تور آمریکا ارزان، نوروز، قیمت، پاییز، بهار، زمستان، تابستان، مجری مستقیم تور لوکس دور آمریکا نیویورک 1401 و 1402 2023 و 2024 | jarastour

پرواز اصلی پکیج تور امریکای شمالی، British Airways خواهد بود که هزینه‌ای در حدود 5 تا 10 میلیون تومان را در بر خواهد داشت و هزینه پرواز‌های داخلی بین شهرهای آمریکا چیزی در حدود 100 تا 400 دلار بسته به نوع پرواز خواهد بود. برای بسیاری از مسافران تور آمریکا ماه‌های می و ژوئن محبوب‌ترین زمان‌ها برای بازدید از بخش‌های شمالی کشور هستند. در این وقت از سال شما دماهایی دلپذیر و روزهایی آفتابی را خواهید داشت، به علاوه دسترسی راحت به پارک‌های ملی بدون حضور انبوه جمعیت گردشگران تابستانی. سخت است بتوان در تور امریکا تجربه‌ای بهتر و به‌یادماندنی‌تر از پیاده‌روی در یکی از مسیرهای خارق‌العاده پارک ملی گرند تتون پیدا کرد؛ آن هم در حالی که انگار کل پارک متعلق به خودتان است. اگر به نیمه جنوبی آمریکا سفر می‌کنید، ماه‌های گرم و آفتابی بهاری بهترین گزینه‌تان خواهند بود. در ماه‌های آوریل و می سواحل آن چنان شلوغ نیستند؛ این دوره همچنین زمانی عالی است برای غذا خوردن در فضای باز رستوران‌ها یا شرکت در فستیوال‌ها و رویدادهای مختلف.

  • نکته جالب توجه و جذاب در مورد تور امریکا این است که شما در هر جایی و با هر سلیقه‌ای می‌توانید جای مناسب خودتان را پیدا کنید؛ چه در خیابان‌های شلوغ و پر هیاهوی جایی مانند نیویورک باشد، چه در مراتع آرام و ساکت ایالت‌های جنوبی.
  • اگر قصد بازدید از چندین جاذبه گردشگری را دارید، اتوبوس ارزانترین گزینه برای تردد به شمار می‌رود.
  • موزه‌ها و گالری‌های خیره کننده و پر تشریفات با معماری منحصربفردشان، محافظه کارترین هنرمندان را سست خواهند کرد.
  • در این صورت می توانید به صورت مجزا از سرویس های مختلف فعال در سایت مانند رزرو بلیط هواپیما یا هتل استفاده کرده و سفری آسوده خاطر را به ایالات متحده آمریکا تجربه کنید.
  • سخت است بتوان در تور امریکا تجربه‌ای بهتر و به‌یادماندنی‌تر از پیاده‌روی در یکی از مسیرهای خارق‌العاده پارک ملی گرند تتون پیدا کرد؛ آن هم در حالی که انگار کل پارک متعلق به خودتان است.

جشن و دورهمی سبک مورد علاقه‌تان برای سفر نیست؟ مشکلی وجود ندارد؛ از موزه مشاهیر موسیقی کانتری دیدن کنید. بعد از آن به سراغ موزه‌هایی بروید که به موسیقی‌دان‌های افسانه‌ای این سبک مانند جانی کش و جورج جونز اختصاص داده شده‌اند. از استودیو B کمپانی RCA دیدن کنید، جایی که الویس بسیاری از معروف‌ترین آهنگ‌های خود را در آنجا ضبط کرده است. فراموش نکنید که نشویل شهر جشن و شادی است؛ پس چه بهتر که در تور آمریکا همراه با دوستان و یا اعضای خانواده‌تان به آن سفر کنید. در ماه نوامبر بیشتر بخش‌های شمال کشور اولین بارش برف را تجربه می‌کنند. در ایالت‌های جنوبی ماه‌های پایانی سال معتدل هستند؛ دمای هوا در جنوبی‌ترین بخش‌های آمریکا و در جایی مانند ایالت فلوریدا همچنان دلپذیر و خوب است.

بلیط هواپیما دبی

سفر با تور آمریکا رنج قیمتی متفاوتی را با توجه به محل هتل‌ها شامل می‌شود. به عنوان مثال اقامت در هتل‌های لوکس پنج ستاره واقع در مرکز شهر یا در مجاورت جاذبه‌های متمایزی چون سنترال پارک نیویورک هزنیه‌ تقریبی ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار به ازای هر شب اقامت را در بر خواهد داشت. پرواز اصلی پکیج تور امریکای شمالی، British Airways خواهد بود که هزینه‌ای در حدود ۵ تا ۱۰ میلیون تومان را در بر خواهد داشت و هزینه پرواز‌های داخلی بین شهرهای آمریکا چیزی در حدود ۱۰۰ تا ۴۰۰ دلار بسته به نوع پرواز خواهد بود. آژانس مسافرتی شمیران گشت، فعالیت خود را در حوزه خدمات مسافرتی گردشگری و جهانگردی در استان تهران با داشتن کادری مجرب و متخصص آغاز نموده است. آژانس مسافرتی شمیران گشت سعی دارد تا با برگزاری تورهای گردشگری داخلی و خارجی، مشتریان را با فرهنگ و تمدن های کشور های مختلف آشنا سازد و این فرصت را برای همگان فراهم سازد تا هم از سفر لذت برده و هم به تجربیات خود بیفزایند. به عنوان مثال اقامت در هتل‌های لوکس پنج ستاره واقع در مرکز شهر یا در مجاورت جاذبه‌های متمایزی چون سنترال پارک نیویورک هزنیه‌ تقریبی 700 تا 1200 دلار به ازای هر شب اقامت را در بر خواهد داشت.

ما به زودی در بخش بالایی همین صفحه انواع مجله خبری تور و گردشگریهای آمریکا را نمایش خواهیم داد و شما هم می‌توانید تورهای ارزان این مقصد را بیابید. علی‌غم تخفیفات قابل توجهی که در پروازهای مختلف ارائه می‌شود، بویژه در هواپیمایی‌های Southwest و JetBlue، این گزینه از محبوبیت چندانی در میان گردشگران تور آمریکا برخوردار نیست. با این وجود اگر قصد سفر با این وسیله را دارید از حدود سه هفته پیش بلیط خود را رزرو کنید. علاوه بر این بهتر است پیش از خرید بلیط برنامه سفر خود را قطعی کنید چرا که تغییر زمان بلیط 100 دلار یا حتی بیشتر هزینه در بر خواهند داشت. با این اوصاف هواپیما نسبت به قطار گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر است و نسبت به اتوبوس پر هزینه‌تر. فواصل بسیار طویل جاذبه‌های گردشگری آمریکا، برنامه ریزی از پیش جهت تردد در سطح شهرهای‌ آن را الزامی نموده است.

معرفی آمریکا

خیابان‌های منهتن حسابی شلوغ و سرزنده هستند و بهترین‌ها را به علاقه‌مندان به خرید ارائه می‌دهند. کسانی که به دنبال کالاهای لوکس و گران‌قیمت هستند، می‌توانند به سراغ خیابان پنجم بروند، جایی که برندهای مشهوری مانند تیفانی و برگدورف گودمن شعبه دارند. در بازار چلسی شما می‌توانید گستره متنوعی از کالاهای ارزان قیمت و کارهای هنری نیویورکی را پیدا کنید. Kruck20 / Getty Imagesنشویل، تنسی، یکی از زیباترین افق های این کشور را دارد. مردم محلی و بازدیدکنندگان به طور یکسان عاشق رزرو هستندتورهای هلیکوپتری بر فراز نشویلبرای بالا رفتن در آسمان و چشم انداز پرنده ای از شهر موسیقی. بر اساس آخرین آمار که در سال 2018 میلادی گرفته شد ایالات متحده آمریکا 327.2 نفر جمعیت دارد.

http://cctvlive.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار