صنعت گردشگری؛ حلقه مفقوده توسعه کشور | jarastour

راهنماهای گردشگری به کسانی گفته می‌شود که طی یک برنامه‌ریزی گردشگران را به جاذبه‌های محلی، بناهای تاریخی یا مکان‌هایی که در آن اتفاق مهم تاریخی رخ داده است، برده و اطلاعات دقیقی درباره آن مکان یا آن رویداد در اختیار توریست‌ها قرار می‌دهند. گردشگران بسیار از این حضور این افراد استقبال می‌کنند و این انتقال اطلاعات را بسیار ارزشمند و مناسب می‌دانند. یکی از بخش‌های جدید حمل و نقل که در چند سال آینده شاهد آن خواهیم بود، سفر با سفینه‌های فضایی است. در حال حاضر شرکت Virgin Alactic، یک سفینه به خارج از جو فرستاده است و در حال برنامه‌ریزی روی پروژه تجارت گردشگران فضایی است. از این سفینه‌ها قرار است برای جابه‌جایی توریست‌ها به فضا استفاده شود. چندی پیش نیز شرکت Spacex که شرکتی خصوصی است و کپسول‌های اختصاصی طراحی و تولید کرده، دو فضانورد را از مرکز فضایی کندی در فلوریدا راهی مدار زمین کرد.

قرمزی تهران کنگره سلامت کشورهای اسلامی را به تعویق انداخت

به عبارت ساده ، مجله خبری تور و گردشگری ها اقامتگاه های پرداختی را برای میهمانان فراهم می کنند. با این گفته ، گذشته از تختخواب و سایر امکانات ضروری ، خدمات ارائه شده آنها می توانند بسیار متفاوت باشد. بخش اقامتی برای صنعت مسافرتی و مهمان نوازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا افرادی که به مناطق مختلف سفر می کنند برای اقامت ، استراحت و خوابیدن نیاز به جایی دارند. در حقیقت ، با تعاریف بسیاری ، گردشگر فقط به افرادی اتلاق می شود که اقامت آنها از 24 ساعت تجاوز کند و از نوعی اقامت شبانه استفاده کند.

گردشگری در ایران[ویرایش]

سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری ترکیه با مزیت‌های بسیاری است که در ادامه به آن‌ها پرداخته شده است. اکثر محصولات مسافرتی ابتدا به فروش می رسند و همزمان تولید و مصرف می شوند. این جنبه ای است که به وضوح گردشگری را از محصولات ملموس متمایز می کند. وقتی کامپیوتر جدیدی می خرید، قبل از اینکه آن را در وب سایت یا در محل خرده فروش ببینید، تولید و ارسال می شود. مصرف آن کامپیوتر – استفاده از آن – پس از خرید در منزل شما انجام می شود.

http://cctvlive.ir

«مسافرت جامع» ویژه کسانی که ناتوانی یا محدودیت‌های کارکردی دارند. «مسافرت تحصیلی» شامل سفر به مراکز تحصیلی یا بازگشت به زندگی جنگلی یا سایر نقاطی می‌شود که در آن‌ها می‌توان انواع کلاس‌ها را تجربه کرد. بوم گردی ممکن است به عنوان حرکت افراد از محل زندگی عادی خود به مناطق روستایی برای حداقل مدت بیست و چهار ساعت تا حداکثر شش ماه فقط با هدف اوقات فراغت و تفریح تعریف شود. گردشگری روستایی به کلیه فعالیت­‌های گردشگری دریک منطقه روستایی گفته می‌شود.

  • بنابراین چگونه مثلا هتل ها می توانند یک پیشنهاد فروش برای اقامتی منحصربفرد ایجاد کنند؟ با رعایت اصالت، حفظ سطح کیفیت خدمات، مکان و غیره – اما نه به این امید که خدمات آنها قابل تقلید نباشد .
  • در حقیقت ، برخی از نقاط مهم سفر ، کل صنعت خود را حول زندگی شبانه که در آنجا ارائه می شود ، پایه گذاری می کنند.
  • همه چیز در مورد سفر به فرانسه از آداب و رسوم؛ فرهنگ؛ مناطق تفریحی؛ ویزا و…
  • یکی از جاهایی که همیشه سرمایه میل به سرازیر شدن به آن سمت را دارد، جایی است که امنیت وجود داشته باشد.
  • در صورتی که دولت برای به پایان رساندن این مراحل و سرمایه گذاری در صنعت گردشگری اقدام نکند، امکان ورشکستگی این صنعت در در آینده وجود دارد.

همه این ویژگی ها مرتبط با هم هستند که باید برای فعالیت های بازاریابی و طراحی محصول در گردشگری، به صورت یکجا در نظر گرفته شوند. بدون درک این ویژگی های خاص گردشگری و اقامت، اقدامات یک کسب و کار هزینه مالی و زمانی زیادی را به آن القا خواهد کرد. محصولات و خدمات در صنعت گردشگری و سفر به محض تولید مصرف می شوند. اتاق های هتل و صندلی های تله کابین را نمی توان برای فروش آتی انبار کرد. وقتی امشب اتاق هتل رزرو نمی شود، نمی توانید «امشب» را بگیرید و فردا آن را بفروشید.

گردشگری، زندگی روستایی و جهش تولید