دانستنی های عجیب و خفن + مطالب و نکات جالب علمی

در قرون وسطی گوشواره بیشتر توسط مردان استفاده می شد و زنان تمایل به استفاده از گوشواره نداشتند چون کلیسای کاتولیک سوراخ کردن گوش را ممنوع کرده بود. شایع ترین خوابی که تاکنون گزارش شده، خواب خیانت است. استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است.

مکان های عجیب

مغز انسان پر از شگفتی است و عملکرد آن همچنان توسط دانشمندان مورد آزمایش قرار می گیرد. دانستنی های جالب و خواندنی در مورد مغز انسان را بخوانید. دانستنی های جالب دنیا موضوع این بخش از مجله دلتا است. در این قسمت دانستنی‌های جالبی را برای شما آماده کرده‌ایم.

هنگامی که شخصی از خانه نقل مکان می کند، خانه معمولاً تخریب می شود و یک خانه کاملاً نوساز در همان زمین ساخته می شود. ۷۹- هرگاه جمعیت کره زمین به ۱۰۰ نفر کاهش یابد ۵۰ ٪ پول جهان در دست ۶ نفر قرار خواهد گرفت. ولی تنوع این همه جاندار متفاوت در یک زیستگاه کوچک با تنوع مواد؛ به نظر یکسان، بسیار شگفت انگیز است. » مرحله ای از خواب است که خواب دیدن یا رویا دیدن اتفاق می افتد. این موضوع بسیار شگفت انگیز است زیرا خواب دیدن یک ویژگی منحصر به فرد است که تصور می شد، فقط در انسان وجود داشته باشد.

دانستنی های جالب و جدید از سراسر جهان

70 درصد مردم جهان غیر از زبان رایج در کشورشان هیچ زبان دیگری را نشنیده اند. از سال 1977 به این سو در کلینیک های کورتاژ آمریکا 80 هزار مورد اعمال خشونت و تجاوز به زنان گزارش شده است. در آمریکا هفت میلیون زن و یک میلیون مرد نظم غذایی خود را از دست داده اند. یک پنجم جمعیت دنیا با درآمد روزانه کمتر از یک دلار به حیات خود ادامه می دهند. در بین کشورهای توسعه یافته بیشترین آمار در مقوله بارداری زودهنگام به آمریکا و انگلستان اختصاص دارد.

نیمی از شهروندان 15 ساله انگلیسی تجربه مصرف مواد مخدر را کسب کرده و یک چهارم جمعیت 15 ساله این کشور نیز سیگار مصرف می کند. ایرانیان در آمریکا فرهیخته ترین افراد جامعه آمریکا هستند. قلب یک انسان معمولی در طول عمر او در حدود سه هزار میلیون بار می تپد و 48 میلیون گالن خون را به رگ ها می فرستد.

سوسکها سریعترین جانوران ۶ پا می باشند با سرعت یک متر در ثانیه. او در عرض فقط 3 ثانيه 100 كيلومتر در ساعت دانستنی های تاریخی سرعت مي‌گيرد. ركوردي كه حتي سريع‌ترين خودروهاي فراري هم نتوانسته‌اند بشكنند.

  • ۹۶-وقتی مگس بر روی یک میله فولادی می‌نشیند، میله فولادی به اندازه دو میلیونیم میلیمتر خم می‌شود.
  • در بازار املاک و مستغلات ژاپنی، یک خانه پس از ۲۰ یا۳۰ سال تمام ارزش خود را از دست می دهد.
  • 59-ظروف پلاستیکی ۵۰هزارسال طول میکشدتا درطبیعت شروع به تجزیه شدن کند.
  • آیا میدانید ارزش مادی تمام عناصر بدن انسان کمتر از ۱۰۰۰ تومان است.
  • امیدواریم از اطلاعاتی که در این بخش از سایت برفانک تقدیم تان کردیم بهره کافی را برده باشید.
  • کوتاه ترین جنگ در تاریخ جهان جنگی ست که بین بریتانیا و کشور آفریقایی زنگبار روی داد.

چه مدیر املاک یا یک مشاور املاک باشید، چه یک شهروند ساده به احتمال زیاد تاکنون حقایق باورنکردنی و شگفت انگیزی در مورد املاک شنیده اید. ما چند واقعیت شگفت‌انگیز و جالب در املاک و مستغلات برای شما گردآوری کرده‌ایم. دانستنی های جالب دنیا موضوع این بخش از سایت برفانک است. در این قسمت بیشتر از 100 دانستنی جالب دنیا را برای شما آماده کرده ایم.

82 درصد سیگاری های جهان در کشورهای در حال توسعه زندگی می کنند. هر روز یک هفتم جمعیت جهان یعنی 800 میلیون نفر گرسنه می مانند. پردرآمدترین ورزشکار جهان، تایگر وودز گلف باز، در طول سال 78میلیون دلار و به عبارت دیگر در هر ثانیه 148 دلار درآمد کسب می کند.

خطوط بدن ببرها مثل اثر انگشت انسان برای هرکدام منحصر بفرد است. گربه‌ها فقط برای برقراری ارتباط با انسان‌ها میو میو می‌کنند. با عضویت در خبرنامه آقای املاک از جدیدترین مقاله های اقای املاک با خبر شوید. با این حال، ۵۱ درصد از آمریکایی ها می گویند توانایی خرید خانه را ندارند. اسکاتلند تنها کشوری نیست که سنت درب ورودی قرمز دارد.

بورس چیست و چگونه می توانیم در این بازار سرمایه گذاری کنیم؟

دانستنی های عجیب و خفن + مطالب و نکات جالب علمی