جدیدترین مدل کناف سقف آشپزخانه معرفی 130+ مدل بروز 2022 تودی نیوز-کناف آوگون

همچنین باید تا حد امکان نصب آویز ها به نقاط تقاطع پروفیل نزدیک باشد. باید از وسایل مناسب برای اتصال آویز ها به سقف مانند رولپلاک و پیچ یا میخ هیلتی استفاده نمایید. توجه کنید برای پیچ کردن کانال ها از دستگاه دریل استفاده نکنید. ۱۰- باز بودن دست طراح و اجرا کننده کناف جهت طراحی و اجرای انواع مدل کناف سقف و دیوار. تزیین سقف مدل کناف سقف,دکوراسیون کناف,مدل کناف دیوار,تزیین جدیدترین سقف, مدل سقف های کاذب,کناف سقف و دیوار,دکوراسیون سقف های کاذب,دكوراسيون داخلي …

از سقف کناف برجسته می توانید در خانه های بزرگ و خلوت استفاده کنید. در عصر مدرن طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ها از اهمیت بالایی برخوردار است. اصولا طرح کناف پذیرایی دارای نورپردازی و رنگ امیزی های متنوع و خاص هست زیرا که کناف کاری سقف پذیرایی از مهم ترین مکان هر خانه به حساب میاید و بسیار توی چشم است . در این مقاله همانطور که قصد داشتیم ، در خصوص کناف کاری توضیحاتی داده شد و مدل های جدید کناف پذیرایی جدید را به صورت عکس ارائه شد که امیدواریم برای شما مفید باشد. شرکت شارین آرک با داشتن تیم مجرب و پر سابقه از متخصصان در این حوضه می تواند به شما در دکوراسیون داخلی منزل کمک کند. همچنین بهترین ایده ها را برای سقف و دیوار اتاق نشیمن را از گروه شارین بخواهید.

البته در معماری سنتی آرک نقش باربر داشته اما آرک آشپزخانه کناف تنها نمای ظاهری و زیبایی آن را با خود همراه دارد. آرک آشپزخانه کناف با دقت و کیفیت بالاتری نسبت به آرک گچی ساده اجرا می شود. طراحی کناف کاری سقف آشپزخانه به صورت هلالی و منحنی در ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس طرفدران بسیار زیادی دارد. جدید ترین طرح های کناف سقف عبارت از سقف کناف پذیرایی ساده، سقف کناف پذیرایی کلاسیک، سقف کناف پذیرایی مستطیلی، سقف کناف آشپزخانه هستند. اگر به دنبال طراحی متنوع سقف خانه خود هستید پیشنهاد می شود از جدیدترین طرح های کناف سقف استفاده کنید، چرا که طرح های جدید کاملا بروز هستند و می توانند ظاهر خانه شما را مدرن و چشم نواز کنند‌. در ادامه کناف سقف پذیرایی با جدیدترین طرح و رنگ ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

کناف سقف پذیرایی مستطیلی جدید

اتاق خواب از جمله مکان هایی است که داشتن حس آرامش در آن از اهمیت بالایی برخوردار است. می توان با اجرای کناف اتاق خواب و زیباتر نمودن فضا، این حس را ایجاد نمود. کناف اتاق خواب را می توان در طرح های مختلف مدرن ، کلاسیک ، سقف کاذب ساده و حتی رنگی اجرا کرد. استفاده از سقف کناف رنگی به ویژه برای اتاق کودکان گزینه مناسبی می باشد. بخش اصلی ساختمان ها سقف آن ها می باشد که با مصالح اصلی پوشانده می شوند و این موضوع اگر به طراحی های متفاوت انجام شود بدون شک می تواند جلوه خاصی را به منزل شما بدهد.

در زیر تعدادی از نمونه کار های اجرا شده توسط تیم رویاهوس را مشاهده میکنید. می توانید به خوبی نوع و کیفیت مصالح و صفحات کناف به کار رفته در این نمونه کار ها را ببینید و تفاوت قبل و بعد فضا ها را مقایسه کنید. کناف نسبت به آب مقاوم نمی باشد و زمانی که شما برای حمام و زیر زمین ساختمان خود از کناف استفاده می کنید وضعیت آن ممکن است تحت تاثیر قرار گرفته و کناف مرطوب شده و باعث شود فضای ساختمان شما با هجوم قارچ ها مواجه شوند. به خاطر داشته باشید در صورت آسیب دیدن کناف به وسیله آب باید جایگزین بهتری را برای آن انتخاب کنید و تنها راه حل این مسئله استفاده از کناف با پوشش فایبرگلاس می باشد. علاوه بر قرارگیری موقعیت چراغ ها باید جهت نور آن ها را نیز بدرستی تنظیم کنید.

بعد از مشخص شدن فضا، باید به نوع سبک دکوراسیون منزل توجه کنید. به عنوان مثال برای سبک‌های مدرن، بهترین سقف کناف سقفی است که از خطوط صاف و گوشه‌دار ساخته شده باشد. خانه‌هایی که دارای سبک کلاسیک و تجملاتی هستند می‌توانند از طرح‌های کناف دایره‌ای استفاده کرده و سیستم روشنایی آن را روکار و با لوسترهای کریستالی فراهم کنند. برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل و اتاق ها بیشترین نظرها به سمت کناف کاری و نورپردازی آن می باشد. جدیدترین مدل سقف کناف– نزدیک به ۸۰ سال پیش سقف کناف توسط یک خانواده آلمانی تولید شد. و نوعی پوشش گچی می باشد که در صنعت ساختمان سازی کاربرد بسیار زیادی دارد.

انواع سقف کاذب کناف راهرو؛ ثابت یا متحرک

جدیدترین مدل کناف سقف آشپزخانه معرفی 130+ مدل بروز 2022 تودی نیوز-کناف آوگون

از باکس های متعددی که برای قرارگیری چراغ هالوژنه نصب می شود تا طرح های پیچیده ای که به صورت چند لایه اجرا می شود، طرح کناف سقف پذیرایی مستطیل انتخابی مطمئن است. دلیل انتخاب همیشگی طرح کناف پذیرایی مستطیل شکل ، ابعاد معمول پذیرایی است. با توجه به نقشه سازه معمولا بخش پذیرایی به صورت مستطیلی در می آید و برای هماهنگی سقف با فضا معمولا انتخاب طرح کناف مستطیلی برای سالن های پذیرایی ایده آل است. کناف کاری سقف اولین ایده برای شیک و لوکس شدن منزل است, نمونه هایی از شیک ترین مدل کناف سقف پذیرایی را در نمناک مشاهده کنید. همانطور که قبلا اشاره شده طرح کناف برای پذیرایی مستطیل ، طراحی سقف یکی از روش های خلاقانه جهت بزرگ یا کوچک نشان داده فضای خانه و یا محل کار می باشد.

همه چیز درباره بازسازی خانه به صورت اصولی

خطوط و اشکال منحنی و دایره‌ای شکل همخوانی بهتری با سبک کلاسیک دارند. در انتخاب نوع چراغ و نورپردازی تعبیه شده در کناف کاری‌ها دقت کنید. ترکیبی از انواع چراغ که در نقاط مختلفی قرار گرفته‌اند فضایی دل‌نشین را در پذیرایی ایجاد می‌کنند. تصویر که در زیر آورده‌ایم شاید برای ایده پردازی به شما کمک کنند. طراحی سقف یکی از نکات مهم در زیباسازی دکوراسیون داخلی منزل است.

  • از پرکاربردترین و بهترین مصالح ساختمانی که در طراحی دکوراسیون خانه استفاده می شود سقف کناف است.
  • در صورت هر گونه طراحی سقف کناف ، فقط از طریق فرم درخواست خدمات اقدام فرمایید .
  • کناف نسبت به آب مقاوم نمی باشد و زمانی که شما برای حمام و زیر زمین ساختمان خود از کناف استفاده می کنید وضعیت آن ممکن است تحت تاثیر قرار گرفته و کناف مرطوب شده و باعث شود فضای ساختمان شما با هجوم قارچ ها مواجه شوند.
  • می توانید کناف های که به شکل دایره های تودرتو تولید شده اند را برای طراحی سقف آشپزخانه استفاده کنید.‌ سقف کناف مدل گرد طرح ها و رنگ های مختلفی هستند.

مسئله دیگر این است که کناف در برابر ضربات نیز مقاومت زیادی ندارند و به آسانی آسیب می مدل کناف سقف بینند. مشکلاتی همچون سوراخ شدن، از بین رفتن نوار چسب ها و شکاف مفاصل که خوشبختانه این موارد به سادگی قابل تعمیر می باشند. رنگ سقف یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا رنگ سقف می تواند روی حس و حال فضای داخلی آشپزخانه تاثیرگذار باشد. کناف از جمله انواع سقف کاذب هستند که هم به صورت ثابت و هم به صورت متحرک ساخته می شوند.

تیم پرشین کناف بر این باورست رضایت هموطنان عزیز از این مجموعه سبب پیشرفت، تبلیغ، و ارتقاء سطح کیفی این تیم خواهد شد؛ پس هدف ما در تمامی پروژه ها ارائه بهترین عملکرد و با کیفیت ترین خدمات می باشد. همواره خدا را شاکریم که در این ۲۰ سال تمامی باز خورد های هموطنان عزیز مثبت بوده و توانسته ایم جواب اعتماد ایشان را به درستی دهیم. سلام تایل های سقفی عموما رنگ سفید هستند ولی طرح های مختلفی دارند. برای نصب یک تیغه جداکننده با سیستم کناف ابتدا یک پروفیل رانر به کف زمین و مقابل آن روی سقف نصب میکنیم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار