خرید انواع شارژر آداپتور لپ تاپ اصلی و اورجینال پخش تکنوسان-شارژر لپتاپ مستر جانبی

شارژر لپ‌تاپ اچ پی دارای ولتاژ ورودی 100 تا 240 ولت AC، ولتاژ خروجی 19 ولت DC، جریان خروجی 4.74 آمپر، فرکانس هرتز،… سعی کردیم بهترین و مهم‌ترین نکات هنگام خرید شارژر لپ تاپ را بررسی کنیم. همانطور که می‌دانید لپ‌تاپ‌ها مدام در حال جابه‌جایی هستند. و برای شارژ باتری‌هایشان به کابل برق و آداپتور نیاز دارند. با توجه به اینکه انواع آداپتور با مشخصات مختلف، انواع مختلفی از کانکتورها و کابل‌ها وجود دارند و شما باید بدانید تنها یک مدل برای لپ تاپ شما مناسب است.

سیم به مرور زمان دچار استحلاک می‌شود و در نقاطی، مخصوصاً ابتدا و انتهای آن، دچار قطعی می‌شود. سیم شارژر لپ تاپ کاملا قابل تعویض است و می‌توان با باز کردن قاب شارژر، آزادسازی اتصالات سیم به بورد شارژر و در نهایت لحیم کاری سیم‌های جدید به برد آن را تعویض و شارژر را تعمیر کرد. در هنگام تعویض باید به سیم‌های مثبت و منفی توجه داشت و آن‌ها را به پایه‌های مربوط به خود لحیم کرد. برای تعویض سیم شارژر خود، شما می‌توانید به مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک مراجعه کنید و از خدمات ما توسط متخصصین مجرب استفاده کنید. این صدا زمانی ایجاد می‌شود که سیم پیچ‌های داخل شارژر دچار سوختگی شوند. همچنین ایجاد اتصال کوتاه در اثر عوامل مختلف مثل آب ریختگی نیز می‌تواند موجب این صدا شود.

شارژر برای لپتاپ ایسر 19V 3.42A

خرید انواع شارژر آداپتور لپ تاپ اصلی و اورجینال پخش تکنوسان-شارژر لپتاپ مستر جانبی شارژرهای اصلی و فیک ممکن است در ظاهر دارای یک ولتاژ و آمپر خروجی باشند اما زمانی که با مولتی متر بررسی دقیق‌تر می‌شوند، متوجه تفاوت فاحش آن‌ها می‌شوید. به این صورت که شارژر اصلی دقیقا همان مقدار که روی آن گفته شده ولتاژ خروجی می‌دهد اما شارژر فیک با مقداری که رو آن درج شده تفاوت دارد. در بحت تعمیر شارژر لپ تاپ هم به این مورد بسیار بیشتر توجه می‌شود.

  • به خاطر داشته باشید که خواندن ولتاژ در مولتی متر شما بر اساس ولتاژ خروجی مشخص شده توسط شارژر لپ تاپ شما متفاوت خواهد بود.
  • دلیل این‌که آداپتور شارژرها کمی داغ می‌شوند همین تبدیل ولتاژ است.
  • پس از آن شارژر و تمامی وسایل جانبی وصل شده به آن چون فلش ‌دیسک ‌ها، پرینتر و… را از آن جدا کنیم.
  • خرید عمده آداپتورلپ تاپرا دارید، این امکان برای شما فراهم است.شما می توانید با تماس تلفنی با بخش پشتیبانی درخواست فعال سازی پنل همکاری را بدهید.

لنوو بالاخره یک جایگزین برای تبلت ارزان‌قیمت و پرطرفدار تب M8 معرفی کرده شارژر لپ تاپ تایپ سی است. تبلت Lenovo Tab M9 نمایشگری 9 اینچی دارد و از ویژگی‌های سخت‌افزاری بهتری نسبت به نسل قبلی برخوردار شده است. لنوو سعی کرده تا با پایین نگه داشتن قیمت، نماینده خود را به یکی از مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌های بازار تبلت‌های اندرویدی تبدیل کند. اگر بارها از خرید اینترنتی خود رضایت کافی را نداشته اید، با بررسی مطالب سایت شما می توانید دید بهتری در مورد خرید یا نخریدن محصولات به دست آورید. سایت آر اس بی یو با هدف افزایش آگاهی کاربران قبل از خرید، در تلاش است هوشمندانه ترین انتخاب ها را به مخاطبان معرفی کند. مهم‌ترین قابلیت گجت جدید لنوو را باید وبکم لنوو Go 4K پرو دانست که گزینه‌ای بسیار ایده‌آل برای کنفرانس‌های ویدیویی و استریم باکیفیت به شمار می‌رود.

کابل تعمیری شارژر لپ تاپ ایسوس موبایلی سر ریز

با افزایش قیمت ارز در سال های اخیر متاسفانه چنانچه قصد خرید لپ تاپ با قیمت کمتر از ۱۰ میلیون تومان را داشته باشید، گزینه های متنوعی همچون… چرا که اعمال فشار و یا کشش زیاد می‌تواند از دلایل عمده خرابی سوکت شارژ و پورت ورودی دستگاه باشد. ابتدا آداپتور را به برق بزنید و سپس آن را به لپ تاپ متصل کنید. اگر شارژر شما اورجینال باشد، برند دستگاه، مشخصات و خصوصیات دقیق دستگاه، روی آن حک یا چسبانده شده است. شارژرهای فیک نیز چنین مشخصاتی دارند ولی هیچ کدام برند دستگاه شما یا مشخصات آن را ندارند.

آیا حافظه جانبی (هارد دیسک یا SSD ) ، قابلیت ارتقا دارد؟ آیا دو هارد همزمان هم قابل نصب است ؟