تور ۸ روزه غرب آمریکا تور آمریکا اولین ارائه کننده تور های آمریکا در ایران | jarastour

بدون شک لاس وگاس در بالاترین رتبه بین شهرهای آمریکا برای تفریح و سرگرمی قرار دارد. این نکته مهم را در نظر داشته باشید که در هنگام مراجعه به سفارت آمریکا جهت مصاحبه، داشتن مهر ویزای شینگن در پاسپورت شما در تصمیم افسر سفارت برای تایید و یا عدم تایید درخواست ویزای آمریکای شما تاثیر مستقیم و بسزایی دارد. لذا پیشنهاد ما به شما این است که در صورت نداشتن سابقه اخذ ویزای شینگن، با کمک شمیران گشت نسبت به اخذ ویزا شینگن اقدام نموده و سپس برای اخذ ویزای آمریکا درخواست دهید. مدت زمان صدور ویزای آمریکا بسته به نوع ویزایی که متقاضی درخواست دارد، بسیار متفاوت است. بررسی درخواست برخی از ویزاهای آمریکا از ۳ هفته تا ۵ هفته طول می کشد و در برخی شرایط خاص ممکن است بیش از ۶ ماه طول بکشد. به طور کلی ویزاهای کوتاه مدت و غیر مهاجرتی نسبت به ویزای بلند مدت و مهاجرتی بسیار سریع تر بررسی می شوند.

http://cctvlive.irپس از مجله خبری تور و گردشگری و ثبت نام، قرارداد تور برای مسافران صادر می شود و شامل قوانین و مقررات عمومی سفرهای طبیعت گردی شرکت آفتاب کلوت که به تصویب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رسیده است حاکم بر کلیه سفرهای طبیعت گردی کلوت می باشد. همچنین در آن تمامی اطلاعات مهم از جمله زمان و محل حرکت، خدمات تور، وسایل مورد نیاز و… ویزای مهاجرتی برای متقاضیانی صادر می شود که برای تفریح و یا با قصد اقامت کوتاه مدت به آمریکا سفر می کنند. ویزای کاری که با هدف اقامت طولانی مدت برنامه ریزی می شود از انواع ویزاهای غیر مهاجرتی محسوب می شود. در این جا معروفترین شبکه های تلویزیونی جهان برنامه های خود را ضبط می کنند.

تور اقساطی

از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با هم همراه باشید. مرکز تاریخی آتلانتا، پارک پیدمونت، سالن تئاتر فاکس، قبرستان اوکلند، موزه تاریخ طبیعی فرنبنک و مرکز حقوق بشر را در سفر به آتلانتا از دست ندهید. برج سوترو، فرهنگستان علوم کالیفرنیا، موزه هنرهای معاصر، محله هیت_اشبری و پل بی بریج از دیدنی‌هایی است که بین گردشگران محبوب است.

جاذبه های قبرس

شیکاگو تمام جذابیت‌هایی را که شما از یک شهر بزرگ انتظار دارید؛ مثل موزه های کلاس جهانی، محله‌های خرید پر جنب و جوش و کافه‌ها و رستوران‌های معتبر را در اختیار شما قرار می‌دهد. به محض رسیدن به لوس آنجلس و دریافت چمدانها به طرف هتل محل اقامت حرکت می کنیم . با توجه به اینکه ورود ما به این شهر در ساعات پایانی شب می باشد امکان گشت شبانه در ادامه این روز وجود ندارد . بعد از یک روز خرید می‌توانید به سراغ رستوران‌ها یا کافه‌هایی بروید که در خیابان‌های اطراف مال پخش شده‌اند. با وجود انواع و اقسام منظره‌ها در سرتاسر کشور، به معنای واقعی کلمه می‌توان گفت هیچ منظره بدی در تور آمریکا نخواهید دید.

  • همین امر امکان گردش در اطراف و بازدید از جاذبه های این شهرها را آسانتر می‌کند.
  • آژانس مسافرتی شمیران گشت، فعالیت خود را در حوزه خدمات مسافرتی گردشگری و جهانگردی در استان تهران با داشتن کادری مجرب و متخصص آغاز نموده است.
  • پیشنهاد می‌کنیم قبل از این که سفرتان را شروع کنید، هزینه سفر به آمریکا را خودتان حساب کنید.
  • هزینه پارکینگ بالا است و شما در عوض می‌توانید به راحتی با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی شهرها را بگردید.
  • افسر پرونده در همان روز مصاحبه به شما یک برگۀ صورتی می دهند که این بدان معنا است که شما پس از بازگشت به ایران در اسرع وقت میتوانید پاسپورت خود را به سفارت بفرستید تا ویزای شما به پاسپورت الصاق می شود.

با این وجود سفرهای رفت و برگشتی از یک ساحل به ساحل دیگر در فصول کم گردشگر (از ماه سپتامبر تا ماه مه به جز کریسمس) می‌تواند در حدود 220 تا 300 دلار هزینه در برداشته باشد. اگر زندگی شبانه را دوست دارید، تور آمریکا بهترین و خاطره‌انگیزترین سفرتان خواهد بود. شهرهای بزرگ در این کشور هیچ‌گاه نمی‌خوابند و پر شده‌اند با گزینه‌های مختلف تفریحی و سرگرمی. در سوی دیگر اگر حال و هوای آرام شهرها را می‌پسندید، می‌توانید به سراغ شهرهای کوچک بروید؛ جایی که روند آرام‌تر زندگی می‌تواند شما را غرق خودش کند. نکته جالب توجه و جذاب در مورد تور امریکا این است که شما در هر جایی و با هر سلیقه‌ای می‌توانید جای مناسب خودتان را پیدا کنید؛ چه در خیابان‌های شلوغ و پر هیاهوی جایی مانند نیویورک باشد، چه در مراتع آرام و ساکت ایالت‌های جنوبی.

جاذبه های سایر کشورها

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار