بایگانی‌ها تور ارزان آمریکا صفحه 3 از 3 تور ارزان اول تور | jarastour

در این روز لوس آنجلس را برای عظمت به سانفرانسیسکو از طریق جاده زیبا و ساحلی حاشیه اقیانوس ارام ترک می کنیم . از طریق خلیج مونتری به سولوانگ شهری با پیشینه دانمارکی میرویم و سپس در مسیر سن سیمون به هارت کستل رفته تا تنها قلعه موجود در خاک امریکا را مشاهده کنیم . وعده‌های غذایی در رستوران‌های آمریکایی عموما سخاوتمندانه و پر و پیمان هستند؛ در نتیجه اگر خیلی پر خوراک نیستید می‌توانید یک وعده غذا را با یک نفر دیگر تقسیم کنید. بسیاری از رستوران‌ها هم این کار را برایتان می‌کنند یا به درخواست شما یک بشقاب اضافه در اختیارتان قرار می‌دهند. اگر غذا در رستوران زیاد آمد و نتوانستید کامل آن را نوش جان کنید، می‌توانید یک ظرف بخواهید تا غذایتان را ببرید. در مجموع می‌توان گفت شما باید بین 100 تا 250 دلار در روز برای تور آمریکا خود کنار بگذارید (این مقدار بسته به سبک سفر کردن‌تان متفاوت خواهد بود).

بهترین زمان سفر با تور آمریکا

اگر به طبیعت‌گردی علاقه دارد، زمین‌های باتلاقی و قلعه مرجانی را از دست ندهید. چه بخواهید غذاهای خوشمزه میل کنید، اسکی روی آب را تجربه کنید، در ساحل زیبا آفتاب بگیرید و یا در اقیانوس آبی شنا کنید، میامی برای شما مکان مناسبی است. در طول روز دنده کباب، نودل و دیم سام (غذای محلی چینی) را در رستوران‌های این محله می‌توانید پیدا کنید. در این مقاله از علی بابا برای شما از ده شهر زیبا و سرگرم کننده آمریکا خواهیم گفت. خواهر یکبار برای دیدن بچه های من که در آمریکا گرین کارت دارند اقدام کردند ولی موفق نشدند. در رده بالا، آسمان حد شما است؛ اما 300 دلار برای هر شب نقطه شروع قیمت‌ها خواهد بود.

  • گلفام سفر این امکان را برای مسافران خود فراهم کرده تا خدمات مربوط به خرید تورهای مسافرتی، رزرو بلیط هواپیما و دیگر خدمات مشابه را با ارزان ترین قیمت ها تجربه کنند.
  • سواری ماشین کابلی، شرکت در یک تور یک روزه بازدید از جزیره آلکاتراز، عبور از پل گلدن گیت و خندیدن به شیرهای دریایی بانمک و تپل در پارک ماهیگیر تنها بخشی از جذابیت‌های این شهر برای گردشگران هستند.
  • خیلی وقت‌ها فروشگاه‌های کوچک، رستوران‌های محلی و مکان‌های فراموش‌شده از دید مردم پنهان می‌مانند و آنها به راحتی از کنارشان عبور می‌کنند؛ اما شما هیچ وقت نمی‌دانید چه جواهر پنهانی ممکن است در این مکان‌ها منتظر کشف شدن توسط شما باشد.
  • در ماه‌های آوریل و می سواحل آن چنان شلوغ نیستند؛ این دوره همچنین زمانی عالی است برای غذا خوردن در فضای باز رستوران‌ها یا شرکت در فستیوال‌ها و رویدادهای مختلف.

گزینه‌ی دیگرتان برای صرفه‌جویی در هزینه غذا و پایین آوردن قیمت تور آمریکا، غذا پختن برای خودتان است. اگر در محل اقامت‌تان امکان آشپزی داشتید، می‌توانید مایحتاج خود را از سوپرمارکت‌ها تهیه کرده و برای خودتان غذا بپزید. شما همچنین با پیدا کردن تخفیف‌ها می‌توانید هزینه‌های خوراک خود را کاهش دهید؛ برخی رستوران‌ها طرح‌های تخفیفی مانند 2 وعده با قیمت یکی، ساعت‌های شادی با قیمت‌های پایین یا خوراک‌های روزانه تخفیف‌دار ارائه می‌دهند. اگر برای بیشتر بخش‌های تور آمریکا در شهرها هستید، بهتر است اتومبیل کرایه نکنید. هزینه پارکینگ بالا است و شما در عوض می‌توانید به راحتی با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی شهرها را بگردید. توجه کنید که معمولا اجاره طولانی مدت اتومبیل به ازای هر روز ارزان‌تر خواهد بود.

http://cctvlive.ir

اگر خواستید فرجه‌ای در میان مجله خبری تور و گردشگریتان داشته باشید، به سراغ خیابان کلاریون بروید و نقاشی‌های خیابانی جذاب و تماشایی هنرمندان محلی را ببینید. با وجود معماری سبک قدیمی، فواره‌ها و آبفشان‌های متعدد و ترامواها، مجموعه خرید گرو غیر از خرید، محلی عالی برای استراحت و لذت بردن از زرق و برق هالیوود است. یک چیز مشترک اما در تمام این کشور پهناور به چشم می‌خورد؛ و آن این است که همیشه یک مد جدید وجود دارد. چه یک رنگ موی جدید باشد، چه یک نوع خاص از شلوار جین یا یک آرایش باحال و مد روز، آمریکایی‌ها در همه جا الگوهای الهام‌بخش مد خود را پیدا می‌کنند. آن قدر افراد خلاق در زمینه مد و لباس در این کشور حضور دارد که سخت است بتوان از یک مد برای مدتی طولانی پیروی کرد؛ چرا که همیشه این حس را دارید که می‌خواهید به سراغ مد بعدی و جذاب‌تر بروید. مردمانی از گوشه گوشه دنیا به این کشور مهاجرت کرده‌اند و این کشور همچنان میزبان مهاجرانی از همه جای این کره خاکی است.

هتل های سایر کشورها

قطعا آمریکا چیزی فراتر از این ده شهری است که ما در این مقاله معرفی کرده‌ایم. اما اگر قصد سفر به آمریکا را برای اولین بار دارید؛ این ده شهر را در الویت قرار دهید. اگر شما هم تجربه سفر به این شهرها را دارید برای ما از تجربیاتتان بنویسید. در آتلانتا زندگی در جریان است، علاوه بر دیدنی‌های معروف، گشت و گذار در محله‌های کوچک هم گزینه خوبی برای تفریح است. اما حتما با تور لیدر و یا یک آتلانتایی در این محله‌ها بگردید، چون ممکن است ناامن باشند. بهار دل‌انگیز که اکثر گردشگران را برای خرید در بازارهای سر باز و خوردن ناهار در سنترال پارک به خیابان‌ها می‌کشاند و تابستان‌های گرم که فستیوال‌های زیادی در تمام شهر برگزار می‌شود.

راهنمای سفر به ترکیه

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار