بررسی صرافی کوینکس و خدماتی که این صرافی به کاربران ارائه می‌دهد همتاپی

لذا ملیت خودتون رو برای اونها مشخص نکنید تا در صورتی که مشکلی رخداد (هرچند احتمالش بسیار پایین هست) شما بتونید به کار با کوینکس ادامه بدید. به حساب خود وارد شوید و بر روی لینک Wallet در navigation bar کلیک کنید. مقدار BTC را که می‌خواهید مبادله کنید و یا مقدار ETC که می‌خواهید بخرید را مشخص کرده و در نهایت بر روی گزینه Buy ETC بزنید.

  • برای رسیدن به سطح دو نیز لازم است تا تصویر پاسپورت یا یک مدرک شناسایی معتبر را در سایت آپلود کنید.
  • در حال حاضر این اپلیکیشن بر روی گوگل پلی به صورت رسمی موجود نیست، به این معنی که یا خود کوینکس اپلیکیشنی عرضه نکرده است یا گوگل پلی اپلیکیشن کوینکس را حذف کرده است.
  • این استخر استخراج امکان استخراج بسیاری از رمز ارزها را با تعداد کاربران بسیار زیاد و حجم تراکنش های بالا در دسترس قرار می‌دهد.
  • برای انجام مراحل احراز هویت، وارد آدرس اینترنتی (Coinex.com) شوید.

گزینه دیگر این است که مانند احراز هویت صرافی تبدیل یک سلفی از خودتان در حالی که مدرک شناسایی و یک یادداشت دست نوشته در دست دارید، بارگذاری کنید. در صفحه باز شده در کادر سمت چپ شما باید دو ارزی که قصد مبادله آن دو با هم را دارید، انتخاب نمایید. اگر قصد مبادله معمولی را دارید، در کادر پایین صفحه، گزینه Market را انتخاب کنید و در بخش Amount مقدار رمز ارزی که می‌خواهید را وارد کرده و در اخر روی گزینه Buy کلیک کنید تا مبادله شما به انجام برسد.

نکته طلایی قبل از سرمایه گذاری در NFT ها

بررسی صرافی کوینکس و خدماتی که این صرافی به کاربران ارائه می‌دهد همتاپی کوینکس هم نرخ پول متوسط ۷ روز قبل را مد نظر قرار می ‌دهد. در این جا ارزهایی معرفی گردیده اند که اگر بخواهید از سود آن ها استفاده کنید، می توانید آن ها را وارد حسابتان کنید. خوشبختانه ایران در لیست کشور های کوینکس قرار دارد و مشکای در این زمینه وجود ندارد. شماره موبایل خود را بدون صفر وارد کنید و “Send Code” را بزنید. کدی شش رقمی برای شما پیامک می شود، آنرا تایپ کنید و “Next” بزنید.

  • همچنین شما در صرافی ‌بایننس این امکان را دارید که از صرافی وام بگیرید و اقدام به خرید و فروش ارز کنید که انجام این کار در صرافی کوینکس نیز، شدنی است.
  • برای مشاهده بهترین قیمت بیت کوین و دیگر ارزها در صرافی های ایرانی به صفحه “از کجا بخرم؟” فکت کوینز مراجعه کنید.
  • آموزش صرافی کوینکس در صفحه اصلی سایت صرافی کوینکس گزینه‌های مختلفی وجود دارند.
  • صرافی کوینکس “coinex exchange”مانند صرافی های بایننس و بیت فاینکس، یک برند فرعی از ViaBTC است که موسس این شرکت نیز هایپو است.
  • خوب شاید شما جز افرادی هستید که نیاز دارید بیش از ۱۰۰۰۰ دلار در روز از این سایت برداشت کنید و می‌خواهید در این سایت احراز هویت کنید.

»برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید … در نهایت شما یک سرور امن ، با سرعت و کیفیت بی نظیر ، از یک شرکت معتبر دارید … در این مرحله عبارت Authentication info Pending را مشاهده می‌کنید که به معنی در جریان بودن موفق بودن فرآیند می باشد . در اینجا از شما درخواست می‌شود با دردست‌داشتن برگه‌ای که حاوی نام Coinex و تاریخ میلادی همان روز است، عکس سلفی گرفته و در محل تعیین شده آپلود کنید. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد صرافی kucoin بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

برنامه Bug Bounty صرافی کوینکس، کاربران فناوری را تشویق می‌کند که در صورت تشخیص باگ‌ها یا سایر تهدیدات موجود در صرافی، در ازای گزارش آن از ۲۰۰ دلار تا ۱۰۰۰۰ دلار پاداش دریافت کنند. برخی از سرمایه گذاران حداقل نیازهای KYC را به عنوان یک مزیت در نظر می‌گیرند. آن‌ها احساس می‌کنند که KYC برخلاف اخلاق پایه فناوری رمزارزها مبتنی بر ناشناس بودن و تمرکززدایی است. با این حال، KYC یک ابزار مهم در مبارزه با تقلب و پولشویی است. با کامل شدن مقررات جدید ارزهای دیجیتال، KYC می‌تواند به سرمایه گذاران کمک کند که در سمت قانون قرار بگیرند. این پلتفرم یک اپلیکیشن تحت وب در بستر موبایل دارد که بسادگی میتوانید بدون مراجعه به سایت ، معاملات را انجام دهید و دیدن قیمت ها را رویت کنید .

روز پیتزای بیت کوین به تقویم شهری در برزیل اضافه شد!

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار