آغاز دومین اکران۱۴۰۲ از فردا؛ تنوع حرف اول را می‌زند

محسن تنابنده، ندا جبریلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی در این فیلم بازی کرده‌اند.

بابا سیبیلو/ ادوین خاچیکیان یک کمدی خانوادگی است که در آن از کودک ۵ ساله تا پیرمرد ١٠٠ ساله نقش آفرینی دارند و در طول قصه ماجراهای جذابی را رقم می‌زنند.

جنگ جهانی سوم/هومن سیدی پنجمین فیلم جدید اکران امسال از فردا روی پرده می‌رود. در خلاصه داستان فیلم جنگ جهانی سوم چنین آمده است: شکیب یک کارگر روزمزد بی‌خانمان است که هیچ وقت خاطره از دست دادن همسر و پسرش در زلزله چند سال گذشته را فراموش نمی‌کند.  در طی چند سال گذشته، او با یک زن کر و لال به نام لادن رابطه برقرار کرده است. محل ساخت و ساز که او امروز در آن کار می‌کند معلوم می شود که مجموعه فیلمی درباره جنایات هیتلر در طول جنگ جهانی دوم قرار است در آن ساخته شود و …

رضا شفیعی‌جم، بهاره رهنما، امیرحسین صدیق، رز رضوی، امیر نوری، یوسف صیادی، پارسیا شکوری، محمدطاها بهروزپور، خشایار راد، علی کاظمی، عباس محبوب، اردشیر کاظمی، هانیه غلامی، مهرگان علوی، محمدرضا احمدی، فرهاد ریش‌سفیدی، آوا دهقانی، شادروان محمد پناهی، محمدسجاد عسگری، مهدی هاشم‌پور، زهرا گلدوست، شهلا سرشار، احمد یاوری‌شاد، احسان پرفکت، مرتضی دلداده، حسین روزبه، حسینعلی قورچی، یگانه ظرافتی و ابوالفضل قهرمانی بازیگران فیلم سینمایی «بابا سیبیلو» هستند.

 سه‌کام حبس

دسته دختران/ منیر قیدی به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری، راوی مقاومت و ایثار زنان در روزهای پرتلاطم ابتدایی جنگ است و با بازسازی تصاویر زنده و مستند از نبرد خانه به خانه خرمشهر، تصویری سینمایی با نگاه زنانه از آن مقاومت را خلق کرده‌است.

در سه‌کام حبس/ سامان سالور، نسیم (پریناز ایزدیار) و مجتبی (محسن تنابنده) زوج جوانی هستند که تازه صاحب فرزند شده اند و در جنوب تهران زندگی خوب و ساده‌ای دارند. یک روز مجتبی تصادف می‌کند و نسیم تمام تلاش خود را برای نجات خانواده اش در غیاب او انجام می‌دهد اما…

احمد مهرانفر، بهاره کیان افشار، امیرحسین رستمی، فرزاد فرزین، علیرضا استادی، النا حیدری، سهی بانو ذوالقدر، شیرین آقا کاشی، حمیدرضا دشتی و علی برقی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

دسته دختران

در جلسه فوق العاده شورای صنفی نمایش، مقرر شد صاحبان فیلم‌های ترکیب عید فطر [شامل: «آهنگ دونفره» ساخته آرزو ارزانش به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، «دسته دختران» ساخته منیر قیدی، «سه کام حبس» ساخته سامان سالور و تهیه‌کنندگی ساسان سالور، «باباسیبیلو» ساخته ادوین خاچیکیان به تهیه‌کنندگی احمد احمدی و «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی] مجاز به شروع اکران فیلم‌شان از روز شنبه ۲۶ فروردین‌ماه در سینماهای سراسر کشور خواهند بود.

بابا سیبیلو

در این فیلم اجتماعی پریناز ایزدیار، محسن تنابنده، سمیرا حسن‌پور، متین ستوده و مریم بوبانی بازی کرده‌اند.

آهنگ دو نفره

 


منبع: https://snn.ir/fa/news/1069762/%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B2-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B1%D8%AF%D8%A7-%D8%AA%D9%86%D9%88%D8%B9-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B2%D9%86%D8%AF

آهنگ دو نفره/ آرزو ارزانش به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی یک کمدی است که داستان عاشقانه دارد و درباره دو شخصیت است که داستان‌شان در فیلم با هم به صورت موازی پیش می‌رود و جایی به هم می‌رسند و…

نیکی ‌کریمی ، پانته‌آ ‌پناهی‌ها ، فرشته ‌حسینی، هدی زین العابدین، صدف عسگری، حسین ‌سلیمانی ، یاسین مسعودی، محمد صدیقی مهر، مهدی حسینی‌نیا در این فیلم بازی کرده‌اند.

جنگ جهانی سوم

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  فیلم‌های «فسیل» ساخته کریم امینی و «غریب» ساخته محمدحسین لطیفی آنقدر پتانسیل دارند که هفته‌ها روی پرده سینماها بمانند اما آن طور که از شواهد پیداست، تعداد زیادی از فیلم‌هایی که از اکران ۱۴۰۱ روی پرده بودند، در دومین برنامه سال ۱۴۰۲ جای خود را به فیلم‌های جدید، تحت عنوان اکران عیدفطر خواهند داد.