جاذبه های گردشگری و دیدنی آذربایجان شرقی مجله گردشگری دوباره سفر | jarastour

اين نوع توريسم تجربيات خاص فرهنگى را نظير توريسم موزه هنرى دربر مى گيرد و گردشگران مى توانند در طول سفر از موزه هاى هنرى ديدن كنند يا در بسيارى از مراسم فرهنگى شركت نمايند. ایران دیدنی‌های خیلی زیادی داره و طبیعیه که نتونیم به همه اونا اشاره کنیم. سنگ‌نوشته داریوش کبیر نقش برجسته او و اهورا مزدا را در خود جای داده است. تندیس هرکول، اسطوره یونان باستان، از دیگر نقوش بیستون به شمار می‌رود.

به همین خاطر، سعدیه و حافظیه همیشه مملو است از هنر دوستان و اهالی ادب. از دیگر موارد، موسیقی سنتی و گوشنوازی است که سبب زیبایی و دلنشینی هر چه بیشتر این مکان ها می شود. علاوه بر این بناها دویست حجره دو طبقه پیرامون میدان واقع شده‌ است که عموماً جایگاه عرضه صنایع دستی اصفهان می‌باشند.

  • مواردی که باعث می‌شود، گردشگران از حضور در منطقه‌ای بنا به دلایلی همانند مشکلات فرهنگی یا خطرات ممکن، همانند آلودگی آب و هوا، امتناع کنند.
  • در واقع در مطالب بالا، برخی از پر بازدید ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری ایران ذکر شد.
  • گنبد سلطانیه، بازار زنجان، معبد داش کسن، عمارت دارایی و عمارت ذوالفقاری از مقصدهای گردشگری این استان است.
  • یکی از نقاط دیدنی استان گیلان و شهرستان تالش پارک جنگلی گیسوم است.

خنکی هوا در این فصل، پاییز را به یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر به اصفهان تبدیل کرده است. اگر شما نیز قصد سفر به اصفهان را دارید می‌توانید بلیط هواپیما اصفهان را از همین‌جا با بهترین نرخ و کمترین زمان خریداری کنید. شیراز یکی از مکان های تفریحی ایران است که در تمامی فصول سال گردشگران بسیاری را به سوی خود می‌کشاند، اما قطعا بهترین فصل سال برای سفر به این شهرِ سراسر زیبایی فصل بهار است. فصلی که شکوفه‌های بهارنارنج‌ زیبایی آن را چندین برابر و عطر آن‌ها مشام‌تان را نوازش می‌کند.

خانه زینت الملوک

این مکان دیدنی بیستون نام دارد که در ۳۰ کیلومتری شمال شرقی شهر کرمانشاه واقع شده است. قرارگیری این جای دیدنی در مسیر جاده ابریشم باعث شده تا توجه پادشاهان زیادی به آن جلب شود. بیستون با زیبایی چشم‌گیر خود، سنگ‌نوشته‌ها و کتیبه‌های باستانی زیادی دارد که شما را میخکوب خواهند کرد. تاریخ‌نگاران زیادی وصف این شهر باستانی و حجاری‌های بیستون و طاق بستان را در کتاب‌های خود ذکر کرده‌اند. ایران، کشوری پهناور و وسیع می باشد که دارای تاریخچه ای بسیار طولانی و جالب می باشد. این کشور بزرگ، از سال های پیش، و از زمان پیدایش انسان ها، یکی از اصلی ترین محل های زندگی برای انسان ها بوده است و دارای آب و هوای بسیار عالی و خوبی بوده است.

۶ – سازه های آبی شوشتر از محبوب ترین جاذبه های گردشگری ایران

مجله خبری تور و گردشگری های مازنداران، گیلان و گرگان در این منطقه واقع شده اند . اگر اهل تفریحات آبی باشید، بهترین زمان برای سفر به این شهرها، تابستان خواهد بود. گرچه هوای ساحلی گرم است اما شنا در دریا و تفریحات آبی دیگر مانند جت اسکی، پاراسل،شاتل، غواصی و …هیجان خاصی به سفر شما خواهد بخشید.

http://cctvlive.ir