بک لینک چیست؟-بک لینک گلدلینک

این موضوع هم جدای از مزایای مختلفش، باعث میشود فعالان حوزه شما به دلایل مختلف از سایت شان به صفحه سایت شما لینک بدهند. مثلا در مقالات شان صفحه شما را برای بررسی قیمت معرفی کنند، به عنوان منبع مقاله به صفحه لینک بدهند و… . مثلا اگر من از یک صفحه در مورد آموزش سئو در همان وبلاگ بازی های رایانه ای برای وب سایت خودم لینک بگیرم، این موضوع تاثیر نسبتا مثبتی روی نتایج دارد. پیشنهاد من به شما اینه که در درجه اول چنین لینکی رو نگیرید و سعی کنید اولویتتون یک سایت مرتبط فارسی باشه.

ساخت بک لینک (Building backlinks)

منظور از لینک، متون یا تصاویری هستند که با کلیک بر روی آن‌ها کاربر به صفحه دیگری در اینترنت منتقل می‌شود. ربات‌های موتور جستجوی گوگل، در زمان بررسی یک صفحه، لینک‌های موجود در آن را نیز بررسی کرده و به این صفحات لینک شده مراجعه می‌کنند، به این ترتیب، مسیر حرکت ربات گوگل در فضای اینترنت شکل می‌گیرد. بک لینک پروفایل یکی از راه‌هایسئو OFF PAGE است که در ساخت بک لینک برای سایت شما اهمیت دارد. امروزه عصر ارتباطات است و رسانه‌های اجتماعی مختلفی وجود دارند که کار را برای شما آسان می‌کنند. شما می‌توانید در انواع سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی مختلف برای خودتان پروفایل بسازید و لینک سایت‌تان را در اطلاعات پروفایل قرار دهید.

  • در اصل، بک لینک ها به وب سایت شما سیگنالی به موتورهای جستجو هستند که دیگران برای محتوای شما تضمین می کنند.
  • تصور کنید اگر شما بر روی 10 یا 15 تا از رقیب هایتان این کار را انجام دهید، می توانید چقدر فرصت برای ساخت افزایش رتبه با بک لینک – https://goldlink.ir/what-is-backlink/ – لینک پیدا کنید.
  • در مورد سایت های فروش بک لینک هم در یک مقاله جداگانه صحبت کرده و آنها را با هم مقایسه کردم.
  • رسانه مورد نظر حتماً محتوای مرتبط داشته باشد یا حداقل محتوای آن عمومی باشد.
  • بک لینک ها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا تعیین کنند که سایت شما چقدر معتبر و مرتبط با کلمه کلیدی یا موضوعی است که برای آن رتبه بندی می کنید.
  • بک لینک‌هایی که از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید می‌توانند در بالا بردن و پایین آوردن اعتبار وب سایت شما دخیل باشند.

به طور مثال در عکس زیر، تصویر سمت چپ، یک عبارت را در صفحه نشان می‌دهد که یه یک سایت لینک شده است. تا اینجا می‌دانیم که بک لینک سایت چیست اما نکته مهمی که باید در نظر بگیریم این است که این بک‌لینک باید شامل کلمه کلیدی هدف نیز باشد. اگر به تازگی وب‌سایتی را راه‌اندازی کرده و قصد بررسی موارد مربوط به سئو را داشته باشید، به احتمال زیاد با بک لینک یا پیوند ورودی آشنا شده‌اید. بک لینک سایت از جمله موارد بسیار تاثیرگذار در سئو به شمار می‌آید.

چرا که اطلاعات لازم را در اختیار کاربر قرار داده و اعتماد او را جلب میکند. انکر تکستی انتخاب کنید که با لینک هدف شما، ارتباط معنایی دارد. لینک سازی به منظور بهبود رتبه بندی سئو سایت، افزایش ترافیک و در نهایت افزایش فروش؛ یکی از مهمترین مواردی است که هنگام تعیین استراتژی سئو سایت باید به آن توجه داشت.

بصورت کلی کلمات کلیدی در انکر تکست ها می بایست بصورت توزیع شده باشند و در آن زیاده روی نشود. هنگام اجرای این تکنیک‌ها حتماً توجه داشته باشید همه بک لینک‌ها از هر سایتی و از هر نوعی که باشند با هم برابری نمی‌کنند. بعضی بک لینک‌ها با بعضی شرایط می‌توانند سایت شما را به اندازه چند جایگاه جابه‌جا کنند و در مقابل بعضی دیگر حتی شاید باعث افت رتبه سایتتان بشوند. به همین دلیل قبل از شروع به کار باید با فوت‌وفن‌های آن آشنا شوید.

بک لینک چیست؟-بک لینک گلدلینک به‌هرحال اگر اسپم نباشد، نشانه‌گذاری اجتماعی ضرری را متوجه شما نخواهد کرد، اما برای کسب نتایج بهتر، فقط از سایت‌هایی استفاده کنید که با مخاطبان هدف شما تناسب دارند. به‌عنوان‌مثال، ثبت لینک وبلاگ آموزش آشپزی یا پوشاک در پلتفرم‌های تصویر محور مانند پینترست بهتر خواهد بود. بنابراین، ابتدا با استفاده از الکسا مقدار ترافیک ماهانه و مبدأ بازدیدکنندگان دایرکتوری مورد نظر را مشخص کنید.

تعیین ارزش بک لینک توسط گوگل

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار