طرز تهیه اسلایم در خانه با روشی ساده

مانند بدمینتون هر گروهی که توپ را در زمین حریف خواباند؛ برنده خواهد شد. اسلایم معمولی را به دلخواه شکل دهید؛ سپس تمام قسمت های آن را برق ناخن بزنید. کمی منتظر بمانید تا برق ناخن خشک شود؛ حالا به آرامی اسلایم را فشار دهید و از صدای ترد و گوش نواز آن لذت ببرید. اسلایم آدامسی بافتی کشسان و انعطاف بالایی دارد و یکی از محبوب ترین مدل های اسلایم موجود در بازار است. اسلایم با تمام سادگی و قیمت ارزانش توانسته بدون تبلیغات عجیب‌ و غریب، افراد را به سمت خود بکشاند.

در این آموزش، روش آسان درست کردن خمیر بازی اسلایم پفکی با چسب چوب و فوم اصلاح را می توانید بیاموزید. ژل بازی و خمیر اسلایم پفکی، از محبوبترین ژل های اسلایم بین طرفداران آن می باشد که حالتی فانتزی و پف دارد و حس خوبی را به افراد منتقل می کند. ستاره در این آموزش روش درست کردن اسلایم پفکی را به صورت گام به گام و همراه با تصویر به شما می آموزد که وسایل مورد نیاز آن هزینه کمی دارد و اغلب در خانه ها موجود است. اسلایم پفکی ، اسلایم خامه ای ،اسلایم شفاف ، اسلایم متالیک ، اسلایم کهکشانی ، اسلایم اکلیلی ، اسلایم برفی و اسلایم دونه برفی را نام برد. اسلایم ها در دو دسته مات و شفاف می باشند که اسلایم های مات بسیار شکل پذیر و دارای حباب های بسیار هستند. هر چند اسلایم شفاف نیز بسیار زیبا هستند و بسیار اعتیاد آور می شوند.

مای اسمارت ژن، در مقاله اسلایم چیست؟صدای نوزادم گرفته است معمولا زمینه حساسیت و عفونت‌های ویروسی همیشه مطرح است. سیتریزین یک داروی ضدحساسیت است و مصرف آن برای درمان حساسیت بسیار کمک‌کننده است. علت پرخوری کودکان، اشتهای زیاد هنگامی که کودکان به مرحله جهش رشد می رسند اشتهای زیادی پیدا می کنند.

  • می توانید از نایلون یا زیپ پلاستیک استفاده کنید تا با این کار از کوتاه شدن عمر ژل اسلایم ساخته شده جلوگیری کرده باشید.
  • برای شروع ساخت خمیر باید ابتدا مایع ظرف شویی را با نصف شکر مخلوط کنید و خوب با هم ترکیب کنید.
  • در هنگام بازی با اسلایم رنگ و بوی خوشایند شکلات نوتلا را حس خواهد کرد.
  • پودر بوراکس را درون ظرفی مناسب با ۱ فنجان آب ولرم ترکیب کنید و هم بزنید تا پودر بوراکس به خوبی درون آب حل شود.
طرز تهیه اسلایم در خانه با روشی ساده اسلایم کهکشانی به محصولی گفته می شود که در رنگ بندی ترکیبی کهکشانی ساخته شده باشد. این نوع اسلایم در دو مدل ساده 300 گرمی و 700 گرمی تولید شده اند و زیبایی چشم گیری دارد. اسلایم کهکشانی که فروشگاه واتر اسلایم قابل تهیه است دارای رنگ بندی جذاب و دلپذیر می باشد و در دو مدل خامه ای و واتری تولید شده اند.

توصیه برای نگهداری انواع اسلایم

از این خمیر به عنوان خمیر جادویی یاد می کنند، زیرا می توان به آسانی با آن اشکال و اجسامی را که در ذهن دارید، بسازید و از این کار بی نظیر خود لذت ببرید. در این مرحله خمیر اسلایم آماده است و شما می توانید این نوع خمیر را درون ظرف دربسته نگهداری کنید و از خشک شدن آن جلوگیری کنید. توجه داشته باشید که خمیر نباید به دست های شما بچسبد و در صورت تمایل می توانید خمیر اسلایم را ورز دهید تا ظاهر بهتری پیدا کند. اگر بلد نیستید اسلایم ساده درست کنید در سایت ما جست و جو کنید تا با ساخت اسلایم ساده با بوراکس آشنا شوید و بتوانید این نوع اسلایم رو خودتان درست کنید. مای اسمارت ژن، در مقاله اسلایم چیست؟ به معرفی 9 روش ساده برای ساخت اسلایم در خانه پرداخته است.

همانطور که گفتیم اسلایم های ضد استرس یا خمیر بازی اسلایم با خاصیت های زیادی که دارند که همه عاشق آن می شوند. اما همیشه باید مواظب باشید که معتاد به بازی با اسلایم شفاف و اسلایم خامه ای و اسلایم متالیک نشوید. بعد از تهیه خمیر اسلایم برای بازی و سرگرمی، نکته حائز اهمیت روش نگهداری از لباس روباه قرمز این خمیر است. برای این کار باید خمیر را در ظرفی بسته و درب دار نگهداری کنید تا هوا نتواند وارد ظرف شود و راهی برای نفوذ هوا در آن نباشد. می توانید از نایلون یا زیپ پلاستیک استفاده کنید تا با این کار از کوتاه شدن عمر ژل اسلایم ساخته شده جلوگیری کرده باشید.

خرید اینترنتی اسلایم ارزان

در نهایت با رعایت تمام نکات ذکر شده ، یک اسلایم پفکی بدست خواهید آورد. در مرحله آخر باید حسابی با دست ورز دهید تا اسلایم از حالت چسبناکی خارج شده و از ظرف مورد نظر جدا شود . اسلایم کهکشانی صورتی یکی از اسلایم هایی است که برای بجه ها جذابیت زیادی دارد همچنین رنگهای دیگری وجود دارند که می تواند کودک شما را سرشار از انرژی کند. اما نکته مهم در حین بازی کردن با اسلایم کهکشانی کاهش استرس کودکان است که باعث میشود استرس از آنها دور شود و خیلی آساده به کارهای روزمره خود ادامه دهند. حالا به خمیر خود دست بزنید، اگر به دست نچسبد یعنی آماده استفاده شده است.

ژل بازی بامزی مدل Super Galexi