تعبیر اسب سفید در خواب دیدن اسب سفید سوار شدن در خواب تعبیرکده-Horse Daily

اسب اصیل عرب نمادی از پایداری ، شجاعت و دید خوب در خواب ، به ویژه اسب سفید است ، بسته به رنگ اسب ، خواب بیننده تعابیر مختلفی دارد. امروز ما به طور مفصل در مورد تعبیر دیدن اسب سفید در خواب صحبت خواهیم کرد. این رمان در 16 فصل شامل فصل اول، نهنگ تنها، سال‌هاست که طول اقیانوس را می‌رود و می‌آید، فصل دوم، تو کجای این ماجرایی گلبرگ! من یا دیوونه‌ام یا پیغمبر، فصل چهاردهم، بلدی اسب سفیدی رو، به پرواز در بیاری؟ فصل پانزدهم، اومدی اشک تمساح بریزی و فصل شانزدهم، من باید تاوان کاری رو که کردم، پس بدم منتشر شده است. اگر یک زن متاهل در خواب ببیند که صاحب یک اسب سفید است و آن را در خانه خود با او قرار می دهد ، این تعبیر او این است که بسیاری از خوبی ها را دریافت خواهد کرد و بر خوشبختی و زندگی خوب او غلبه خواهد کرد. اگر بیننده خواب در خواب ببیند اسبی که صاحبش است با بالهای خود به طرف آسمان در حال پرواز است ، این نشانه این است که خواب بیننده در زندگی واقعی افتخار بزرگی کسب خواهد کرد و از نظر کاری بسیار مهم خواهد بود یا زندگی اجتماعی.

میان اسب آفینگتن و اسبِ تصویر شده بر سکه های طلا و نقرۀ رایج در بخش جنوب شرقی انگلستان در پایان عصر آهن آغازین شباهت سبکی دیده می شود. روی دو دست ساختۀ مربوط به یک دوره، یعنی سطل های اِیلزفورد و مارلبورو، اسب های مشابهی دیده می شوند. همچنین دژتپۀ کاخ آفینگتن، که در مجاورت مکان یاد شده قرار دارد، متعلق به عصر آهن آغازین است. طبق حفاری های اخیر، از عصر مفرغ به این سو از این محل بسیار استفاده شده است و اگرچه اسب سفید احتمالاً هم زمان با این دوره نباشد، بعدها تغییری در چشم انداز ایجاد کرده است.

اسب سفید در مرداب

نشانه این است که ممکن است در زندگیتان دچار بیماری شوید و یا فردی را در حادثه ای از دست musical remix of horses بدهید. اگر خواب سوار شدن بر اسب وحشی را در سر می پرورانید ، این بدان معناست که در تحقق خواسته های خود مشکل خواهید داشت. دستِ توی بغلم از زیر باندها گزگز کرد و خارید. با نوک انگشت‌ها، زخم سرم را از روی پانسمان فشار دادم، انگار که بخواهم از بودنش مطمئن شوم. جای بخیه‌ها می‌سوخت و درد می‌کرد.

و فکر کردن ، و خدا بهتر می داند.

تعبیر اسب سفید در خواب دیدن اسب سفید سوار شدن در خواب تعبیرکده-Horse Daily

مجسمۀ اسب آفینگتن مایۀ الهام بسیاری از آثار تقلیدی بوده است، که تعداد زیادی از آن ها به قرن ۱۸ و اوایل قرن ۱۹ مربوط اند. این پیکره از نظر تاریخی دست ِ کم از ۱۰۸۴م شناخته شده است؛ در این سال نامش به منزلۀ نقطۀ عطفی در آیین نامۀ دیر اَبینگدون ذکر شد و از قرن ۱۴م درّۀ اسب سفید را به نام او نامیدند. در نظریه های مربوط به خاستگاه های آن آمده است که الفرد کبیر برای جشن پیروزی ای که در ۸۷۱م در اِشداون بر دانمارکی ها نصیبش شد دستور نصب این مجسمه را صادر کرد. احتمال دیگر آن نشانۀ یادبودی برای گرویدن ساکسون ها به آیین مسیحیت بوده است و یا این که دروئیدها یا رومیان به منظور هدفی ناشناخته آن را ساخته اند.

این قصه از سری قصه های صوتی شب بخیر کوچولو با صدای زیبای مریم نشیبا است. برای گوش دادن به قصه های صوتی بیشتری از مریم نشیبا می توانید روی تگ مریم نشیبا در پائین این مطلب کلیک کنید. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه کتاب فردا می باشد. کلیه محصولات ارائه شده در این سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران به فروش می رسند.

تعبیر خواب درباره اسب سفید توسط ابن سیرین

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید. گیسوم سامانۀ سفارش و پیگیری تهیۀ کتابه.

اگر دختری مجرد در خواب ببیند که می ترسد اسبی به دنبال او بدود و از این که او به او نزدیک شود می ترسد. شاید از این خواب چنین تعبیر شود كه مرد جوانی وجود دارد كه او را تحسین می كند ، اما او همیشه او را تعقیب می كند و او او را طرد می كند و دوست ندارد او نامزدش باشد. این احساس آزار دهنده با توجه به وضعیت روحی او ، ممكن است در رویای او تجسم یابد. و فکر کردن ، و خدا بهتر می داند. رویای یک اسب سفید برای یک زن باردار دارای مفاهیم مثبتی است ، زیرا به این معنی است که جنین به روشی سالم رشد می کند. این همچنین بدان معنی است که شما در یک پروژه عزیز قلب خود موفق خواهید شد و یا یک هدیه گرانبها به شما اهدا می شود.

  • رمان پرواز اسب سفید داستان دختر نوجوانی به نام گلبرگ است که پدرش گرفتار مشکل بزرگی شده و خودش هم مجبور است تابستان را دور از پدر و مادر با دلهره و سختی بگذراند و انتظار بکشد.
  • آهنگ آرام اسب سفید با فاز خوبش از بمرانی هم اکنون با 2 کیفیت عالی در رسانه موزیکی شو در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.
  • پاتوق کتاب فردا بانک اطلاعاتی کاملی که عموم مردم می توانند به آن دسترسی داشته و از خرید اینترنتی کتاب لذت ببرند.
  • کتابفروشی امیرکبیر، متعلق به مؤسسه انتشارات امیرکبیر است.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار