تجمع جمعی از جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مقابل سفارت آلمان

در اعتراض به موضع‌گیری مغرضانه دولت آلمان درباره حوادث اخیر صورت گرفت؛

وی یادآور شد: جمعی که اینجا اجتماع کردند همان کسانی هستند که عوارض شیمیایی شما در جان‌شان است. ما شما را رسوا کردیم و در دوران گذشته شما را مجبور به عذرخواهی کردیم. شما نه دین و نه قرآن را می‌شناسید. شما از فرهنگ ایثار و شهادت بی‌اطلاع هستید. در این جنگ شناختی، شما به دنبال آن بودید که اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. همه دارایی شما در این جنگ ترکیبی به میدان آمد و از هر قشری، گسلی را فعال کردید.

در بخشی از این تجمع اعتراضی، مجتبی شاکری جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: خداوند را به دلیل نعمت‌هایی همچون اسلام، ولایت فقیه و ایثارگران سپاسگزاریم. ما این اجتماع را یک عملیات علیه همه دشمنان اعلام می‌کنیم. آمده‌ایم تا بگوییم که عملیات ما عملیاتی شناختی علیه دشمنان، تکفیری‌ها، آمریکا و استکبار است.

این تجمع اعتراضی با قرائت آیاتی از قرآن کریم، سرود ملی و دعای فرج همراه بود.

وی ادامه داد: آیزنهاور ۷۰ سال قبل جمله‌ای گفته که باید به آن توجه شود، او گفته است که گمان نمی‌کنم منطقه‌ای مهم‌تر از ایران روی نقشه جغرافیای جهان وجود داشته باشد. ایران هم نفت دارد و هم در چهارراه جهان قرار دارد. اگر ایران و شوروی در کنار هم قرار بگیرند جای امنی روی کره زمین باقی نمی‌ماند و اثری از قدرت غرب نخواهید دید.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این اجتماع اعتراضی، اعضای جامعه ایثارگری کشورمان اعم از والدین شهدا، جانبازان و آزادگان با در دست داشتن پرچم کشورمان، تصاویری از مقام معظم رهبری، حاج قاسم سلیمانی و شهدا و سردادن شعار «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر»، «مرگ بر آمریکا» و پلاکارد‌هایی منقش به جملاتی با عناوین «امروز جمهوری اسلامی حرم است»، «ابوالفضل علمدار، خامنه‌ای نگهدار» و «جنایت تروریستی داعش در حرم شاهچراغ حاصل تبانی شوم آمریکا و انگلیس و صهیونیسم» پیام اعتراضی خود را نسبت به موضع گیری آلمان در حوادث اخیر اعلام کردند.

در این اجتماع مردمی، حضور جانبازان ویلچری و شیمیایی دوران هشت سال دفاع مقدس پر رنگ بود.

در پایان این تجمع، قطعنامه‌ای علیه اقدامات دشمنان، در حوادث اخیر کشورمان قرائت شد.


منبع: https://snn.ir/fa/news/1040486/%D8%AA%D8%AC%D9%85%D8%B9-%D8%AC%D9%85%D8%B9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7-%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D8%AB%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86

شاکری ادامه داد: دلار‌های بسیاری را برای دشمنی با ما هزینه کردید، اما حدود ۱۳۰ هزار نفر یا نهایت ۵۰۰ هزار نفر به واسطه شما به خیابان‌ها آمدند که آمار آن کمتر از میزان رأیی هست که در ابتدای انقلاب به جمهوری اسلامی رای ندادند. ما امتحان خود را در تمامی عرصه‌های جنگی پس داده‌ایم. ما در پایگاه «عین‌الاسد» امتحان خود را با سیلی زدن به آمریکا پس داده‌ایم. به فرمایش حاج قاسم «ما ملت امام حسین هستیم» و هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می‌کنیم. رویای نیل تا فرات تمام شد. افرادی که اینجا حضور دارند از نسل انقلاب‌اند.

شاکری با بیان اینکه شما دشمنان تصور می‌کردید می‌توانید با فشار اقتصادی ما را شکست دهید، توضیح داد: شما در بازه‌های مختلف تاریخی ایران اسلامی تلاش کردید تا با شبیخون فرهنگی، انقلاب‌های رنگی، فشار اقتصادی و سایر طراحی‌های خود ملت ایران از پای درآورید، اما شکست خوردید. از دل برجام هم نتوانستید راهی به پیش ببرید و در این دوره نیز به جنگ ترکیبی و شناختی روی آورده‌اید.

این جانباز یادآور شد: دشمنان می‌دانند ما چه کشوری هستیم. کشور آلمان نازی در جنگ بیهوده جهانی در یک آرایشی بازی‌ای را درآورد که در آن ۱۰ میلیون نفر از مردم ما به دلیل قحطی از دنیا رفتند. آلمانی‌ها و انگلیسی‌ها؛ این جنایتکاران در جنگ جهانی اول مردم ما را کشتند و در جنگ دوم جهانی نیز ۴ میلیون نفر از مردم ما را نابود کردند. شما با پیروزی انقلاب اسلامی هم این کار را رها نکردید، چون می‌دانستید جایی در کشور ما نخواهید داشت. محاسبات شما درباره انقلاب اسلامی و مصادره آن اشتباه بود. شما نه ملت ما را نه رهبری و نه قدرت ولایت فقیه را درک نکردید.

وی در پایان خطاب به کشور‌های اروپایی، منافقین و دشمنان اعلام کرد: ما وارث همه نیکان و پاکان هستیم. اگر از دشمنی با ما دست برندارید ما هر دستی را قطع خواهیم کرد.