رسانه‌ها به مقاومت کمک کردند

وی تصریح کرد: چگونه رسانه‌ها از جنایت‌های اسرائیل حمایت می‌کنند و در حوزۀ وضعیت انسانی باید بگویم که ۳۵ بیمارستان در غزه از کار افتادند به دلیل تخریبی که اسرائیلی‌ها در آن ایجاد کردند بیش از ۱۰۰ واحد درمانی و بهداشتی که برای مردم خدمات ارائه می‌کرد، از میان رفته‌اند. رفح شهری است که فقط ۲۰۰ هزار نفر ظرفیت نیروی انسانی دارد و یک میلیون و ٢٠٠هزار فلسطینی آنجا هستند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «اسامه حمدان»، سخنگوی جنبش حماس سه‌شنبه شب، اول اسفند در سومین روز برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران در نشست خبری گفت: رسانه‌ها در کنار ما به مقاومت کمک کردند جامعۀ رسانه‌ای ۱۲۰ شهید تقدیم مقاومت کرد. امروز رسانه‌هایی را که روایت دشمن صهیونیستی را انجام دادند دو شکست را متحمل شدند؛ در میدان و اعتبار. آن‌ها در تحمیل رنج مردم فلسطین که موجب نسل‌کشی مردم آن می‌شود، شریک شدند.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، که از یک‌شنبه، ٢٩ بهمن آغاز شده، تا فردا (چهارشنبه، دوم اسفند) در مصلی امام خمینی (ره) برپا خواهد بود.


منبع: https://snn.ir/fa/news/1132968/%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA-%DA%A9%D9%85%DA%A9-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF

حمدان گفت: ده‌ها تانک، ده‌ها نفربر و خودروی نظامی از رژیم صهیونیستی تخریب شد و روبه‌رو خواهد شد و موضع ما ثابت است و مورد توافق ملی است که پایان کامل جنگ علیه ملت فلسطین که متضمن خروج و عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از نوار غزه است. کمک‌رسانی به مردم غزه و بازسازی غزه و تبادل اسرا این‌ها مسائل اصلی است که خواسته‌های طرف فلسطینی است و ما ملتزم به آن هستیم و دشمن تلاش می‌کند با مانور‌های سیاسی از این درخواست‌ها شانه خالی بکند.

سخنگوی جنبش حماس گفت: ملت ما با این شرایط پایدار است و مقاومت می‌کند و ما شاهد حوادث در میدان هستیم و در طوفان الاقصی با تارومار کردن ارتش صهیونیستی پیروزی را ثبت کرد و از نزدیک درگیر جنگ تن‌به‌تن با دشمن هستند.

سخنگوی جنبش حماس در نشست خبری نمایشگاه رسانه‌های ایران: