شود . تقریباً همه چیز! وقتی کیورد یک مقاله مشخص شود وظیفه شما به عنوان تولید کننده محتوا یا متخصص سئو این است که به موتورهای جستجو بفهمانید مقاله شما درباره این کلمه کلیدی است و یا پاسخ سوال کاربران آنها درباره آن کیورد خاص را در مقاله خود داده اید. به دلیل اهمیت موضوع، گوگل از سال 2014 به بعد اعلام کرد که انتظار دارد همه جا بتواند HTTPS را ببیند و از این رو در صفحه نتایج خود برای سایتهایی که از https استفاده میکنند نسبت به سایتهای غیرایمن رتبه بهتری را در نظر میگیرد.

توضیح متا خوب CTR ارگانیک شما را تقویت میکند. البته اگه بخوام فنی تر توضیح بدم باید بگم زمانی که عکس شما لود نمیشه این متن قراره به جای اون نمایش داده بشه و کاربر اون رو ببینه. این توضیحات می تواند همان توضیحات درج شده در متا دیسکریپشن بوده یا اینکه گوگل به صورت اتوماتیک دست به تولید توضیح متفاوتی بزند. Breadcrumb به عنوان یک عنصر جستجوگر به شدت توسط گوگل توصیه می شود. ابزار فوق به شما توصیه هایی در مورد آنچه برای بهبود سرعت نیاز دارید خواهد داشت، اما همانطور که در بالا ذکر شد. لینک دهی از مقالاتی که در رتبه های اول هستند : در این تکنیک شما می توانید از طریق ابزار گوگل کنسول مقالات یا صفحاتی که دارای رتبه و ورودی زیادی به سایت شما هستند مراجعه کرده و در صورت امکان لینک داخلی به سایر صفحاتی که قصد دارید در گوگل رتبه بگیرند بدهید.

فرمت این فایل بسیار ساده است و در اکثر موارد شما مجبور نیستید آن را تغییر دهید. XML بهینه سازی سایت نقشه ساده است، فقط در صفحات سایت صفحاتی که برای وب سایت شما مهم هستند را شامل می شود. در این بخش مدیر سایت متنی را ایجاد کرده که فقط موتورهای جستجو قادر به دیدن آن می باشد و برای کاربران سایت قابل مشاهده نیست، البته امروزه با بروز رسانی موتورهای جستجو متوجه این امر شده و سایت های متخلف را جریمه می کند ولی باز هم، هم چنان از این روش استفاده می شود. گوگل از اهمیت سرعت در تمام توصیه های SEO خود گفته است و مطالعات تایید می کند که وب سایت های سریع تر بهتر از وب سایت های کندتر عمل می کنند.

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در سئو تکنیکال داشتن نقشه سایت به صورت فایل XML و معرفی آن به موتورهای جستجو است. Sitemap XML یک فایل XML است که تمام صفحات / پست های موجود در وب سایت شما را فهرست می کند. تضمین میکند محتوای که یک موتور جستجو ایندکس می کند همان محتوای باشد که هنگام ورود کاربر از طریق موتورهای جستجو مشاهده میکند. فرصت ارزشمند دیگری برای به دست آوردن امکان مشاهده است. گوگل سرچ کنسول ابزار رایگان گوگل است که امکان مدیریت ثبت سایت شما برای ایندکس شدن را میدهد. از کنسول جستجوی گوگل و ابزار Bing Webmaster استفاده کنید، نقشه سایت خود را به Google و Bing ارسال کنید و وضعیت را بررسی کنید. ابتدا باید با ابزار Google Webmaster ثبت نام کنید و همه تغییرات وب سایت خود را بررسی کنید. ابتدا خود فایل و سپس صفت ALT و در آخر متن اطراف تصویر را بررسی خواهد کرد. برای تغییر از http به https باید ابتدا یک گواهینامه ssl خریداری و آن را روی دامنه خود نصب کنید، سپس تمامی صفحات را از حالت http به https هدایت کنید. برای انجام این کار یک گواهینامه SSL را در وب سایت نصب کنید.

در واقع اگر صفحات JavaScript درست رندر نشوند در صفحه نتایج گوگل ایندکس نخواهند شد. هنگامی که تعریف داده ساختار درست را به CMS اضافه می کنید، به طور خودکار به محتوای جدید اعمال می شود. داده های ساختاری چیست؟ در بیشتر تم های مدرن وردپرس به طور پیش فرض صفحه 404 بهینه سازی شده اند. از شرکت هاست و دامنهی خود نیز میتوانید این را بخواهید که به صورت پیش فرض SSL را فعال کند. اضافه کردن داده های ساخت یافته (Micro Data) به صفحات شما می تواند به موتورهای جستجوگر کمک کند تا تصاویر خود را به عنوان نتایج غنی نمایش دهند. در این میان موتورهای جستجو به دنبال پیدا کردن صفحات برای اضافه کردن به لیستشان هستند. این ماجرا برای خودم هم اتفاق افتاده است. معمولاً فرمت png برای تصاویر با وضوح بالا استفاده می شود که با زوم کردن هم کیفیتشان چندان هم کاهش پیدا نمیکند. در اصل اگر وبسایت شما هک شود و گوگل آن را بفهمد، باید در مدت زمان کوتاهی منتظر کاهش رتبههای آن باشید.

گوگل در هنگام ارزیابی یک صفحه خاص، ساختار کلی یک وبسایت را در نظر می گیرد و این چیزی است که نباید نادیده گرفته شود. سئو اقدامی است برای بهینه کردن موتور جستجو گر گوگل پس نباید از این موضوع چشم پوشی کرد چرا که اگر این اقدام انجام نشود موتور جستجوگر گوگل هم به درستی عمل نمیکند و پاسخگو نیاز های شما نمیباشد. پیدا کردن عنوانها و توضیحات صفحههای تکراری (Duplicate) را هم به لیست بلند امکانات این ابزار سئو فنی اضافه کنید. کافیست دامنه یا زیردامنه مدنظرتان را تجزیه و تحلیل در این داشبورد رایگان وارد کنید، و یک گزارش کامل از این ابزار سئو فنی بگیرید. تشخیص سایتهایی که از SSL استفاده میکنند خیلی راحت است، ابتدای آدرس URL این سایتها به جای http پروتکل https قرار میگیرد. سئو به صورت داخلی خارجی و تکنیکال روی سایتها انجام میشود، سئو تکنیکال زیرمجموعهای از سئو داخلی محسوب میشود و برخی متخصصین آن را به عنوان سئو داخلی میشناسند و برخی دیگر معتقدند که این سئو به صورت جداگانه از سئو داخلی انجام میگیرد در این مقاله قصد داریم تا با سئو تکنیکال و نحوه استفاده از این نوع سئو در وب سایت آشنا شویم، با ما همراه باشید.

شما می توانید در تنظیمات پیشخوان وردپرس و در قسمت عمومی نوع مورد علاقه خود را مشخص کنید. اگر نه، شما می توانید با استفاده از یک افزونه یا ویرایشگر اقدام به اصلاح کنید. برای اینکار می توانید مقاله ما را در مورد نحوه بهینه سازی تصاویر در وردپرس ببینید. ما در دوره آموزش سئو رایگان مثناسئو به تمامی این سئوالات پاسخ میدهیم. در ادامه برخی از مهم ترین این الگوریتم ها را نام می بریم. در برخی صفحات از کدهای جاوا اسکریپت استفاده نمیشود و برای درک درست از محتوا باید این صفحات رندر شوند. با سلام آیا به کسانی که دوره را خریداری کرده اند در هر به روزرسانی و اضافه شدن آموزش ها اطلاع رسانی در این رابطه می شود تا لازم نباشد هر روز سایت را چک کرد؟ این امکان را فراهم میکند که کاربران به خوبی در سایت هدایت شوند بدون نیاز به دکمه بازگشت ، و همچنین مسیر درستی را به موتورهای جستجو نمایش خواهد داد.

سایتهایی که تازه تاسیس هستند و در ابتدای کار قرار دارند توصیه می شه که اولاً حتماً یه برنامه زمانبندی بروزرسانی سایت طی بازه های زمانی ۴ تا ۶ ماهه بچینن. تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL های خود را هنگام انتشار محتوای جدید بهینه سازی کنید. این کار با کم کردن کد کاری میکند که تنها متن، تصاویر و فیلم دست نخورده بمانند، اما تمام اسکریپتها را غیر فعال میکند. این با اضافه کردن برچسب ، در از پست ها و صفحات شما است. عموماً در این مورد باید از یک متخصص کمک بگیرید. هدف اصلی سئو تکنیکال در واقع بهینه سازی زیرساختهای یک سایت برای موتورهای جستوجو است. همانطور که در مطلب سئو خارجی گفته بودیم، هدف سئو خارجی بهبود وبسایت با تکنیکهایی خارج از سایت است. این ویژگی هم به وبمسترها کمک زیادی میکند؛ چون یک نقشه سایت پر از خطا میتواند تجربه کاربری ناخوشایندی را برای بازدیدکنندگان وبسایت ایجاد کند. در نهایت میتواند رقابت را حذف کند.

حتی اگر امنیت یکی از موارد بااهمیت در موضوع بهینه سازی سایت نبود، همچنان این مسئله برای مخاطبان نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. سئو تکنیکال به روند بهینه سازی وب سایت شما برای خزیدن و index کردن اشاره دارد. کاری که در سئو انجام میشود گستردهتر از بهینهسازی سایت برای بهتر کردن رنکینگ آن است. معمولا یک بار تعریف داده ساخت یافته را اضافه می کنید و پس از آن نیاز نیست کاری را در مورد آن انجام دهید. مزیت استفاده از داده های ساختاری چیست؟ همچنین می توان گفت شما کنترل چندانی در زمینه سئو خارجی ندارید و عوامل خارجی سایت تعیین کننده این موضوع هستند؛ در حالی که سئو داخلی تمام و کمال مربوط به اقدامات و استراتژی های شما می شود. در حالی که این برای کاربران مناسب است. • استفاده از تگ تایتل Title Tag مناسب که باعث میشود موتور های جستجو به خوبی محتوای سایت شما را شناسایی کنند. این می تواند به شما در نمایش در لیست هایتان در SERPS یا featured snippet، ورودی های گراف دانش و غیره و همچنین افزایش CTR به شما کمک کند.

این سئو برای پایه و اساس وبسایت استفاده میشود و وظیفه آن تجزیه و تحلیل کامل وبسایت است. اکثر افراد از این نرم افزار برای آماده سازی تصاویر برای استفاده در سایت خود بهره می برند. البته ارزشگذاری فاکتورهای سئو داخلی در هر کدام از این نرم افزارهای آنالیز سئو داخلی سایت متفاوت است. WEBP: فرمت جدیدتر و برای استفاده در سطح وب است، معمولا با استفاده از نرم افزار و پلاگین ها تصاویر PNG وJPEG را به فرمت WEBP تبدیل می کنیم. حالا در ادامه این مقاله به طور مفصل این نکات را گفته ایم تا با رعایت آن ها، در جستجو تصاویر بیشتر دیده شوید و ورودی سایت خود را از گوگل افزایش دهید. موتورهای جستجو به ویژه گوگل عاشق سایتهایی هستند که خیلی سریع بارگذاری میشوند و سرعت سایت یکی از مهمترین سیگنالهای رتبهبندی است. اما برای موتورهای جستجو بسیار گیج کننده است زیرا آنها را به عنوان دو وب سایت متفاوت در نظر می گیرند. واقعیت این است که هیچ تفاوتی در خروجی این دو ابزار وجود ندارد. اسکریمینگ فراگ یک ابزار عالی دیگر برای سئوکارهاست. در تبلیغات چاپی کلاسیک ما با استفاده از سرفصل ها و برچسب های خاص و متفاوت افراد را وادار میکنیم تا با یک شماره تلفن تماس بگیرند یا برای خرید محصول در فروشگاه به فلان آدرس مراجعه کنند.

بصورت کلی اگر بخواهیم توضیح دهیم امکانات هر دوتای این افزونه برابر هستند و انتخاب کردن هر کدام از اینها به عنوان بهترین افزونه کار صحیحی نیست بلکه ما باید بر اساس نیاز و شرایط سایت خودمان این انتخاب را انجام دهیم . پس بهتر است در اینجا کمی در مورد این واژهها توضیحاتی را ارائه دهیم. همیشه در سخنان مسئولین میشنویم در کشور زیرساختهای برخی از کارها وجود ندارد و نمیتوانیم آن کار را به خوبی انجام دهیم. هرچند تفاوت سئوی داخلی و خارجی کاملا واضح است، اما نمیتوانیم یکی را ارزشمندتر از دیگری بدانیم. شاید نوشتن یک عنوان برای یک پست ساده به نظر برسد، اما یک عنوان عالی می تواند تفاوت بین یک تا چندین کلیک باشد و به همین دلیل مهم است که آنها را به صورت استراتژیک ایجاد کنید. فریم ورک های فوق الذکر کتابخانه های قدرتمندی دارند که در عین حال دارای تفاوت ها و شباهت های زیادی نیز هستند. اشتباه بزرگ بسیاری از وبسایت ها این است که در تلاش برای بهینه سازی وب سایت ، آنها ساختار سایت را فراموش کرده و به SEO های خود آسیب می رسانند. هنگام تنظیم وبسایت یا وبلاگ خود، باید دامنه مورد نظر خود را مشخص کنید.

افزایش فروش اینترنتی نیز مثل هر کسب و کار دیگری، نیازمند دیده شدن یا اصطلاحا در چشم بودن است. موتورهای جستوجو دیگر مانند بینگ نیز چنین ابزاری با نام بینگ وب مستر ارائه میدهد. حال که تمامی این استانداردها را رعایت کردیم زمان آن رسیده تا محتوای سایت خود را وارد کنیم، مهمترین بخش هر وب سایتی محتوای آن می باشد، گوگل بسیار به محتوا اهمیت میدهد. آخرین راهکار از روش های سئو در سال 2022 که گوگل ارائه داده است کلمات کلیدی Creative Seed می باشد. دو نمونه مشهور تر آن Yoast SEO و All in one SEO pack هستند که برای تولید محتوای سئو شده و بسیاری از کار های دیگر مخصوص سئو می توانند کمک کننده باشند. در حال حاضر افزونهی Yoast Video SEO یکی از بهترین پلاگینهای موجود برای سئو ویدیو است. اگر اثری از URL کانونیکال پیدا نکردید، می توانید برای افزودن آن به صفحات سایت خود، از یک افزونه سئو استفاده کنید (اگر با وردپرس کار می کنید، می توانید از افزونه Yoast یا rank math استفاده کنید.) همچنین اگر سایت شما برنامه نویسی شده است می توانید از یک فرد متخصص (برنامه نویس) بخواهید تا تغییرات لازم را در وب سایت شما به وجود بیاورد.

نتیجه می گیریم که باید متن جایگزین به تصاویر سایت اضافه گردد و بهتر این است که این متن، کلمات کلیدی شاخص هر مطلب را درون خود داشته باشد. اگر شما یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشید زمانی از طریق سایت خود مشتری جذب خواهید کرد که در صفحه اول گوگل باشید. تصویر شخصیت ها در موتور جستجوی تصاویر گوگل بسیار مورد جستجو قرار می گیرد و با بهینه سازی تصاویر سایت می توانید ترافیک زیادی را برای سایت به ارمغان بیاورید. به عبارت ساده، به وسیله داده های ساختاری ای که به کد خوداضافه میکنید می توانید به خزنده های موتور جستجو کمک کنید که محتوای شما رابشناسند. معمولا همه بک لینک ها به جز بک لینک های سایت های درج آگهی به صورت دائمی هستند. همانطور که مشخص است این فایل یک نسخه متنی است که در واقع روی روت هاست شما قرار میگیرد و به موتورهای جستجو میگوید خزنده ها باید کدام بخشهای سایت را خزش کنند و کدام قسمتها دارای محدودیت هستند.

سپس شما باید همه تغییرات دامنه مورد نظر خود را در گزینه SITE SETTINGS تنظیم کنید. برای تنظیم آدرس پیشفرض سایت کافیست به قسمت تنظیمات بروید و از قسمت عمومی آدرس پیشفرض را مطابق تصویر زیر تنظیم کنید. هستند. بنابراین هر از گاهی به سرچ کنسول وارد شده، سراغ بخش Coverage و همینطور Enhancements بروید. علاوه بر این، سرچ کنسول گوگل به شما این امکان را میدهد که فایل Robots.txt را بررسی کنید، تا مطمئن شوید هیچیک از صفحات مهم شما در موتورهای جستجو مسدود نشدهاند. سئوی سایت در گوگل چقدر زمانبر می برد؟ با کمک برخی ابزارها و سایتها به راحتی میتوانید نقشه سایت خود را بسازید. الگوریتمهای گوگل بیش از 200 معیار مختلف را برای رتبه بندی سایتها در نظر میگیرند از این رو یک سئو کار حرفهای باید آنها را بداند و برای دستیابی به نتیجه مطلوب، به کارگیرد. گوگل این سایتها را که به تجربه کاربر دقت میکنند در اولویت اول رتبه بندی میگذارد. بعد از معرفی سیستم mobile first گوگل برای ایندکس کردن محتوا، حالا ریسپانسیو بودن سایتها بیش از پیش اهمیت دارد.