تور آمریکا شمیران گشت آژانس مسافرتی ، هواپیمایی | jarastour

البته برای پایین آوردن مجله خبری تور و گردشگری تور آمریکا خود همیشه گزینه فست فود را در اختیار دارید. شاید سالم‌ترین گزینه‌تان نباشد، اما اگر بودجه محدودی برای سفرتان دارید یا جایی را پیدا نکردید که باز باشد، می‌توانید به سراغ رستوران‌هایی مانند مکدونالدز و ساب‌وی بروید و از خوردن یک وعده غذای ارزان و پر و پیمان لذت ببرید. به یاد داشته باشید که مالیات عموما در لیست قیمت‌های رستوران‌ها لحاظ نشده است و در آخر در صورتحساب اضافه می‌شود. در ضمن انعام دادن در آمریکا بسیار متداول است؛ انعام معمولا 10 تا 20 درصد مبلغ صورتحساب است.

بلیط هواپیما سنگاپور

معمولا همه کشورها، گذشته درخشان خود را در موزه ها، معابد و قصرها به رخ می کشند اما آمریکا نه تنها بر اساس آنها، بلکه سهم خود را در تکنولوژی های روز دنیا ، خیابان ها و سواحل و سرگرمی های خاص خود، به نمایش گذاشته است. اگر از شگفتی های دنیای حقیقی خسته شده اید، می توانید به جهان فانتزی یونیورسال استودیوز و دیزنی لند، یا دنیای پر زرق و برق لاس وگاس و دیگر تفریحگاه های ساحلی سرتاسر کشور بروید. وقتی به خوبی با آمریکایی ها آشنا می شوید،می بینید که آنها به یک ملت یکدست و کسل کننده که شبیه هم هستند و مثل هم حرف می زنند و می خندند تبدیل نشده اند. به عنوان مثال هزینه سفر از نیویورک به مقصد لس آنجلس از حدود 220 دلار شروع می‌شود.

شاید بخواهید سفرتان را در یک شهر شروع کرده و در شهر دیگر به پایان ببرید؛ متاسفانه شرکت‌های کرایه اتومبیل مبلغی اضافه برای سفرهای یک طرفه در نظر می‌گیرند. تعداد قابل توجهی هتل‌ها و متل‌های زنجیره‌ای در آمریکا وجود دارند که برای یک اقامت ارزان قیمت و داشتن تور ارزان آمریکا مناسب هستند. این هتل‌ها در خروجی‌های بین ایالتی و بیرون شهرهای بزرگ و کوچک قرار دارند؛ اقامت در این هتل‌ها تجربه خیلی مجللی نخواهد بود اما شما عموما به امکانات پایه‌ای مانند تخت، صبحانه، سرویس بهداشتی اختصاصی و پارکینگ رایگان دسترسی خواهید داشت. نزدیک به 300 میلیون نفر در این کشور زندگی می‌کنند که یعنی گوناگونی فوق‌العاده زیادی در آمریکا وجود دارد؛ در نتیجه حتی در جایی نشستن و دیدن دنیای بیرون هم برای خودش جذابیت فراوانی دارد. در تور آمریکا خود روی صندلی‌های بیرون یک کافی‌شاپ، نیمکت مال یا پارک بنشینید، یا در پیاده‌روی‌های شهر قدم بزنید؛ مطمئن باشید دیدن مردم یکی از لذت‌بخش‌ترین فعالیت‌های تفریحی تور امریکا برای شما خواهد شد.

http://cctvlive.ir

پاییز هم فصل تغییر رنگ‌ها و به وجود آمدن مناظر شگفت‌انگیز در هر گوشه و کناری است. به عنوان زادگاه مگامال‌ها و بسیاری از مشهورترین برندها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در دنیا، جای تعجبی ندارد که تور آمریکا یک سفر شگفت‌انگیز برای علاقه‌مندان به خرید خواهد بود. شهرهای سرزنده‌ای مانند شیکاگو، نیویورک و بوستون خیابان‌های جذاب و محله‌های شیک و پر زرق و برقی دارند که می‌توان در آنها برای روزها گشت و تا جایی که یا خودتان یا جیب‌تان خسته شود خرید کنید. در سوی دیگر مال‌های بزرگ و جذابی در شهرهایی مانند مینیسوتا، اورلاندو و هیوستون وجود دارند که می‌توانند یک روز خوب برای خرید و انجام فعالیت‌های تفریحی مانند اسکیت روی یخ و سواری‌های جذاب شهربازی را به شما ارائه دهند.

  • تور آمریکا، یکی از جذاب ترین و پرمتقاضی ترین تورها، زیرا از میان کشورهای دنیا، آمریکا، همچنان دنیای جدیدی است.
  • به عبارت دیگر ، هیچ کشوری مثل امریکا، انقدر تغییر و تحول در خود ندیده است.
  • در قاره آمریکا ۱۴٪ از جمعیت جهان برابر با ۹۰۰ میلیون نفر زندگی می‌کنند.
  • از مجسمه آرادی گرفته تا شگفتی های زیبای سیاتل و کالیفرنیا،محبوبیت این کشور را در قرن 21 دو چندان کرده است.

در ایران به دلیل علت عدم روابط کنسولی بین آمریکا و کشور ما، متقاضیانی که قصد دریافت وقت سفارت آمریکا و اخذ ویزای آمریکا را دارند باید به یکی از کشور های اطراف ایران که از جانب کشور آمریکا تعیین گردیده است، مراجعه نمایند. متقاضیان دریافت ویزای آمریکا می توانند با دریافت وقت فوری سفارت امریکا را از دبی ، ترکیه و ارمنستان نسبت به اخذ ویزای خود اقدام نمایند .علاوه بر این 3 کنسولگری، کنسولگرهای دیگری نیز وجود دارد. ، اما ممکن است با مراجعه به کنسولگری های متفرقه با این گفته مواجه شوند که شما باید باردیگر مدارک خود را به یکی از کنسولگری های ویژه ایرانیان ارائه دهید. هرچند که امکان مراجعه ایرانیان به سایر کنسولگری ها وجود دارد، کنسولگری های مختص ایرانیان با مدارک متقضایان ایرانی و زبان فارسی آشنایی کامل دارند. پس بهتر است متقاضیان از یکی از این سه کنسولگری اقدام نمایند تا با مشکلات احتمالی مواجه نشوند. ۱۲ اکسپو برگزار کننده تور هاي نمايشگاهي و اطلاع رسان تخصصي درباره ي تقويم نمايشگاه هاي اروپايي و تقویم نمایشگاهی آمریکا مي باشد .

لیست تورهای آمریکا