آشنایی با هواپیمایی ایران ایرتور بلیط هواپیما Charter724 بلیط چارتر چارتر724-irantoursguide

هواپیمایی ایران ایرتور، یکی از ایرلاین های خصوصی ایران است که در سال 1351 به عنوان یکی از شرکت های تابعه ایران ایر تاسیس و راه اندازی شد. «ههواپیمایی ایران ایرتور از [[سازمان هواپیمایی کشوری]] گواهینامه ATO دریافت کرد». شرکت تعاونی کارکنان ایران ایرتور در جهت پیشرفت و توسعه این هواپیمایی به تازگی اقدام به راه اندازی کترینگ اختصاصی در شهر مشهد نموده است .

کلاس های پروازی ایران ایرتور

ایران به دلیل داشتن قدمت فراوان، مناطق گردشگری بسیاری را در دل خود جای داده است. اگر بخواهیم پر مخاطب ترین مرکز گردشگری ایران را نام ببریم، باید به حرم امام رضا اشاره کرد که فرودگاه مشهد پس از تهران بیشترین استفاده را داشته است. مناطق شمالی ایران که در جوار دریای خزر قرار گرفته اند از اهمیت گردشگری بالایی برخوردار هستند و می توان از طبیعت زیبای آن که تلفیقی از دریا و جنگل است به خوبی استفاده کرد. جزیره های زیبای جنوب کشور ایران نیز از دیگر اماکن گردشگری این کشور می باشد که از زیبا ترین آن ها می توان به کیش و قشم اشاره کرد.

میزان بار مجاز در پروازهای ایران ایرتور 30 کیلوگرم است؛ ضمنا مسافران می‌توانند یک کیف یا ساک دستی 5 کیلوگرمی هم به داخل هواپیما ببرند. اما اگر بارتان بیشتر از این است، باید هزینه آن را بپردازید. هزینه اضافه بار ایران ایرتور برای هر کیلوگرم معادل یک درصد قیمت بلیط هواپیما در همان مسیر است. فارا گشت به عنوان نماینده رسمی آژانس های مسافرتی تور داخلی در ایران فعالیت دارد و دفتر مرکزی ما تهران است.

بلیط چارتر هواپیمایی ایران ایرتور

برای اطلاع از شرایط و قیمت تور از تهران (با قطار، هواپیما یا اتوبوس)؛ روی عکس شهر دلخواهت کلیک یا تاچ کن. نقاره خانه مشهد یکی از دیگر مراسم هایی است که در ایران برگزار می شود. آب و هوایایرانرا نمی توان در تمامی نقاط آن یکسان در نظر گرفت؛ چرا که بخش های شمالی تفاوت بسیاری با بخش ها جنوبی از نظر آب و هوا دارند. آب و هوای مناطق شمالی بسیار مناسب خواهد بود و به همین دلیل بسیاری مناطق شمالی کشور ایران را برای سفر انتخاب می نمایند.لازم به ذکر است که فصل بهار در بخش های شمالی بارش زیاد بوده و از آب و هوای ملایم برخوردار خواهد بود.

  • برخی از تورها ممکن است پرواز یا هتل آن چارتری (غیر قابل کنسلی) باشد، قبل از خرید شرایط کنسلی تور را مطالعه یا از آژانس مربوطه سوال بفرمایید.
  • کنسلی بلیط هواپیما با توجه به قوانین ایرلاین متفاوت است.
  • مقدار بار مجاز قابل حمل به داخل کابین در پروازهای ایران ایرتور حداکثر 5 کیلوگرم می‌باشد.
  • البته این نکته را می‌توان با اطمینان خاطر گفت که ایران ایرتور جزء پروازهای گران‌قیمت نیست.
آشنایی با هواپیمایی ایران ایرتور بلیط هواپیما Charter724 بلیط چارتر چارتر724-irantoursguide

اگر به دلایلی از آخرین تست کرونای مسافر ۹۶ روز گذشته باشد، فرد باید به صورت مجدد اقدام به انجام تست کرونا بکند. از زمان انجام تست کرونا در هواپیمایی ایران ایر تور تا زمان دریافت نتیجه فرد باید در قرنطینه بماند. اگر نتیجه تست کرونا هواپیمایی ایران ایر تور او مثبت شد و ابتلای او به کرونا تایید شد، فرد باید به مدت ۱۴ روز در محل قرنطینه بماند.

امکان چک این آنلاین برای هواپیمایی ایران Persian Religious tourism ایرتور وجود ندارد. بهتر است پرواز مورد نظر خود را در کیش زوم جستجو نمایید و بلیط هواپیما ایران ایر خود را از فهرست نتایج انتخاب نموده و آن را خریداری کنید. سلام خانم مظاهری جز گفتن خدای بینهایت را بینهایت شکر چیز دیگری قادر نیستیم با این لطفی که دارید به ما بگویم.خیلی خوشحالم که رضایت کاملی از تورهای ایرانگردی فارا گشت داشتید و دارید. واقعا یکی از بهترین مشتریان ما هستید که هر بار قصد میکنید سفری را ثبت نام کنید با لذت تمام کارهای شما را انجام میدهیم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار