ثبت نام صرافی کوینکس با گوشی coinex ویرگول

افرادی نیاز به احراز هویت دارند که روزانه بیش از ۱۰هزار دلار بخواهند از کوینکس برداشت بزنند. بله بازار ارز دیجیتال مثل هر بازار مالی دیگه هم سود داره و هم زیان. سود برای افرادیه که با اموزش وارد این بازار شدند و یا از مشاوره با افراد باتجربه و خبره استفاده می کنن. و کوینکس فارسی جهت آموزش شما با بازار رمزارزها و وارد شدن به این بازار کمکتون می کنه..

بخش خرید و فروش (ترید) ارزهای دیجیتال در سایت صرافی کوینکس

شایان ذکر است بدانید که در این قسمت شما مجدداً با صفحه ای که در ابتدای مقاله مشاهده کرده بودید مواجه خواهید شد که می توانید تصویر آن را در قسمت زیر مشاهده کنید. با آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوینکس با شماره همراه هستیم. در بررسی صرافی کوینکس اشاره کردیم که این صرافی یکی از بهترین گزینه ها برای کاربران ایرانی محسوب شده و استفاده از خدمات آن می‌تواند مزیت های بسیار زیادی برای کاربران ایرانی به دنبال داشته باشد.

ابتدا در بخش اول باید Email معتبر خود را وارد نمایید. دقت کنید که این ایمیل باید فعال باشد و شما به آن دسترسی داشته باشید. زیرا کد دسترسی به حساب کاربری و هم‌چنین امکان بازیابی پسورد فراموش شده از طریق همین ایمیل امکان‌پذیر خواهد بود. از این گذشته شما باید از نظر امنیتی نیز دقت ویژه ای به ایمیل خود داشته باشید. زیرا کسی که به ایمیل شما دسترسی داشته باشد، امکان ورود به حساب کاربری شما را نیز خواهد داشت. از این رو در تعیین ایمیل برای حساب کاربری خود در صرافی کوینکس دقت زیادی داشته باشید.

کارمزد واریز و برداشت در کوینکس چقدر است؟

ثبت نام صرافی کوینکس با گوشی coinex ویرگول پس از کوچ از صرافی بایننس معامله گران ایرانی به شدت دنبال جست و جو برای یک صرافی مطمئن بودند. که یکی از صرافی هایی که به آن رجوع کردند صرافی کوینکس بود. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ثبت نام در صرافی کوینکس لطفا به بازدید از وب سایت ما. کاربران ایرانی بسیار زیادی در این صرافی به فعالیت پرداخته و به خرید و فروش ارز می‌پردازند.

در بالای سمت راست صفحه گزینه withdraw یا همان برداشت را از منوی کشویی Account انتخاب کنید. در صفحه ای که باز می شود نوع ارز انتقالی خود را در قسمت coin type وارد کنید و در قسمت Normal Withdraw یا همان انتقال عادی نوع شبکه ارز مورد نطرتان را انتخاب می کنید. Coinex از همان شروع آغاز به کار خود خدمات ویژه ای به کاربران و سرمایه گذاران کشور هایی که تحریم هستند می دهد. کوینکس از محبوب ترین صرافی ها در ایران است و میان تریدر ها و سرمایه گذاران ایرانی طرفداران بسیار زیادی دارد.

اخبار ارز دیجیتال فایل کوین

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار