برگزیدگان هجدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در یزد معرفی شدند

انتهای پیام/


منبع: https://ana.press/fa/news/810366/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%AC%D8%AF%D9%87%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A6%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%D8%B2%D8%AF-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%86%D8%AF

همچنین در بخش موسیقی نورالدین زمانی و پژمان پهلوانی برای موسیقی نمایش «بازمانده» از شیراز تقدیر و محمد نادری برای نمایش‌های «چمدان» از شاهین شهر و «عقیق» از لاهیجان برگزیده شد.

با حضور سردار فدوی؛

همچنین در بخش بازیگری زن هیام احمدی برای نمایش «چمدان» از شاهین شهر و مریم السادات هاشمی برای نمایش «قل آب» از یزد تقدیر شدند و دیپلم افتخار و تندیس جشنواره (رتبه اول بازیگری زن) اهدا شد به بهاره فیروزه چی برای نمایش «بی نشان» از مشهد و جایزه رتبه دوم بازیگری زن به دنیا فتحی برای نمایش «سرزمین مادری» از تهران و جایزه رتبه سوم بازیگری زن به گروه بازیگران نمایش «پرسه در نیاز» خانم‌ها فاطمه ذوالفقاری کیاسری، مهدیس بابائی و مهدیس رجبی از ساری اهدا گردید.

در این مراسم که با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه، مهران فاطمی استاندار، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و کشوری برگزار شد در بخش پوستر و بروشور از مهدی اسدی تبار برای طراحی پوستر و بروشور دو نمایش «عاشقانه‌های یک زیر خاکی» و «سرزمین مادری» از تهران و امیر قاسمی برای طراحی پوستر و بروشور نمایش «قل آب» از یزد تقدیر شد.

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، در مراسمی که امروز جمعه در سالن شهید منتظر قائم استانداری یزد برگزار شد، برگزیدگان هجدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در این شهر معرفی شدند.  

همچنین در بخش بازیگری مرد، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره (رتبه اول بازیگری مرد) به علیرضا داننده فرد برای نمایش «بازمانده» از شیراز و جایزه رتبه دوم بازیگری مرد به مختار محمدی برای نمایش «غم دیدگان» از مریوان و جایزه رتبه سوم بازیگری مرد نیز به بهنام کاوه برای نمایش «اتیکت یک جوان تازه تفحص شده» از آبادان اهدا شد.

در بخش کارگردانی نیز دیپلم افتخار و تندیس جشنواره (رتبه اول کارگردانی) اهدا شد به مریم دهقانی برای نمایش «بازمانده» از شیراز و جایزه رتبه دوم کارگردانی نیز اهدا شد به پدرام مختار محمدی برای نمایش «غم دیدگان» از مریوان و جایزه رتبه سوم کارگردانی به پدرام شیخ مظفری برای نمایش «اروند رود» از کرمان اهدا و  از  بهناز زحمتکش برای نمایش «قل آب» از یزد و سحر محسنی کیاسری برای نمایش «پرسه در نیاز» از ساری نیز تقدیر شد.

در بخش طراحی لباس نیز بهاره زاهددوست برای طراحی لباس نمایش «عاشقانه‌های یک زیرخاکی» از تهران و شراره وطن پرست برای طراحی لباس نمایش «سرزمین مادری» از تهران و سحر محسنی کیاسری وحمید ناطقی برای نمایش «پرسه در نیاز» از ساری تقدیر شدند.

طی مراسمی که امروز جمعه در سالن شهید منتظر قائم استانداری یزد برگزار شد، برگزیدگان هجدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت معرفی شدند.