آموزش صرافی کوکوین Kucoin؛ ثبت نام و معامله آپدیت ۲۰۲۲ ارزدیجیتال

کادر دوم مربوط به کد تأییدی است که از جانب سایت به آدرس ایمیل شما فرستاده می‌شود. Kucoin یک صرافی رمزارز به رمزارز است و از روش‌های پرداخت فیات در سرویس‌های “خرید کریپتو” پشتیبانی می‌کند. می‌توان گفت کمترین کمیسیون را در میان سایر صرافی‌های ارز دیجیتال دریافت می‌کند.

ویژگی‌های مثبت صرافی کوکوین

2 کادر برای شما نمایش داده می‌شود که در کادر اول پسورد و در کادر دوم تکرار همان پسورد را وارد می‌کنید (پسوردتان باید یک عدد 6 رقمی باشد) سپس روی دکمه‌ی آبی رنگ Confirm کلیک کنید. از هر کوپن تخفیف کارمزد در معاملات می‌شود برای کسر ۱۵‌درصد از کارمزد استفاده کرد و هر کوپن ۱۵ روز مهلت دارد. تیم خود را رهبری کنید تا با افزایش حجم معاملات در رده‌های برتر قرار بگیرید. سرپرست تیم ۲۰‌درصد جایزه تیم‌های برتر را دریافت خواهد کرد. اگر در هنگام فعال‌کردن حساب فیوچرز به شما ایردراپ تعلق بگیرد، می‌شود از آن برای معامله در فیوچرز بهره‌مند شد. به‌یاد داشته باشید که معامله در بازارهای مالی همراه با ریسک است و این ریسک در بازار فیوچرز افزایش پیدا می‌کند.

میزان کارمزد در این صرافی برابر با ۰.۱ درصد میزان معاملات ارزیابی می‌شود. اگر سوال دیگری در مورد صرافی کوکوین دارید، در قسمت کامنت‌ها با ما مطرح کنید. با انتخاب گزینه Withdraw در کوکوین فرآیند برداشت ارز از کوکوین را آغاز کنید.

کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار می‌کند ؟

آموزش صرافی کوکوین Kucoin؛ ثبت نام و معامله آپدیت ۲۰۲۲ ارزدیجیتال

تا کنون وجه را در قالب ترون به صرافی ایرانی منتقل کردیم. کافی است ترون را به ریال تبدیل کرده و وجه خود را نقد کنید. از منوی سمت راست بازارهای اصلی را انتخاب و سپس روی گزینه‌ی ترون/تومان کلیک کنید. خب درخواست را ایجاد کردیم و در صفحه‌ی بعدی اطلاعات برداشت برای شما به نمایش در می‌آید.

گزینه‌ی Amount را هم انتخاب کنید تا با تمام موجودی خود اقدام به خرید کنید. از منوی بالا گزینه‌ی Assets و سپس Trading Account را انتخاب می‌کنیم. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ترون‌های ما به USDT تبدیل شده است.

پس از وارد کردن ایمیل، در کادر زیر ایمیل، یک کادر دیگر قرار دارد که روبه‌روی آن یک دکمه‌ی «Send Code» قرار دارد. باید روی این دکمه کلیک کنید تا کوکوین کد تأیید شما را به ایمیل‌تان ارسال کند. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از صرافی کوکوین ثبت نام دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. ایمیل خود را باز کنید و کدی که از طرف کوکوین ارسال شده را کپی نمایید. حالا یک کادر برای شما باز می‌شود که می‌توانید در آن ثبت‌ نام خود را با شماره تلفن یا ایمیل انجام دهید. با توجه به این که کد ایران در لیست شماره‌های این سایت وجود ندارد، باید گزینه ثبت‌نام با ایمیل را انتخاب نمایید. برای افزایش موجودی حساب خود در صرافی کوکوین ، گزینه “Deposit” را انتخاب کرده و در قسمت بعدی ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید.

در این ویدیو آموزشی این بخش بصورت کامل ارائه شده است. صرافی کوکوین یک صرافی خارجی بوده و امکان ارتباط گرفتن با آن، از طریق تماس گرفتن با خارج از کشور وجود دارد. برای کاربران ایرانی وجود نخواهد داشت؛ چرا که امکان احراز هویت از طریق صرافیکوکوینبا شماره تلفن همراه افراد ایرانی امکان پذیر نمی باشد. برای سرمایه‌گذاری در استخر کوکوین، ابتدا باید در این صرافی حساب کاربری باز کنید.

می‌شود از کوپن‌های تخفیف برای کاهش کارمزد معاملات استفاده کرد. این تورنومنت ۱۸ جولای (۲۷ تیر) آغاز می‌شود و مخصوص معامله در بخش فیوچرز (Futures – معاملات آتی) کوکوین است. در کادر بعدی، رمز عبوری را برای اکانت خود انتخاب کنید.

مزایای صرافی کوکوین برای ایرانیان

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار