از اتوماسیون اداری تحت وب امکاناتی نظیر ساماندهی فرآیندهای سازمانی،انجام مکاتبات اداری به شکل الکترونیک در هر نقطه جغرافیایی و در هر زمان، سهولت کاربری ، امنیت کاری بالا ، پیگیری دقیق وظایف ، مدیریت سریعتر کارها و جلسات و… همچنین مشخصات و پیچدگی فنی نرم افزار تحت وب سانیار را میتوانید در این خدمات شبکه مقاله مطالعه نمایید. در ادامه بخش های مختلف نرم افزار مدیریت گارانتی به احتصار توضیح داده شده است. همانطور که در بالا گفته شد، صاحبان کسب و کار باید در حفظ مشتریان خود دقت زیادی داشته باشند و با ارائه خدمات پس از فروش باکیفیت، مشتریان را راضی و خشنود نگاه دارند. توجه کامل به ارائه خدمات پس از فروش، نشاندهنده تعهد شما به مشتری و برگی برنده در رقابت بر سر مشتری مداری است. اما نکته مهم آن است که بتوانید به درستی این بخش را مدیریت کنید و به این منظور به راهکاری کامل نیاز دارید که در این مسیر به شما کمک کند.
- اگر شما هم به حوزه تعمیرات نرم افزاری موبایل علاقه مندید شاید به کارگیری این نکات بتواند کمک زیادی در پیشرفت کارتان بکند.
- پیادهسازی سیستمهایی مانند پورتال پشتیبانی، سیستم تیکتینگ، اپلیکیشن موبایل، سیستمهای تلفنی هوشمند و …
- اگر صاحب کسب و کار هستید و میخواهید خدمات را برای کسب رضایت و ارائه خدمات بهتر به مشتری ساده سازی کنید، توصیه می شود نرم افزار یا اپلیکیشنی مانند نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش را در نظر داشته باشید.
- در صورتی که برای تعمیر مشکلات پیچیده نرم افزار خودتان اقدام کنید، ممکن است که علاوه بر تعمیر سیستم، باعث بروز ایرادات دیگری نیز در سیستم خود بشوید و هزینه ای را برای خود ایجاد کنید.
- نصب و راه اندازی سرویسهای مایکروسافت،نصب و راه اندازی فایل سرور، نصب و راهاندازی بکاپ سرور، ایمیل سرور و… همگی خدماتی مهم و تخصصی میباشند که باید توسط متخصص خود اقدام به عمل شوند.
- این صندوق یک سامانه الکترونیکی است که اقدامات مربوط به ثبت تعمیرات، محاسبه خودکار هزینه، صدور فاکتور تعمیرات و مواردی از این قبیل را بهصورت همزمان و در هنگام خرید مشتری انجام میدهد.
نرم افزار راهکار کلار با ارائه فرآیند های کاری مناسب و بومی به سازمان شما در حفظ مشتریان،جذب مشتری جدید، افزایش فروش، وارائه خدمات پس از فروش بهتر ، کمک می کند. کليه امکانات نسخه پیشرفته (شرکتی ) به انضمام قابليت کاربری تحت شبکه (2 کاربر به طور همزمان) می باشد. شايان ذکر است هيچ يک از کيت های عمومی نرم افزار هلو قابل افزودن به اين نسخه نمی باشد.
دکیلپ (دکتر لپتاپ)
مهندسین یکتا سرویس توانایی عیب یابی حرفه ای قطعات و لوازم جانبی را دارا می باشند و در صورت لزوم می توانند آن ها را تعمیر، تعویض و جایگزین نمایند. به راحتی میتوانید از طریق تماس با تیم مهندسی ما خدمات نرمافزاری و سختافزاری خود را انجام داده و آنها را به ما بسپارید. اگر به دنبال مشاوره در این زمینه و یا اقدام به اجرای خدمات نرم افزاری در محل هستید با تیم متخصص ما در این زمینه صحبت کرده و مشکلات سیستم خود را به راحتی برطرف نمایید. خدمات مرتبط با شبکه دستهای جداگانه و دنیایی دیگر از خدمات نرم افزاری است.
باران سیستم – محصولات جانبی کامپیوتر – لوازم جانبی موبایل – خیابان ولیعصر – منطقه 6
در صورتی که شما نیاز به تعمیرکار موبایل دارید می توانید از بین فروشگاه های تعمیرات موبایل بهترین گزینه خود را انتخاب نمایید. هنگامی که شما سیستمی را به تازگی خریداری میکنید حتما باید از یک متخصص در این زمینه در جهت نصب و راهاندازی سیستم کمک بخواهید. این موضوع در مورد کامپیوترهای قدیمی نیز صدق میکند که در صورت سرویس اساسی میتوانید این حرکات را روی آن پیاده کنید.
وبینه نرم افزار خدمات پس از فروش
بهمنظور مدیریت دقیقتر کسب و کارها و جلوگیری از ایجاد خطاهای انسانی که بعضا سبب از دست رفتن سرمایه و زمان زیادی میشوند؛ استفاده کردن از یک سیستم نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری قدرتمند توصیه میشود. شرکت فناوری پارمیس با سالها تجربه در زمینه تولید نرم افزارهای حسابداری پیشرفته توانسته جایگاه ویژهای در زمینه تولیدات نرم افزارهای حسابداری در کشور عزیزمان بهدست آورده و همچنین محبوبیت بالایی در بین کاربران و مدیران مجموعههای مختلف را کسب کند. نرم افزار حسابداری پارمیس 360، اولین راهکار نرم افزاری مبتنی بر فضای ابری و کلود شرکت فناوری اطلاعات پارمیس می باشد که شامل پرتال مدیریتی تحت وب و اپلیکیشن های مختلف است. این محصول به دنبال شناسایی دغدغه اصلی مدیران کسب و کارهای مختلف و برای راهاندازی با کمترین هزینه سخت افزاری به وجود آمده است. پرتال تحت وب در فضای ابری، با اپلیکیشنهای فروش مالتی پلتفرم، به کاربران اجازه فعالیت شبانه روزی از هر نقطه جغرافیایی را میدهد.
همین موضوع باعث شده است که اغلب نرم افزارها دارای قابلیت تحت شبکه نیز باشند همین قابلیت با این وجود که بسیاری از کارها را آسان کرده است اما باعث شده است تا امنیت نرم افزارهای تحت شبکه نیز به عنوان اصل اساسی برای این نرم افزار تبدیل گردد. می توان گفت نرم افزاری که از امنیت برخوردار نباشید حتی اگر بهترین کارایی را داشته باشد هیچ جایگاهی در هیچ شرکتی ندارد پس می بایست در کنار کارآمدی یک نرم افزار امنیت را نیز مد نظر قرار دهیم. هزینه سفارش نرم افزار های تحت شبکه کمی بیشتر از نرم افزارهای stand alone است به می بایست برای توسعه یک نرم افزار مد نظر قرار گیرد. نرم افزار خدمات پس از فروش سامانه های مدیریت در یکپارچگی کامل با انواع کانالهای ارتباطی از قبیل تلفن، پیامک، فکس، اپلیکیشن موبایل، تلگرام، پورتال و وب سایت سازمان، ایمیل و … در سیستم مدیریت خدمات پس از فروش شرکت سامانه های مدیریت امکان ثبت و پیگیری انواع درخواستها از انواع کانالهای ارتباطی فراهم بوده و امکان خودکارسازی حوزه خدمات پس از فروش سازمان بر اساس دستورالعملهای سازمانی فراهم است.
بهترین نرم افزار حسابداری پت شاپ و لوازم حیوانات خانگی
امروزه استانداردها و اصول تولید نرم افزار بهینه در قالب تجارب DevOps بیان می شود. تمرکز DevOps بر روی تولید بهینه، فرهنگ سازی ، ارتباط قوی با مشتری، استفاده از ابزارهای خودکارسازی و خلاقیت است. ما افتخار داریم جزو پیشگامان استفاده از این تجارب در ایران بودیم و مشاوره های لازم را درباره این اصول به شرکت های نرم افزاری ارئه می دهیم. در سیستم رهگیری تحت وب نرم افزار خدمات پس از فروش فراپیام مشتریان شما میتوانند از طریق ماژول رهگیری تحت وب و بر اساس کد رهگیری و شماره سریال دستگاه پذیرش شده و یا شماره پذیرش نسبت به رهگیری و پیگیری دستگاه خود اقدام نمایند. سیستم ما در این رابطه از طریق ارائه گزارش مناسب برای رویت مشتری و اطلاع ایشان از وضعیت دستگاه درحال تعمیر اقدام به تهیه و ارائه اطلاعات مینماید.