اقامتی رویایی در هتل های سنتی کاشان

از هتل های سنتی کاشان باید به اقامتگاه تقی خان اشاره کرد که در گذر تقی خان کاشان واقع شده و دارای ۱۴ اتاق در ۲ طبقه است. اقامتگاه سنتی سرای تقی خان، در خانه‌ای با قدمت بیش از ۲۰۰ سال راه اندازی شده و دسترسی خوبی به خانه‌های تاریخی کاشان و بازار و مسجد و بقعه تاج الدین دارد. اتاق چهار تخته فیروزه، اتاق چهار تخته دست کن، اتاق دو تخته گوشه و اتاق دو تخته زمستان از جمله ظرفیت‌های اقامتی این هتل سنتی است. کلیه اتاق‌ها با صبحانه و سرویس هتلینگ ارائه می‌شود.

از دیگر هتل های سنتی کاشان که به کاشان‌گردهای ۱۴۰۲ شمسی توصیه می‌کنیم، هتل سرای درب باغ کاشان است که در خیابان فاضل نراقی واقع شده و ۵ اتاق است. این اقامتگاه، در خانه‌ای به قدمت بیش از یک صد سال واقع شده و دسترسی عالی به مقصدهای توریستی معروف کاشان مثل بازار سنتی و خانه‌های تاریخی دارد. اتاق یک تخته، دو تخته توئین، اتاق دو تخته ویژه، سه تخته وی آی پی و چهار تخته همراه با صبحانه، از جمله ظرفیت‌های اسکان هتل سرای درب باغ است.

آدرس هتل سرای تقی خان: کاشان، خیابان ملا حبیب الله شریف، کوی پامنار، گذر تقی خان

هتل سرای کاسیان کاشان

اگر قصد سفر به کاشان، دیار هزار رنگ و گل و گلاب دارید، اقامت در هتل های سنتی کاشان را توصیه می‌کنیم که فرصتی عالی برای آشنایی با سبک زندگی و معماری باشکوه خانه‌های تاریخی دیار سهراب است. بهترین قیمت برای رزرو هتل‌ های سنتی کاشان، در سامانه رزرواسیون ۲۴ که سامانه ای بسیار معروف در زمینه رزرو اقامت و هتل و تور در سراسر ایران است به چشم می خورد. شما می توانید با اقامت در هتل های سنتی درجه یک کاشان و هزینه مقرون به صرفه تجربه خوش سفرتان را دو چندان کنید.


منبع: https://www.khabaronline.ir/news/1745393/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%86%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86

آدرس هتل خانه مرشدی کامل: کاشان، میدان کمال الملک، خیابان ملاحبیب الله شریف، کوی بوستانی

هتل شاسوسا کاشان

اگر به دنبال اقامت در یک خانه تاریخی با معماری باشکوه کاشانی هستید، هتل خانه مرشدی در خیابان ملا حبیب کاشان را توصیه می‌کنیم. اقامت‌گاهی ۲ طبقه که ۸ واحد اقامتی داشته و امکان سکونت در خانه‌ای با قدمت بیش از ۲۰۰ سال را برایتان فراهم می‌کند. از بهترین هتل های سنتی کاشان است که خدماتش را در سطح هتل ۴ ستاره برآورد کردند. چون به بافت تاریخی شهر نزدیک است، می‌توانید پیاده‌گردی روزانه و عصرانه داشته باشید. از جمله ویژگی‌های این هتل سنتی، حوض خانه سنتی هتل با متراژ ۱۵۰ متر و سوئیت‌های ویژه و اتاق پنج نفره با حمام ویژه است.

اقامتی رویایی در هتل های سنتی کاشان

اگر به دنبال یکی از بهترین و شیک ترین هتل های سنتی کاشان هستید که اعتبار بالا داشته و برندی معروف در عرصه هتل های سنتی نیز باشد، هتل خانه پارسی کاشان را توصیه می‌کنیم. اقامتگاهی تازه تاسیس که در ۴ طبقه، ۱۱ اتاق با دکوراسیون دوست داشتنی را در اختیار کاشان‌گردها قرار داده است.

از بهترین هتل های سنتی کاشان باید به هتل سرای کاسیان اشاره کرد. نامی آشنا برای گردشگران در کوی ملک آباد. مکانی که ۱۷ اتاق با دکوراسیون شیک و راحت را در ۳ طبقه در اختیار کاشان گردهای مشکل‌پسند قرار داده و فرصت اقامت در یکی از خانه‌های تاریخی بازسازی شده کاشان را برایتان فراهم می‌کند.

آدرس هتل سرای درب باغ کاشان: کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوی فرهنگ ۳۱ انتهای کوی سمت راست

هتل خانه مرشدی کاشان

آدرس اقامتگاه سنتی سرای سهراب کاشان: کاشان، خیابان علوی، باستان پنجم، کوی فاطمیه

مخاطب گرامی

کاشان جایی برای آشنایی با سبک زندگی غنی و دوست‌داشتنی مردمان دیار سهراب سپهری و هم‌چنین اقامتی دلپذیر در زیباترین مقصدهای اقامتی استان اصفهان است. در این مطلب لیستی از هتل های سنتی کاشان برای رزرو فراهم شده که فرصت اقامت انفرادی و خانوادگی به یاد ماندنی و با قیمت مناسب را برای ایرانگردان فراهم می‌کند.

از شیک ترین هتل های سنتی کاشان باید به هتل خادمی اشاره کرد. در ۲ طبقه، ۱۱ اتاق دارد و چون یک خانه قدیمی سیصد ساله بازسازی شده است، شما امکان اقامت در یک خانه سنتی قدیمی کاشانی را دارید. دسترسی آسانی نیز به مقصدهای گردشگری معروف کاشان مثل خانه بروجردی ها، خانه طباطبایی ها و حمام سلطان و بازار سنتی دارد.

آدرس هتل شاسوسا کاشان: کاشان، خیابان طالقانی، کوی شهید ناصر نجیب

اقامتگاه سنتی سرای سهراب کاشان

برای رزرو هتل در بین هتل های سنتی و بومگردی کاشان، هتل خانه رز یکی از پیشنهادهای ما است. این هتل با محیط دوستانه و صمیمی خود در منطقه توریستی معروف فین کاشان واقع شده و در وسعتی به مساحت بیش از ۳ هزار متر مربع، فضایی شیک و راحت با الهام از باغ ایرانی، برای اقامت گردشگران کاشان فراهم کرده است. اتاق دو تخته و چهار تخته با صبحانه و امکانات متناسب، تنها بخشی از ظرفیت‌های اقامتی هتل خانه رز کاشان است.

شما می توانید از این طریق با سامانه جامع و برتر رزرواسیون هتلی و تور کشور آشنا شده و نسبت به رزرو هتل کاشان با بهترین قیمت و تخفیف های همیشگی اقدام کنید.

هتل خانه رز کاشان

هتل شاسوسا کاشان از دیگر هتل های سنتی کاشان است که در خیابان طالقانی این شهر تاریخی و پرافتخار فرهنگ و هنر ایران زمین قرار دارد. جایی شیک و ساده در ۳ طبقه که ۹ واحد اقامتی دارد. پرسنلی آموزش دیده و حرفه‌ای دارد و فاصله کمی با مقصدهای گردشگری مطرح این دیار مثل؛ خانه طباطبایی‌ها و بروجردی‌ها دارد. اتاق گوشواره پنج دری دو تخته، اطاق دالو دو نفره،اطاق پنج دری سه تخته با صبجانه از جمله فرصت‌های اقامتی این اقامت سرای سنتی است.

آدرس هتل خانه پارسی کاشان: خیابان فاضل نراقی، کوی فرهنگ ۱۳، انتهای کوچه سمت راست.

هتل سرای درب باغ کاشان

این خانه در بافت تاریخی محله طاهر واقع شده و دسترسی آسانی به مقصدهای معروف توریستی کاشان مثل خانه عباسیان و مسجد جامع و بازار سنتی دارد. اتاق دو نفره رخت‌خواب پیج، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل زیرزمین از جمله اتاق‌های این هتل سنتی است که همگی با صبحانه و سرویس هتلینگ ۲۴ ساعته همراه است.

اقامتی رویایی در هتل های سنتی کاشان

آدرس هتل خادمی کاشان: کاشان، خیابان علوی، خیابان باستان نهم، بعد از گذر سرفره، کوی میرزا تقی خان.

اقامتگاه سنتی سرای تقی خان کاشان

آدرس هتل رز کاشان: کاشان، خیابان امیرکبیر، خیابان امیرالمومنین، جنب مسجد امام علی

هتل خادمی کاشان

اگر دوست دارید در یک خانه قدیمی با معماری باشکوه چشمگیر اقامت داشته باشید و طعم لذیذ سوغات خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارای دیار گل و گلاب ایران زمین را تجربه کنید، اقامتگاه سنتی سرای سهراب را توصیه می‌کنیم که ۳ طبقه دارد و ۹ واحد اقامتی کوچک و بزرگ را در اختیار کاشان‌گردها قرار داده است. به بسیاری از مقصدهای گردشگری مطرح کاشان نزدیک است و پرسنلی آموزش دیده و کاربلد دارد. همه اتاق‌ها با صبحانه است تا با نان محلی و صبحانه لذیذ، صبح دل‌انگیزی را در سرای سهراب کاشانی‌ها تجربه کنید.

آدرس هتل سرای کاسیان کاشان: کاشان، خیابان آیت الله کاشانی، کوی ملک آباد، جنب زیارت طاهر منصور.

هتل خانه پارسی کاشان

این اقامت‌گاه در یکی از قدیمی‌ترین خانه‌های کاشان بنا شده و با استانداردهای جهانی آماده شده تا انتخاب دلپذیری برای توریست‌های داخلی و خارجی باشد. اقامتی رویایی در تاریخ و معماری کاشانی‌های مهمان‌نواز. اتاق دو تخته دبل بزرگ، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته زیر زمین، بخشی از ظرفیت‌های اسکان این هتل سنتی است که با صبحانه ارائه می‌شود.