جریان انقلاب به برکت خون شهیدان با عزت و اقتدار ادامه دارد

گفتنی است قاسم ملیحی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دماوند، مصطفی قاسم پور مشاور اجرایی و آزمان کادری سرپرست حوزه در این دیدار‌ها رضایی مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران را همراهی کردند.

رضایی تصریح کرد: جریان انقلاب به برکت خون شهیدان با عزت و اقتدار و به کوری چشم بدخواهان نظام و انقلاب ادامه دارد و دعای شما مادران شهدا در این مسیر کارگشا است.

وی در دیدار با مادر شهید والامقام علی اصغر کرمانی از مادران شهدا به عنوان گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی یاد کرد و بیان داشت: دعای شما مادران شهدا مستجاب است چرا که فرزندانتان را در راه دفاع از اسلام و حقانیت به قربانگاه فرستادید و این نشان از بصیرت و معرفت شما مادران بزرگوار شهدا است.

وی سپس در دیدار‌های جداگانه با حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه و رضا طاهر خانی فرماندار شهرستان دماوند ضمن قدردانی از مشارکت‌های انجام شده در راستای اجرای برنامه‌های ترویجی حوزه ایثار و شهادت بر مشارکت همه دستگاه‌ها در راستای تکریم ایثارگران و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

انتهای پیام/ 112


منبع: https://snn.ir/fa/news/1050448/%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D9%86-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%B9%D8%B2%D8%AA-%D9%88-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AFمدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران در ادامه با حضور در منزل شهید والامقام «علی اصغر کرمانی» از شهدای دوران دفاع مقدس، جانباز ۷۰درصد «محمد فرجی» و آزاده سرافراز «یزدان حسین خانی» با دوران اسارت ده ساله ضمن دیدار و تکریم، از صبر و بصیرت خانواده شهدا و ایثارگران سرافراز قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش عباسعلی رضایی همچنین با حضور در میز خدمت و سامانه پاسخگویی تلفنی در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند با ایثارگران به صورت چهره به چهره دیدار و ضمن استماع مسائل و درخواست های‌ایشان، پیگیری‌های لازم را در خصوص تحقق خواسته‌های ایثارگران انجام داد. نشست با کارکنان و خادمان خاندان معظم شهدا و ایثارگران پایان بخش برنامه سفر یک روزه مدیرکل بنیادشهرستان‌های استان تهران به شهرستان دماوند بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران همچنین تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران را مورد تاکید قرار داد و گفت: دیدار، دلجویی و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید بعنوان یک فرهنگ در میان مسئولان نهادینه شود چرا که خانواده‌های معظم شهدا به مثابه آبرو و عزت انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران صبح امروز در هشتمین سه شنبه دیدار و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران با سفر به شهردماوند با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدای ۸سال دفاع مقدس و مدافعان حرم ادای احترام کرد.