بهترین اتاق فرار ترسناک در کرج +10 بهترین اسفند 1401 میدانه | allescape

بهترین اتاق فرار ترسناک در کرج +10 بهترین اسفند 1401 میدانه | allescape

اگر عاشق اتاق فرار ترسناک هستید و میخواهید کاملترین لیست بهترین اتاق فرار ترسناک تهران و کرج را بخوانید، همراه ما باشید. مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت. در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است. بین اینهمه اتاق فرار ترسناک در تهران که در سایت لوکس ویلا معرفی کردیم، اینبار میخواهیم اتاق فراری بسیار جذاب، خاص، مهیج و دوست داشتنی را معرفی کنیم.

اتاق فرار دارکنس

از اصلی ترین کارهایی که لازم است در گام های مختلف بازی انجام دهید، جستجوی سرنخ های مختلف بوده و در نهایت با کنار هم قرار دادن آنها به رمز عبور دست پیدا خواهید کرد. رمزهای ارائه شده برای بازی ها ممکن است مجموعه ای از اعداد باشند که روی قفل باید به ترتیب از چپ به راست تنظیم شوند و در شیار مربوطه رمز به شکل صحیح قرار گیرد. انواع قفل های اتاق فراراز نظر شکل ظاهری و نحوه باز کردن را می توان در گروه های مختلفی تقسیم بندی نمود. یکی از مهم ترین و اصلی ترین ترفندهای اتاق فرار آشنایی با این قفل ها و نحوه باز کردن آنها قبل از بازی می باشد که باعث میشود مدیریت زمان بهتری داشته باشید. مجموعه اسکیپ اسکری فعالیت خود را از تابستان سال ۱۳۹۸ شروع قیمت اتاق فرار کرده است.

اتاق فرار جن اکباتان

کمپانی می گوید افرادی هستند که بخاطر اتفاقات بدی که در گذشته برای آن ها رخ داده، ترس هایی در وجودشان دارند و در طول زندگیشان باید با این ترس ها مقابله کنند اما در کمپانی ما این ترس ها درمان می شود. اگر به دنبال اتاق فرار ترسناک در منطقه استاد معین تهران هستید، اتاق فرار قمار می تواند انتخابی باشد که اوج ترس و آدرنالین را در آنجا تجربه خواهید کرد. آرمان چند سال پیش برای ادامه تحصیل مجبور می شود وطنش را ترک کند اما در طی مدت اخیر، دیگر نتوانسته با خواهرش آنا ارتباط برقرار کند و از او بی خبر است. او که به شدت ترسیده از شما و تیمتان درخواست کمک دارد تا وارد منزل آنا شوید و ببینید چه بلایی سر خواهرش افتاده. سوژه های پلیسی- کارآگاهی هم از جمله سوژه های داغ در اتاق های فرار محسوب می شوند.

اتاق فرار بخش یازده

در این فضا می‌توانید تجربه‌ای بینظیر از ترس و هیجان را داشته باشید و ساعت‌ها چالش را تجربه اسکیپ روم جنی روحی کنید. اتاق فرار الرجیم در منطقه نارمک تهران قرار دارد و از ترسناک ترین اتاق فرار های شرق تهران محسوب می شود. اسکیپ روم یا اتاق فرار تفریحی عجیب و غریب و هیجان انگیز است و حسابی شما را به چالش میکشاند یا اوج ترس و آدرنالین را تجربه می کنید. تهران از بهترین شهرهای ایران در زمینه اسکیپ روم است چون صدها اتاق فرار در نقاط مختلف پایتخت هست.

  • تجربه یک اتاق فرار ترسناک با دکور خاص و طراحی متفاوت را در اتاق فرار اسم من سیدنی است تجربه کنید.
  • اتاق فرار یا اسکیپ روم یک بازی فیزیکی و ماجراجویانه و یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های خانوادگی و دوستانه در سراسر دنیا است.
  • اگر بخواهیم در معرفی ترسناک ترین اتاق فرار شمال تهران، یکی از حرفه‌ای‌ترین و جذاب‌ترین اتاق فرار ار تجربه کنید، باید سری به اسکیپ کیوب بزنید.
  • اتاق فرار گیزموندو نیز موضوع کارآگاهی و مستند دارد و برگرفته از یک داستان واقعی است.
  • سناریوی اتاق فرار پادزهر یکی از آن سناریوهایی است که حس کنجکاوی را قلقلک می‌دهد تا با دوستانتان تجربه‌­اش کنید.

شما و دوستانتان در مدت زمان ۶۰ دقیقه باید از فکر خود استفاده کرده و با حل کردن پازل و معماهای داخل اتاق فرار راه خروج را ترسناکترین اسکیپ روم کرج پیدا کنید. شما در یک تراژدی ترسناک و معمایی از پیش برنامه‌ریزی شده قرار می‌گیرید و باید به همراه هم تیمی‌های خود، از مرحله‌ای به مرحله‌ی دیگر عبور کنید تا به هدف خود برسید. به دنبال یک تفریح تکرار نشدنی و جذاب گروه در غرب تهران می گردید ؟ پیشنهاد ما به شما اتاق فرار است که با انواع ژانر خود یک تفریح مهیج به شمار می آید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار