جاذبه های طبیعی یزد سفر به یزد: سایت جامع گردشگری یزد رزرو هتل های یزد و تور یزد | jarastour

يكي ديگر از الگوهاي فضايي گردشگري شكل گرفته در عصر پسامدرن گردشگري در طبيعت يا طبيعت گردي مي باشد. اين الگوي فضايي در برگيرنده رويكرد گردشگران به محيط طبيعي با انگيزه هاي متفاوتي مي باشد كه گردشگر از سفر به محيط طبيعي يا طبيعت مدنظر دارد. از اين رو گستره فضايي اين الگو ، محيط طبيعي را در بر مي گيرد كه مي تواند به عنوان مثال ساحل ، جنگل ، كوه و نظير اينها باشد. اين الگوي فضايي از گردشگري در برگيرنده گونه هاي متفاوتي از گردشگري مي باشد كه در اين فضا ، تجربه گردشگري كسب مي كنند. اين گونه ها مي تواند شامل اكوتوريسم ، گردشگري دريايي ، گردشگري ورزشي و نظير اينها باشد.

مرکز خرید تنکابن

معمولا توسط برگزارکننده‌های تور تخصصی برای گروه‌های گردشگری انجام شود. در تصویر، طبیعت‌گردان نشسته بر قایق‌های افراد محلی دیده می‌شوند. پارسمدیر بزرگترین وب سایت ویژه دانشجویان و پژوهشگران تحصیلات تکمیلی مدیریت و مهندسی صنایع است. آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود. جزایر ناز متشکل از دو جزیره‌ کوچک صخره‌ای است که حدودا یک کیلومتر از ساحل شرقیجزیره قشم فاصله دارند.

http://cctvlive.ir

این غار از جاهای دیدنی نکا است که در سال ۱۳۷۹ به ثبت ملی رسید. دریاچه ولشت، یک دریاچه آب شیرین در جنوب غرب شهر چالوس و شمال شرق کلاردشت است که چشم‌اندازی بی‌بدیل و سحرانگیز را پیشکش بازدیدکنندگان می‌کند. فصل بهار و تابستان، بهترین زمان سفر به دریاچه ولشت است و می‌توانید از امکانات رفاهی و تفریحی آن نظیر تفریحات آبی، رستوران، کافه، سوئیت‌های اقامتی، سوپرمارکت، سرویس بهداشتی و نمازخانه استفاده کنید.

جالب اینکه ابتدای بلوار به کوه و جنگل و انتهای آن به دریا ختم می‌شود. موزه مردم‌‌شناسی از جاهای دیدنی رامسر است که غرفه‌هایی برای نمایش انواع ابزار و وسایل مورد استفاده مردم مناطق شمالی دارد. جالب اینکه فضای داخلی موزه مشابه یک خانه سنتی شمالی است که با وسایلی نظیر قابلمه گلی، ماهی شور، دستگاه چادر شب‌بافی (پاچال) و… قدمت غار باستانی کمیشان به عصر میان سنگی می‌رسد و باستان‌شناسان معتقدند انسان‌های اولیه هفت تا ۱۲ هزار سال پیش در این غار و سایر غارهای اطراف زندگی می‌‌کردند.

جنگل راش سنگده

فرصت‌های اقتصادی، علمی و مجله خبری تور و گردشگری را برای مردم محلی افزایش داده و سرمایه‌های مادی و معنوی آن‌ها را حفظ کند. انگیزه اصلی از این سفر آشنایی عمیق‌تر با طبیعت و آداب و رسوم منطقه باشد. پایگاه علمی-پژوهشی پارسمدیر کانون اندیشه پژوهشگران مدیریت و مهندسی صنایع است. البته این نکته را هم باید بگوییم که اطراف دریاچه درختی وجود ندارد و اگر به فکر پیک نیک در یک ظهر تابستانی هستید، حتما سایه بان یا چادری همراه خود داشته باشید. اگر هم به فکر شنا در دریاچه اید، بد نیست بدانید که عمق دریاچه بین ۴۰ تا ۵۰ متر در فصول کم آب و پرآب متغیر است. فعالیت های دیگری هم می توانید در این دریاچه انجام دهید مانند ماهیگیری( برای ماهیگیری در این دریاچه باید مجوز داشته باشید)، عکاسی، قایق سواری و کوهنوردی.

  • منظور از رد پای سفر، آثاری است که مسافران از خود بر محیط بر جای می‌گذارد؛ از یک ظرف پلاستیکی کوچک به‌‌جا مانده از سیزده‌ بدر گرفته تا قطع شاخ‌وبرگ درختان و تخریب زیستگاه حیوانات.
  • یکی از زیبا ترین استان های ایران برای گردشگری، استان کردستان در غرب کشور است.
  • این منطقه فقط محصولات ارگانیک را به گردشگران ارائه می‌دهد و از انرژی خورشیدی به عنوان جایگزین منبع انرژی استفاده می‌کند.
  • این اقدام نه‌تنها باعث تخریب محیط‌زیست و زیستگاه حیوانات منطقه شده، بلکه با افزایش قیمت مسکن، آب، حمل‌ونقل و دیگر خدمات، معیشت و زندگی مردم محلی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  • جاذبه های گردشگری طبیعی بخش بزرگی از صنعت گردشگری و توریسم جهان را تشکیل می دهد که علاقمندان بسیاری دارد.
  • در حالت ایده آل، تلاش‌ها هم برای مسافران مفید است و هم برای محیط‌هایی که بازدید می‌کنند.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار