تور آمریکا تور آمریکا نوروز 1401 ویزای آمریکا ماهبان تور | jarastour

از طرفی چنانچه به دنبال سرگرمی های شبانه هستید، باید به شهر های بزرگ آمریکا سفر کنید چرا که در طول شبانه روز هیچ گاه نمی خوابند و همواره شما را سرگرم نگه می دارند. در ادامه می‌خواهیم برخی از بهترین شهرهای این کشور را به شما معرفی کنیم. درست است؛ در لیست‌مان نیویورک و لس انجلس وجود دارند، اما از جواهرهای کمتر شناخته‌شده‌ای مانند میلواکی و چارلستون هم غافل نشده‌ایم. مال آمریکا بزرگترین مال در تمام کشور است؛ این مال منزلگاه بیشتر از 500 فروشگاه، 60 رستوران به اضافه جاذبه‌هایی مانند شهربازی نیکلودئون یونیورس و آکواریوم سی لایف است.

اخذ ویزای سفارت کشورها

یکی از بهترین مکان‌ها برای رفتن به تور آمریکا در این فصل نیوانگلند است؛ زیبایی این ایالت در این وقت از سال گردشگران فراوانی را به سمت خود جلب می‌کند. در تمام بخش‌های شمالی، رنگ‌های خیره‌کننده طلایی و قرمز منظره پارک‌های ملیف دره‌های جنلگی و حتی فضاهای سبز شهری در شهرهایی مانند نیویورک و واشینگتون را بسیار تماشایی می‌کنند. در بخش‌های شمالی آمریکا سختی زمستان در ماه آوریل کمتر می‌شود و با آن که هوا همچنان سرد است، برف شروع به ذوب شدن کرده و دمای هوا شروع به بالا رفتن می‌کند. برف با بارش باران جایگزین می‌شود، به خصوص در مناطق ساحلی شامل نیوانگلند.

ایالت های ایالات متحده آمریکا

با این حال بهترین راه دیدن استلاس وگاس از یک هلیکوپتر، در بالای آسمان گردشگران دوست دارند پس از تاریکی هوا بلند شوند و از درخشش نورهای نئون در لاس وگاس استریپ لذت ببرند. خواه صخره‌های باستانی گرند کنیون، چراغ‌های نئونی درخشان نوار لاس وگاس، پارک‌های موضوعی اورلاندو، یا سواحل ماسه‌ای سیاه هاوایی باشند، همه آنها از هوا حتی بهتر به نظر می‌رسند. ارائه اصل گذرنامه و کپی از صفحه اول و صفحاتی که دارای مهر ویزاهای قبلی آمریکا یا کشورهای دیگر باشد (درصورت وجود) و کپی صفحاتی که مطالب مهمی در آن درج شده باشد و صفحاتی که مهر ورود و خروج به کشور محل اقامت و کشور دیگر در آن مندرج می باشد. سن دیگو در جنوب ایالت کالیفرنیاست که سالانه حدود ۳۶ میلیون گردشگر از آن بازدید می‌کنند. آب و هوای گرم، ساحل‌های شلوغ و زیبا و پارک‌های سرسبز و متعدد از ویژگی‌های بارز سن دیگو است.

  • احتمالا نمی‌دانستید که شهر میلواکی هر سال میزبان بزرگترین فستیوال موسیقی در تمام دنیا است.
  • خدمات ارائه شده در بسته های مسافرتی گلفام سفر شامل رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، بیمه مسافرتی، خدمات ترانسفر، خدمات گشت گذار و ….
  • آژانس مسافرتی شمیران گشت سعی دارد تا با برگزاری تورهای گردشگری داخلی و خارجی، مشتریان را با فرهنگ و تمدن های کشور های مختلف آشنا سازد و این فرصت را برای همگان فراهم سازد تا هم از سفر لذت برده و هم به تجربیات خود بیفزایند.
  • بر اساس آخرین آمار که در سال 2018 میلادی گرفته شد ایالات متحده آمریکا 327.2 نفر جمعیت دارد.
قیمت بلیط این باغ وحش ۲۰ دلار برای هر اتومبیل است که در آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل به ۲۵ دلار خواهد رسید. موسسه هنر شیکاگو، رودخانه شیکاگو، عرشه ۳۶۰، مگنیفیسنت مایل و موزه تاریخ طبیعی فیلد از دیگر جاذبه‌های این شهر توریستی هستند. اما به دلیل آب و هوای استوایی، زمستان و پاییز هم با آب و هوای معتدل انتخاب خوبی برای سفر به این شهر جادویی است.

بلیط هواپیما مسکو

کازینوها و مراکز تفریحی بزرگمجله خبری تور و گردشگریان همگی در بلوار لاس وگاس جمع شده‌اند. در بوستون تاریخ و مدرنیته با هم ترکیب شده‌اند و یکی از بهترین و جذاب‌ترین شهرهای آمریکا را شکل داده‌اند. بوستون شهری است که تاریخ برخی از ساختمان‌هایش به دهه 1600 بر می‌گردد؛ در میانشان ساختمان‌های فوق مدرنی وجود دارند که توسط معماران معروفی مانند فرانک گری، والتر گروپیوس و آی ام پی ساخته شده‌اند.

http://cctvlive.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار