خرید آنتی اسکالانت گالن 20 لیتری فروش اینترنتی+قیمت به روز-دیجی شیمی

عدم استفاده از انتی اسکالانت آسیب جدی به ممبران های دستگاه RO زده و موجب کاهش دبی خروجی و همچنین بالا رفتن TDS آب می آنتی اسکالانت گردد. متابیسولفیت سدیم ماده شیمیایی است که به عنوان نگهدارنده استاندارد می باشد، که در گیاهان Ro هنگام از بین رفتن استفاده می شود. این ماده کارایی بالایی دارد و قیمت آن ارزان است اما تمایل آن به اکسیداسیون به راحتی اشکالات مختلفی دارد.

  • به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش آنتی اسکالانت را به شما معرفی کنیم.
  • چون در صورت وجود سطح بالایی از آهن مستعد تشکیل رسوب بر روی ممبران ها هستند.
  • این شیوه به علت تاثیر گذاری بهتر و نتیجه مطلوب تری که می بخشد، امروزه بیش تر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

خرید آنتی اسکالانتصحیح از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر به درستی انجام نشود، می تواند موجب رسوب گذاری بیشتر بر سطح ممبران شود. علاوه بر این، سازگاری آنتی اسکالانت انتخاب شده با فیلتر ممبران دستگاه مهم است، زیرا چنانچه از ضد رسوبی ناسازگار با ممبران استفاده شود، منجر به ایجاد گرفتگی و فولینگ بر سطح آن خواهد شد. قیمت آنتی اسکالانت نیز به عوامل مختلفی از جمله برند و عوامل تشکیل دهنده بستگی دارد.

رسوبات و آنتی اسکالانت

خرید آنتی اسکالانت گالن 20 لیتری فروش اینترنتی+قیمت به روز-دیجی شیمی صنایع مانند فولاد، صنایع غذایی، پالایشگاه ها از جمله مصرف کننده های بزرگ این ماده می باشند. طبق دستور العمل شرکت های سازنده آنتی اسکالانت بهتر است قبل از فیلتر کارتریج آنتی اسکالانت تزریق شود. اما در مواردی که سیستم پیش تصفیه به خوبی عمل نکرده و آب دارای کیفیت پایینی باشد، بایستی بعد از فیلتر کارتریج تزریق شود. Vitec 3000 ساخت شرکت Avista، نوعی انتی اسکالانت است که جهت جلوگیری از رسوب گذاری در ممبرانهای اسمز معکوس RO مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورت عدم کنترل این موضوع، شاهد کاهش عملکرد سیستم و عمر ممبرانها خواهیم بود که هزینه های مستقیم و غیر مستقیم قابل توجهی برای مصرف کننده را در پی خواهد داشت. آنتی اسکالانت به‌طورکلی به ترکیبات آلی ضد رسوبی گفته می شود که حاوی سولفونات ، فسفونات ، گروه های فعال اسید کربوکسیلیک یا عوامل شلاته کننده مانند کربن یا زئولیت ها هستند. آنتی اسکالانت ها که عموما ضد رسوب نامیده می شوند بیشتر در سیستم های تصفیه آب و فاضلاب کاربرد دارند و از رسوب یون‌ها و ترکیبات موجود در آب بر روی فیلترها و غشاها جلوگیری می کنند. وبسایت نشریه جهان شیمی فیزیک شما را با کاربردهای و عملکرد آنتی اسکالانت آشنا میکند . دوز یا میزان تزریق آنتی اسکالانت یا مواد ضد رسوب عموما بین 1 تا 6 ppm یا به عبارتی 1 تا 6 گرم به ازای هر متر مکعب آب ورودی به دستگاه است. آنتی اسکالانت Genesys یک محلول خنثی حاوی اسید فسفونیک می باشد، که از مواد غیر سمی تشکیل شده است.

رایج ترین راه برای از بین بردن سختی آب متکی به رزین تبادل یونی یا اسمز معکوس است. آب اسمز معکوس تقریباً آب خالص با PH7 است، اما اگر در معرض هوا باشد آب Ro به دامنه PH اسیدی ۵-۵/۵ کاهش می یابد. این ماده خاصیت ضد انعطاف پذیر دارد که شکل کریستال را تحریف می کند، در نتیجه مقیاس نرم غیر چسبنده ایجاد می کند. آنتی اسکالانت خنثی دارای PH بازه ۵ تا ۶ می باشد که عملکرد آن به صورت خنثی است و می توان از آن با ممبران های مختلف استفاده نمود.

سولفات کلسیم، کربنات کلسیم، سولفات استرانسیم، سولفات باریم، فلوراید کلسیم، سیلیس و سیلیکات ها مقیاس هایی هستند که معمولاً در سیستم های RO وجود دارد. بازرگانی شیمیایی تهران در حوزه تامین مواد صنعتی همچون حلال‌ها، اسیدها، نمک‌ها و مواد آلی سابقه و تجربه درخشانی دارد. این ماده برای از بین بردن جامدات معلق موجود در آب و برای انعقاد و انحلال آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. منظور از انعقاد این است كه ذرات بسیار ریز از ماده معلق جمع شده و به یك خوشه بزرگتر تبدیل می‌شوند كه راحت تر از ذرات معلق كوچك تر حل می‌شوند. شایان ذکر است از جمله مهم ترین و موثرترین راه براي جلوگيري از تشكيل رسوب، كاهش PH آب توسط تزريق آنتي اسکالانت مي‌باشد. تزريق آنتي اسكالانت باعث كاهش PH و در نتيجه افزايش حلاليت كربنات كلسيم مي‌شود.

در صنایع تصفیه آب همواره پدیده رسوب گذاری یکی از مشکلات جدی و مشکل ساز بوده است. پدیده رسوب Scaling و گرفتگی Fouling روی ممبران ها اهمیت استفاده از محلول آنتی اسکالانت برای نگهداری از سیستم های تصفیه آب و فاضلاب اهمیت فراوانی دارد. البته باید این نکته را یادآوری کنیم که اسپوتا، برای فروش آنتی اسکالانت، تنها محصولات اورجینال و با کیفیت را در هدف خود قرار داده است. در حالی که اگر به قیمت های فیلتر ممبران توجه کنید متوجه می شوید که استفاده از این ماده، بسیار به صرفه تر از تعویض زود هنگام فیلتر ممبران می باشد.

ترکیبات آنتی اسکالانت

پلی اکریل با جرم مولکولی سنگین (جرم مولکولی بین 6000 تا 25000) در پراکنده سازی بهترین اثر را دارد. انعقاد جداشدن بار را تسهیل می‌کند و باعث می‌شود تا ذرات منعقد و حل شوند. به طور خلاصه این محلول برای از بین بردن مواد جامد معلق استفاده می‌شود. تمامی خدمات این فروشگاه ، حسب مورد ، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .