معرفی 20 جاذبه ی گردشگری در شهر مادرید بخش اول | jarastour

سهند رشته‌ای از جبال البرز است که در شمال مراغه و از غرب به شرق کشیده شده و بلندترین قله آن 3710 متر ارتفاع دارد. گفته می‌شود وقتی خبر پپ ناگهانی حاکم را به ماهان می‌برند، بنّایی که مشغول تکمیل سردر ساختمان بود تغار گچی را که در دست داشته محکم به دیوار کوبیده و کار را رها کرده و فرار نموده است. به همین علت جاهای خالی کاشی‌ها را بر سردر ورودی می‌توان دید. این بنای تاریخی بزرگ با مساحتی بیش از بیست و دو هزار مترمربع، دومین بنای خشتی بزرگ جهان بعد از ارگ بم است که هرساله میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی است. بازار هر شهر همواره برای گردشگران و توریست ها جذاب و دیدنی بوده است. استانبول به دلیل جاذبه های بی پایانی که دارد (جاذبه های طبیعی ، جاذبه های تاریخی و حتی هنر) هم در بنا های تاریخی و هم در عصر هنر مدرن ح…

http://cctvlive.irاین استان یکی از خاص ترین استان ها در ایران می باشد و علت هم این است که جزایر بسیار زیادی در آب های خلیج فارس وجود دارد که متعلق به این استان می باشد. در نتیجه بازدید از جاذبه های گردشگری استان هرمزگان بسیار هیجان انگیز است و گشت و گذار در این استان را به شدت به شما توصیه می کنیم. اما قبل از هر کاری، بهتر است با برخی از خاص ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری این استان آشنا شویم. در واقع جالب است بدانید که در این استان بکر ترین و خاص ترین جاذبه های گردشگری وجود دارد.

۳. روستای کندوان

در نتیجه باید مجله خبری تور و گردشگری کنیم که این استان از لحاظ تاریخی نیز دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. کاوش های بسیار زیادی در استان خوزستان صورت گرفته است و آثار تاریخی و باستانی بسیار ارزشمندی در این استان یافت شده است برای آشنایی با این آثار تاریخی ادامه این مطلب را مطالعه کنید. از دیگر آثار تاریخی که در ایران وجود دارد، باغ فین کاشان است. اگرچه باغ فین یادآور حادثه ای تلخ است اما مجموعه فین از پربازدید ترین جاهای توریستی ایران است که در شهرستان کاشان استان اصفهان قراردارد. حمام فین هم یک حمام قدیمی است که در مجموعه فین کاشان قرار دارد.

پل معلق مشگین شهر طولانی ترین و مرتفع ترین پل کابلی خاور میانه، از زیباترین جاهای دیدنی ایران است. این پل معلق، در ارتفاع ۸۰ متری به روی رودخانه خیاوچایی پارک جنگلی مشکین شهر احداث شده است. در شب ریسه های لامپی که در دیواره ی پل کار شده، فضای بسیار زیبا و رویایی ایجاد می کند. همچنین از آنجا که در مشکین شهر برف زیادی می بارد، در زمستان نمای زمستانی و برفی این پل بسیار حیرت آور است.

  • توصیه می کنیم بازدید از این سرا را از دست ندهید تا با این اثر گردشگری و تاریخی آشنا شوید.
  • قشم جزیره شگفتی‌ها و عجایب طبیعی، بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس و منطقه آزاد تجاری در استان هرمزگان است.
  • رشت، رامسر، گرگان و دیگر مناطق شمالی، به جز تفریحات دریایی، مکان های تاریخی و گردشگری ایران دیگری نیز دارند که برای علاقمندان به تاریخ و آثار باستانی قطعا جذاب خواهد بود.
  • جالب است بدانید که کشور ایران، در طول دوره های مختلف پادشاهی دارای مساحت های مختلفی بوده است و از ابتدای شروع حکومت در این کشور تا به امروز، تغییرات بسیار زیادی در این کشور به وجود آمده است.
  • در سفر به این استان، از بازار شیخ علاءالدوله نیز دیدن کنید.
امتداد رشته کوه البرز تا این استان ادامه دارد و به واسطه ی وجود دریا در شمال این استان و کوه های البرز در جنوب آن، موقعیت مکانی بسیار خوبی برای رشد گیاهان و به وجود آمدن جنگل ها و مراتع مختلف است. جالب است بدانید که موقعیت مکانی این استان از زمان های بسیار قدیم و در دوران های حکومتی متفاوت، توجه بسیاری از پادشاهان را به خود جلب می کرد. در نتیجه برخی از حکومت های پادشاهی این استان را به عنوان مقر فرمانروایی خود انتخاب می کردند. نتیجه ی آن، وجود تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تاریخی شد.

جاهای دیدنی استان ایلام