تور آمریکا شمیران گشت آژانس مسافرتی ، هواپیمایی | jarastour

هر شهروند کشور خارجی که قصد ورود به ایالات متحده آمریکا را دارد، باید در ابتدا، ویزای ورود به این کشور را دریافت کند که در گذرنامه مسافر، یعنی مدرک مسافرتی که توسط کشور متبوع او صادر می گردد، درج می شود. ممکن است برخی از مسافرین بین المللی، که واجد شرایط ورود به ایالات متحده بدون دریافت ویزای آمریکا هستند، بدون نیاز به دریافت روادید مسافرت، وارد این کشور شوند. شهروندان ایالات متحده نیازی به روادید برای سفر به این کشور ندارند ولی در صورت برنامه ریزی برای سفر به کشوری خارجی، ممکن است نیاز به دریافت روادید از سوی سفارت کشوری که مایل به بازدید از آن هستند، داشته باشند. با وجود مهاجرانی که در طول قرن‌ها به ایالت متحده آمده‌اند، بعید است غیر از آمریکا جایی را در دنیا پیدا کنید که این چنین گوناگون و متنوع باشد.

با وجود تعداد زیادی جاذبه فضای بسته شامل گالری‌های هنری و موزه‌ها و البته رستوران‌ها و فروشگاه‌های عالی، بازدید از شهرهایی مانند شیکاگو و نیویورک در این دوره از سال همچنان دلچسب خواهد بود. خدمات ارائه شده در بسته های مسافرتی گلفام سفر شامل رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، بیمه مسافرتی، خدمات ترانسفر، خدمات گشت گذار و …. البته ممکن است سفر شما به ایالات متحده آمریکا تفریحی نباشد و دیگر نیازی به بسته های مسافرتی گلفام نداشته باشید. در این صورت می توانید به صورت مجزا از سرویس های مختلف فعال در سایت مانند رزرو بلیط هواپیما یا هتل استفاده کرده و سفری آسوده خاطر را به ایالات متحده آمریکا تجربه کنید. سفر با قطارهای شرکت Amtrak به ندرت سریع‌ترین روش برای تردد در آمریکا به شمار می‌رود. با این وجود اگر محدودیت زمانی ندارید این طریقه از سفر می‌تواند بسیار لذت بخش باشد.

تور سایر کشورها

علاوه بر استفاده از قیمت های مناسب، کیفیت فوق العاده خدمات ارائه شده در گلفام، سفری رضایت بخش و به یادماندنی را پیش روی میهمانان ما قرار خواهد داد. و در آخر این سازه‌های شاخص این کشور هستند که با طراحی تحسین برانگیزشان، معماری مدرن را در عالی‌ترین حد خود به معرض نمایش می‌گذارند و سالانه میلیون‌ها گردشگر تور امریکا را به تحسین و تماشا وا می‌دارند. در قاره آمریکا ۱۴٪ از جمعیت جهان برابر با ۹۰۰ میلیون نفر زندگی می‌کنند.

http://cctvlive.irپس از تکمیل فرم درخواست ویزا و مصاحبه سفارت، می بایست متقاضی منتظر قبول یا رد شدن درخواست خود باشد در صورت مثبت بودن پاسخ سفارت در مورد اخذ ویزای آمریکا، طی چند روز کاری در حدود ۲ تا ۳ روز طول می کشد تا پاسپورت را به متقاضی تحویل دهند. پارک گرند کنیون یک تنگه زیبای بریده شده توسط رودخانه کلرادو در ایالت آریزونا ایالات متحده است. محدوده زیادی از آن درون پارک ملی که یکی از اولین پارک‌های ملی در ایالات متحده‌ است ،جای گرفته‌ است. رئیس‌جمهور تئودور روزولت یکی از بزرگ‌ترین طرفداران حفاظت از منابع طبیعی اینجا بود ، و چندین و چند مرتبه برای شکار به آنجا رفت و از منظره لذت می‌برد. ولی اگر به دنبال مکان های آرام و دنج هستید، شهر های کوچک جای مناسبی برای استراحت و آرامش شما هستند.

دیدنی های معروف ایالات متحده آمریکا

ساختمان‌های قدیمی و کمجله خبری تور و گردشگرییک شانه به شانه‌ی ساختمان‌های فوق مدرن مانند هودسون یاردز قرار گرفته‌اند، ساختمان‌های مدرنی که هویت شهر را دهه به دهه برای ساکنانش و همچنین بازدیدکنندگان به‌روز می‌کنند. ژوئن زمانی دوست‌داشتنی از سال برای رفتن به تور امریکا و بازدید از بخش‌های شمالی کشور است؛ زمانی که روزهای گرم و آفتابی و تعداد کمتر توریست‌ها نسبت به روزهای شلوغ تابستانی در انتظارتان خواهد بود. احتمالا شگفت‌انگیزترین زمان برای بازدید از منطقه The Rockies همین ماه است؛ زمانی که پارک‌های ملی سرسبز و گیاهان شکوفا شده‌اند. در شهرهای بزرگ این منطقه شما می‌توانید از کافه‌ها و رستوران‌های فضای باز و البته پارک‌ها، باغ‌ها، مسیرهای کنار دریاچه‌ها و دوچرخه‌سواری در مسیرهای مشخص شهری لذت ببرید. روزهای گرم و دوست‌داشتنی ماه ژوئن در بخش‌های جنوبی کشور گردشگران را به انجام کارهای جذابی مانند دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، ماهیگیری و موج‌سواری تشویق می‌کنند.

  • ساحل جنوبی محلی عالی برای آفتاب گرفتن در تمام طول روز و تفریح و شادی در تمام طول شب است.
  • به محله بایواتر بروید و از نقاشی‌های دیواری شگفت‌انگیز در گوشه و کنار دیدن کنید.
  • در ادامه می‌خواهیم برخی از بهترین شهرهای این کشور را به شما معرفی کنیم.
  • نا گفته نماند که بیش از ۲۰ جزیره مستعمره نیز در آمریکای مرکزی وجود دارد.
  • گشت و گذار در پرجمعیت‌ترین شهر آمریکا، که درخط مقدم غذا، مد و هنر قرار دارد؛ به چندین روز زمان احتیاج دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار