خرید آنلاین پیراهن جین مردانه کد 90546 از هیلو

پیراهن جین با دامن چهارخانه یکی از شیک‌ترین ترکیب‌هایی که در ست کردن پیراهن جین می‌توانید در نظر بگیرید، پوشیدن دامن چهارخانه با آن است. البته دامن‌های راه‌راه هم گزینه‌های جذابی هستند یا حتی طرح خالخالی هم با پیراهن جین جذاب از کار درمی‌آید. هیچکس نمی‌تواند، زیبایی پیراهن لی را در تیپ خاص مردانه انکار کند. شما می‌توانید از این پیراهن در تیپ نیمه رسمی مردانه هم استفاده کرده و ظاهری شیک برای خود بسازید.

برای اطلاع از شرایط خرید عمده پیراهن آستین کوتاه مردانه با ما تماس بگیرید. شـما حتی میتوانید پیراهن جین تان رابا شلوار جین ست کنید. بـه تنها نکته اي کـه باید دراین باره توجه کنید رنگ لباس هایتان باشد کـه باید از دو رنگ یا تونالیته مختلف باشند. بعنوان مثال اگر پیراهن تان جین روشن اسـت، شلوارتان رابه رنگ جین تیره انتخاب کنید یا برعکس. در مورد کفشی کـه میخواهید با این استایل بپا کنید، هم اسنیکر و هم نیم بوت انتخاب مناسبی خواهند بود.

پیراهن جین با کت‌وشلوار باورتان نمی‌شود؟ باور کنید که ست کردن پیراهن جین با کت‌وشلوار هم ممکن است و البته نتیجه خوبی هم از خود نشان می‌دهد. البته طبیعی است که میزان رسمی‌بودن چنین استایلی کمی از استایل‌های دیگر رسمی دورتر است. اگر قصد دارید که پیراهن جین را با کت‌وشلوار بپوشید، پیراهنی انتخاب کنید که کاملا متناسب است و زیر کت حالتی گشاد پیدا نمی‌کند. پیراهن جین با شلوار رسمی یکی دیگر از جذابیت‌ترین ست‌های پیراهن جین چیست؟ پوشیدن آن با شلواری رسمی از جنس کتان یا پارچه‌های دیگر. اگر رنگ شلوارتان از طیف رنگ‌های نود و خنثی باشد، ترکیب جذاب‌تر هم می‌شود. اما از میان همه این‌ها، توصیه نخستمان همان دامن بلند یا کوتاه چهارخانه است.

یکی از تیپ هاي ساده اي کـه میتوانید با پیراهن جین بزنید، ست کردن آن با شلوار کتان اسـت بـه گزارش پارس ناز با تنوعی کـه در ترکیب رنگی شلوارهای کتان وجوددارد، شـما می‌توانید با توجه بـه سلیقه تان، یک رنگ را انتخاب کنید. البته بهتر اسـت کـه از رنگ هاي خنثی مانند مشکی، کرم، خاکستری و… استفاده کنید. شاید فکر کنید کـه پوشیدن یک پیراهن جین کافی ست و باقی لباسهای تان باید از جنس دیگری باشد اما اشتباه کرده‌اید. پیراهن جین با شلوارک جین بهترین انتخاب برای استایلی تابستانه، شلوارکی از جنس جین یا کتان است که با پیراهن جینی خنک ست می‌شود. این استایل در مسافرت‌ها و مهمانی‌های غیررسمی هم بسیار جذاب جلوه می‌کند.

شرکت بین المللی PDE با سال ها تجربه در زمینه خرید از آمازون و سایر سایت های خارجی محصول مورد نظر شما را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت درب منزل به شما تحویل میدهد. پیراهن جین با کت‌وشلوار چرمی درباره شلوارهای چرمی در قسمت قبلی، مربوط به خانم‌ها صحبت کردیم. کاپشن‌های چرمی همیشه در میان آقایان طرفداران زیادی داشته‌اند.

  • در مورد پیراهن های مخصوص قشر جوان و‌ نوجوان باید به این نکته نیز توجه کنید که معمولا این رده سنی به مدل و استایل لباس اهمیت زیادی می دهند.
  • همین موضوع می‌تواند روی تیپ شما تاثیر منفی گذاشته و استایلتان را خسته‌کننده نشان دهد.
  • شما می‌توانید به صورت تکی یا عمده انواع کاپشن، کت تک، پالتو، بارانی، سویشرت، ژیله، پیراهن‌های اسپرت و کلاسیک، پیراهن جعبه‌ای شلوارهای لی، کتان و پارچه‌ای و انواع تیشرت‌هاي مردانه را خریداری کنید.
  • لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.
  • اگر قصد دارید که پیراهن جین را با کت‌وشلوار بپوشید، پیراهنی انتخاب کنید که کاملا متناسب است و زیر کت حالتی گشاد پیراهن جین مردانه اصل پیدا نمی‌کند.

پیراهن لی و ژاکت، بهترین تیپ زمستانی مردانه‌ای است که می‌توانید در کمد خود داشته باشید. سله بن با پشتوانه ای سرشار از تجربه تولید و بافت پارچه در سال ۱۳۸۹ پا به عصر تولید حرفه ای پوشاک ایرانی گذاشت. ماموریت ما در گروه سله بن تولید حداقل نیاز پوشاک خانواده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت ممکن برای تمام اقشار جامعه ایرانی می باشد.

خرید آنلاین پیراهن جین مردانه کد 90546 از هیلو

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار