تور مسافرتی ارزان داخلی و خارجی سفرمارکت سفرمارکت | jarastour

منارجنبان یکی دیگر از جاذبه های معماری زیبا در نصف جهان است. طراحی و ساخت این اثر خارق العاده با مناره های 17 متری. و با اینکه منارجنبان اصفهان در قرن هفتم و بدون وجود تکنولوژی ساخته شد، عجیب و هنوز پابرجاست. و گردشگران را از سراسر دنیا به سوی خود جذب می کند. گردشگران عزیزی که به دنبال سوغاتی های اصیل اصفهانی هستید. پارچه هایی زیبا با طرح هایی سنتی و هنرمندانه.

  • با این کارشون متوجه شدم خیلی تخصصی به بحث سفر و مسافرت نگاه میکنند و صرفا یک برگه جلوشون نزاشتند که از روی اون بخوانند.
  • نمی دونم من این طوریم یا شما هم همین طوری هستی، هر چی که می خرم بازم فکر می کنم کاشکی اون یکی رو هم خریده بودم.
  • این سایت فعالیت خود را از سال 94 آغاز کرد و تا به امروز توانست درصد بالایی از رضایت مخاطبین را جذب کند.

ولی مگه الان فرصت می شه این همه جاهای دیدنی مجله خبری تور و گردشگری رو دید؟ پس باید یه بار دیگه بیای حسابی بگردیم و لذت ببریم. تور خوزستان در برنامه ایرانگردی تور مختص خود شماست. راستی کیش نرفتیم؛ نزدیک بود مروارید خلیج پارس رو ندیده، بریم. جزیره زیبای کیش به واقع یه سفر لاکچری حساب می شه. جزیره ای مرجانی و تمیز و پر از مراکز تفریحی و خرید. اگر دلت آروم گرفت بیا بریم یه جا تا حس خوب افتخار رو تجربه کنی.

تور ماسال – اولسبلنگاه ۲٫۵ روزه

اگر تمایل به این مدل سفر دارید با آژانس تماس بگیرید و شهرهایی که دوست دارید مشاهده کنید و تاریخ دلخواهتان را بفرمایید، همکاران من بررسی کرده و برنامه را خدمتتان ارائه می دهند. تورهای دور ایران شامل بازدید از چهار طرف ایران می شوند. شهرهای مختلفی در چهار گوشه ایران قرار گرفته اند که هر کدام حال و هوا و دیدنی های فوق العاده مختص به خود را دارند.

http://cctvlive.ir

که همچنان استوار با سی وسه دهانه ایستاده است. و نام معمار خود یعنی (الله وردی خان) را یدک می کشد. در زمان صفویه و در ابتدای خیابان چهارباغ عباسی بنا شد. می توان به عنوان یکی از پل های درجه اول جهان برشمرد. از دیگر خوراکی های اصفهان که سوغات محسوب می شود. می توان به جوز قندی، شیرینی کرکی، برشتوک اصفهانی.

تور زمینی مشهد نوروز 1402 (هفته دوم)

باغ چهلستون علاوه بر اینکه در ایران به ثبت ملی رسیده. که چشم همگان را به خود خیره می کند، کاخ باشکوه عالی قاپو است. معماری شگفت انگیز عالی قاپو به صورتی طراحی شده است که.

تورگردشگری جزیره قشم