جاذبه های گردشگری و دیدنی آذربایجان شرقی مجله گردشگری دوباره سفر | jarastour

عمارت دیوانخانه، در سال ۱۳۵۴ با شماره ی 914 در فهرست آثار ملی به ثبت رسید. قرآن دوره کریم خان مشهور به “هفده من” و قرآن دیگر در سال 1316 به موزه پارس شیراز منتقل شد. از کودکی به نوشتن و سرودن علاقه داشتم و همچنان در کنار کار و مشغله های دیگر، می نویسم. اواخر سال 1399 به واسطه یکی از دوستانم با نت نظر آشنا شدم و عضو نویسنده های این سایت شدم. بیشتر به نوشتن درباره گردشگری و مطالب آموزشی علاقه دارم و بیشتر متن هایی که می نویسم دراین رابطه است.

دیدنی های رضوانشهر منطقه ای رویایی و تاریخی

در مجله خبری تور و گردشگری اگر به طبیعت گردی علاقه دارید و دوست دارید در بکر ترین مکان ها، ساعاتی را خلوت کنید و به تماشای زیباترین و خاص ترین مناظر بگذرانید، به جرات می توانیم بگوییم که این جاذبه طبیعی کاملا مناسب شماست. شما می توانید با بازدید از این جاذبه گردشگری، تمامی غم و غصه های خود را فراموش کنید و با روحیه ای سرشار از شادی به خانه خود برگردید. پس توصیه می کنیم بازدید از این اثر گردشگری را از دست ندهید. علاوه بر این، باید اشاره کنیم منطقه دماوند، و به ویژه کوه دماوند، که یکی از مهم ترین نماد های تهران است، در این استان قرار دارد. بازدید از دماوند تهران بسیار لذت بخش است و شما می توانید ساعاتی را در بهترین و زیبا ترین منطقه ی گردشگری ایران بگذرانید.

این دریاچه به دلیل نزدیکی به روستای چورت، دریاچه چورت هم نامیده می‌شود. اهواز مرکز استان خوزستان یکی از کلانشهر های زیبایی است که در جنوب کشور واقع شده است. از سرزمین‌های تاریخی و بزرگ آسیا بوده و ایرانگردی بدون سفر به دیار قنات و قنوت و قناعت، هیچ‌معنایی ندارد. از قطب‌های گردشگری در ایران است و سالانه پذیرای میلیون‌ها مسافر می‌شود. از گذرگاه‌های مهم تاریخی بوده و شما را به دیدن کلکسیونی تماشایی از فرهنگ و هنر و سبک زندگی مردمان خطه کویر می‌برد که از ثروتمند‌ترین استان‌های کشور است. پایتخت صنعتی کشور است و کارخانه و دفتر برخی از شرکت‌های بزرگ صنعتی بورس ایران، در این استان واقع شده است.

نظرات لغو پاسخ

نقش رجب و نقش رستم از آثار به جا مانده خیلی با ارزش تاریخمون هست و باید خیلی خوب و ببه نحو احسنت ازشون استفاده بشه . نقش رجب در دامنه شمالی کوه رحمت، دارای سه صحنه ی حجاری شده از دیهیم‌بخشی (تاج گذاری) به اردشیر بابکان، دیهیم‌بخشی به شاپور اول، شاپور اول و درباریان و یک نقش تک از کرتیر موبد ساسانی است. این پل به منظور آبیاری دشت وسیع کربال علیا بنا شد که این منطقه را از مشکل بی آبی نجات داده و وسیله ای برای به راه انداختن آسیاب ها نیز بوده است. برج دیده بانی و خبررسانی در سمت چپ تنگ الله اکبر واقع شده که در دوره دیلمیان برای فرستادن پیام های فوری در این بنا از آتش، تابش نور در آیینه، بوق و شیپور استفاده می کردند. در سال 1381 در کنار این بنا هشت شهید گمنام را به خاک سپرده و در آنجا صبح جمعه دعای ندبه می خوانند.

http://cctvlive.ir

بندر ویکتوریا نیز یکی از جاذبه‌های گردشگری کانادا می‌باشد که با قرارگیری هتل امپرس در این منطقه، توانسته در طی سالیان بسیار ضمن میزبانی از گردشگران، پذیرای پادشاهان و ملکه‌های بسیاری بوده باشد. یکی از مکان‌ها و جاهای دیدنی کانادا، موزه حقوق بشر، واقع در شهر وینیپگ می‌باشد که توانسته تا کنون توجه افراد و گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب نماید. این پارک با داشتن منظره‌ای فوق العاده زیبا با رشته کوه‌های پوشیده از برف و دریاچه لوئیز و پوشش گیاهی در اطراف آن، به یکی از جاذبه‌های گردشگری کانادا تبدیل شده است. شهری که پرآب ترین رود ایران از میانه اش می گذرد و نمایی جادویی به آن می دهد. البته شهرهای نزدیک اهواز مثل شوش، شوشتر و دزفول هم همگی با داشتن جاذبه‌های طبیعی نفسگیر و میراث‌های جهانی یونسکو از لحاظ گردشگری شهرهای با ارزشی محسوب می‌شوند. اگر شما نیز قصد سفر به قشم را دارید می‌توانید بلیط هواپیما قشم را از همین‌جا با بهترین نرخ و کمترین زمان خریداری کنید.

  • کاوش های بسیار زیادی در استان خوزستان صورت گرفته است و آثار تاریخی و باستانی بسیار ارزشمندی در این استان یافت شده است برای آشنایی با این آثار تاریخی ادامه این مطلب را مطالعه کنید.
  • احتمالاً پادشاهان هخامنشی از کاخ شورا به‌عنوان محلی جهت بحث و گفت‌وگو با بزرگان پارسی استفاده می­کرده‌اند و تصمیمات بزرگ کشوری و لشکری در آن گرفته می‌شده و به‌نوعی مکانی تاریخ‌ساز بوده است.
  • جزیره ای که پوشیده از درختان نخل، کنا، اکالیپتوس و مانند جزیره های دیگر آب و هوای ساحلی و شرجی را دارا است.
  • اما دلیل سفرتان هرچه که باشد ایران یکی از بهترین مکان‌ ها برای سفر است.