تور قاره آمریکا، ارزان ترین قیمت تورهای قاره آمریکا مسافران | jarastour

این قاره به سه بخش آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی تقسیم می‌شود. قاره آمریکا شامل ۳۵ کشور مستقل است و بیش از ۲۰ جزیره مستعمره در آمریکای مرکزی وجود دارند. بی‌تردید مهمترین منطقه‌ی موجود در قاره‌ی آمریکا جمهوری فدلال ایالات متحده‌ی آمریکاست که از همانگونه که از نامش مشخص است از ایالات مختلفی تشکیل شده و هر یک از آنها نیز شامل شهرهای گوناگونی می‌شوند. به دلیل آن که در حال حاضر ایرانیان بسیاری تمایل دارند تا به ایالات متحده سفر کنند در ادامه بیشتر در رابطه با ایالات متحده برایتان خواهم گفت. چارلستون به معنای واقعی کلمه یکی از جذاب‌ترین شهرهای آمریکا است، شهری که با تاریخچه‌ای شنیدنی همراه است و در عین حال حال و هوا و رویکردی مدرن به هنر، فرهنگ و غذا دارد.

جاذبه های ترکیه

افسر پرونده در همان روز مصاحبه به شما یک برگۀ صورتی می دهند که این بدان معنا است که شما پس از بازگشت به ایران در اسرع وقت میتوانید پاسپورت خود را به سفارت بفرستید تا ویزای شما به پاسپورت الصاق می شود. گشت و گذار در پرجمعیت‌ترین شهر آمریکا، که درخط مقدم غذا، مد و هنر قرار دارد؛ به چندین روز زمان احتیاج دارد. تاکسی‌های زرد در خیابان تردد می‌کنند، عابرین پیاده به سمت گالری‌ها می‌روند و چراغ‌ها و نئون‌های میدان تایمز در تمام طول روز برق می‌زنند.

تور داخلی ایران

در باقی ایام سال هم این شهر میزبان رویدادها و فستیوال‌های مختلف دیگری است. میلواکی شهری سرزنده و با جوی دوستانه است، جایی که هارلی دیویسون آن را خانه خود می‌داند؛ در سفرتان به این شهر بازدید از موزه این شرکت معروف موتورسازی را فراموش نکنید. آفتاب، شن و فیلم؛ چیزهایی که باعث شده‌اند یکی از شهرهای آمریکا شهرتی افسانه‌ای در تمام دنیا پیدا کند، شهری که هر کسی که به تور آمریکا می‌رود دوست دارد از آن دیدن کند. بیرون‌گردی خود را از پشت‌بام هتل اروین شروع کنید، جایی که می‌توانید منظره‌ای همه‌جانبه از شهر را ببینید. بعد از آن، همه جای شهر را بگردید، از اقیانوس تا کوهستان‌ها و هر آن چه که در این بین قرار گرفته‌اند.

  • با شرکت های حمل و نقل کامیون ، تأمین کنندگان و ارتباطات صنعت در یک سالن نمایشگاه که با طیف گسترده ای از محصولات و خدمات پر شده است ، ارتباط برقرار کنید.
  • آمریکایی‌ها عاشق این هستند که گردشگران از نقاط مختلف دنیا از کشورشان دیدن کنند.
  • این نکته مهم را در نظر داشته باشید که در هنگام مراجعه به سفارت آمریکا جهت مصاحبه، داشتن مهر ویزای شینگن در پاسپورت شما در تصمیم افسر سفارت برای تایید و یا عدم تایید درخواست ویزای آمریکای شما تاثیر مستقیم و بسزایی دارد.

همانطور که مشخص است جاذبه‌هایی که از آنها دیدن می‌کنید و کارهای تفریحی که در تور آمریکا انجام می‌دهید، به سلیقه‌تان بستگی دارد. هزینه‌ای که برای این بخش از سفرتان خرج می‌کنید، به خودتان بستگی دارد اما بین 10 تا 30 دلار برای هر نفر برای هر روز را می‌توان تخمین زد. البته راه‌های فراوانی برای صرفه‌جویی در این بخش هزینه‌های سفرتان در اختیار دارید. خوشبختانه آمریکا گستره متنوعی از گزینه‌ها در بحث هتل، غذا خوردن و جابه‌جایی را دارد، در نتیجه می‌توان گفت داشتن یک تور ارزان آمریکا آن چنان دور از دسترس نیست. اگر شما هم به دنبال یک تور آمریکا ارزان هستید، با همراه باشید چرا که در ادامه غیر از بررسی هزینه‌ها، می‌خواهیم توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی هم به شما ارائه دهیم. آمریکایی‌ها عاشق این هستند که گردشگران از نقاط مختلف دنیا از کشورشان دیدن کنند.

بلیط هواپیما هانوی

لازم به ذکر است که خطوط ریلی این مجله خبری تور و گردشگری تمامی مقاصد را پوشش نمی‌دهد، بنابراین گردشگران تور آمریکا باید پیش از سفر، مقصد خود را در سایت رسمی آن بررسی کنند. در بسیاری از سفرهای خاص، تردد با قطار پر هزینه‌تر از سفر با اتوبوس Greyhound و حتی هواپیما محسوب می‌شود. به عنوان مثال هزینه سفر از نیویورک به مقصد لس آنجلس از حدود ۲۲۰ دلار شروع می‌شود. با این وجود سفرهای رفت و برگشتی از یک ساحل به ساحل دیگر در فصول کم گردشگر (از ماه سپتامبر تا ماه مه به جز کریسمس) می‌تواند در حدود ۲۲۰ تا ۳۰۰ دلار هزینه در برداشته باشد.

http://cctvlive.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار