بهترین بروکر فارکس ️ در سال 1401 برای معامله گرانِ ایران باینری آپشن کلاب-بروکر آمارکتس

بله بروکر آمارکتس نیز تا به امروز سابقه نسبتا خوبی از خود نشان داده و در لیست بروکرهای معتبر برای ایرانیان قرار دارد. بروکرهای فارکس نیز از انواع مختلفی برخوردار هستند که در اینجا قصد داریم تا به صورت کامل انواع بروکرهای فارکس را برای شما معرفی سایت آمارکتس کنیم. به طور کلی بروکرهای فارکس در دو نوع Dealing Desk و No Dealing Desk تقسیم می‌شوند که به DD و NDD نیز معروف هستند. تفاوت این دو در نحوه سفارش گذاری بروکر بوده که در بروکرهای Dealing Desk ، کارگزار یا بروکر از روش مارکت میکر یا بازار ساز استفاده می‌کند. اما در بروکرهای No Dealing Desk بروکر با اتصال به بانک ها سفارشات مشتریان را انجام می‌دهد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

  • که همگی از جمله رگولاتوری هایی با اعتبار متوسط و پایین هستند و خیلی نمی‌توان روی آنها حساب ویژه باز کرد.
  • این رویدادها و اخبار معمولا در جدولی که به آن تقویم اقتصادی یا Economic calendar می‌گوییم جمع‌آوری می‌شوند.
  • این روش برای معاملات جفت (اسپردی) مؤثر و تحلیل و معامله سبد سهام طراحی شده است.
  • برای انجام معامله و دسترسی معامله‌گران به بازار فارکس از نرم افزارهای معاملاتی مختلفی استفاده می‌شود.
  • رگولاتوری یک بروکر در واقع مجوز و یا ضمانت‌نامه‌ای است که از سوی یک شرکت بسیار معتبر برای فعالیت آن در بازار فارکس عرضه می‌شود.

در ادامه نکاتی جهت انتخاب بروکر خوب در فارکس را به شما ارائه خواهیم داد. بروکرهای فارکس برای افتتاح حساب و ورود به بازار فارکس، طرح های مختلفی را به شما ارائه می‌دهند که این طرح ها در قالب حساب های معاملات به شما ارائه می‌شوند. برای ایجاد این حساب های معاملات شما نیاز به سرمایه داشته و معمولا برای ایجاد یک حساب در بروکرهای فارکس به حداقل سرمایه 100 دلار نیاز دارید. البته برخی بروکرها نیز با حداقل سرمایه یک دلار نیز یک حساب واقعی جهت انجام معامله در فارکس را به شما ارائه می‌دهند. از آنجایی که هدف از ایجاد بروکر ها آسان کردن معاملات در بازار های مالی می باشد ، هیچ دلیل وجود ندارد که در این کارگزاری ها از روش های سخت و پیچیده برای واریز و پرداخت وجوه معاملاتی استفاده شود .

مزایای بازار فارکس چیست؟

پرکاربردترین پلتفرم معاملاتی در فارکس متاتریدر می‌باشد که اکثر بروکرها از آن پشتیبانی می‌کنند. متأسفانه بروکرهای کلاهبردار در معاملات فارکس و دیگر بازارهای مالی کم نیستند. ساده‌ترین روش کلاهبرداری این است که پول شما را ندهند و مثلا اگر سودی هم در معاملات داشته‌اید آن را به حساب شما واریز نکنند. روش دیگر این است که از شما پرداختی‌های غیرقانونی طلب کنند و از حساب شما کسر کنند یا به صورت پنهانی و غیرمجاز اسپردها را دستکاری کنند. شاید مهم ترین فاکتوری که هنگام انتخاب یک بروکر باید در نظر بگیرید، پلتفرم معاملاتی‌ای است که کارگزار به شما ارائه می‌دهد. به این ترتیب، معامله‌گران باید مطمئن شوند که پلتفرم و نرم‌افزار یک کارگزار دارای ابزارهای تحلیل تکنیکی و بنیادی مورد نیاز آنها است و می‌توان به راحتی وارد معاملات و از آن خارج شد.

جالب است بدانید این بازار روزانه سقف بیش از ۶ تریلیون دلار مبادله را در خود ثبت می‌کند. بروکر آیرون اف ایکس IronFX در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و تا به الان بیش از ۱۸۰ کشور در سراسر اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا، آسیا و خاورمیانه به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. یکی از برجسته‌ترین نکات درباره بروکر آیرون اف ایکس این است که جوایز و پیشنهادات بسیار فوق‌العاده به کاربران جدید و قدیمی خود ارائه می‌دهد که باعث می‌شود هر تریدری حداقل یک بار از خدمات بروکر IronFX استفاده کند. در سال ۲۰۱۳ بهترین بروکر سال شد و جایزه جشنواره International Finance Magazine Awards از آن خود کرد.

با ویژگی بروکر معتبر فارکس آشنا شوید!

هر کدام از این کشور ها سازمان نپارتی مخصوص به خود را دارند مثلا در قبرس «CySEC» و در انگلستان «FCA» است. به یکی از اعضای انجمن بازار های مالی روسیه تبدیل شد و اسپانسر ForexPeoples – محبوب ترین پروتال بازار فارکس در کشور های حوزه CIS، شد. سایت‌هایی در اینترنت وجود دارند که بر حسب مجموع نظرات کاربران به وبسایت‌های گوناگون از جمله بروکرهای آنلاین امتیاز می‌دهند. به قیمتی که بروکر حاضر است ارزی را به شما بفروشد قیمت درخواست می‌گوییم. در مقابل قیمتی که همان ارز را از شما می‌خرد قیمت پیشنهاد است. فرض کنید که در معامله EUR/USD قیمت درخواست برابر با ۱.۱۲۵۰ باشد.

بهترین بروکر فارکس ️ در سال 1401 برای معامله گرانِ ایران باینری آپشن کلاب-بروکر آمارکتس
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار