خرید عمده و تکی پیراهن آستین کوتاه سفید مدل آکسفورد + فروش آنلاین

البته پیراهن های مردانه آستین کوتاه را می توانید در گشت و گذار و طبیعت بپوشید و از هوای آزاد لذت ببرید. بی دلیل نیست که این دسته از پیراهن های مردانه یکی از پرطرفدارترین پوشش ها در سرتاسر دنیا بشمار می رود. در واقع این پوشش به دلیل کیفیت بالا، تنوع زیاد طرح های متفاوت و رنگ بندی متنوع یکی از ۳ انتخاب اول آقایان در هنگام خرید لباسی برای بالاتنه است. سله بن با پشتوانه ای سرشار از تجربه تولید و بافت پارچه در سال ۱۳۸۹ پا به عصر تولید حرفه ای پوشاک ایرانی گذاشت. ماموریت ما در گروه سله بن تولید حداقل نیاز پوشاک خانواده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت ممکن برای تمام اقشار جامعه ایرانی می باشد. ما چهارچوب های ارزشی سله بن را براساس ارزش های خانواده بنا نهادیم ، تا علاوه بر تکیه بر فرهنگ و هویت ایرانی ، تن پوشی با استانداردهای جهانی تولید نماییم.

در صورتی که نیاز به راهنمایی یا مشاوره دارید، سال ست در انتظار پشتیبانی از انتخاب شما است. پیراهن های کلاسیک را می توانید با شلوار لی، کتان و یا حتی شلوارک ست کنید. درزی که تا کنار پیراهن کشیده شده را بررسی کنید، یک لباس باکیفیت فقط یک درز روی درز کناری قابل مشاهده است، در حالی که اکثر پیراهن ها دارای دو ردیف درز در کناره هستند.

لباس‌هایی که طرح عمودی یا خطوط عمودی دارند شما را کشیده‌تر و لاغرتر نشان می‌دهد. شروع به تایپ کنید تا محصولات مورد نظر خود را مشاهده کنید. سوربان با هدف پاسخگویی به تمامی اطلاعات لازم برای تازه عروس و دامادها شکل گرفته و گستره کاملی از تمامی خدمات عروسی شامل تشریفات عروسی، سالن عقد و محضر عقد، تالار و باغ عروسی، سفره عقد، مزون عروس، آتلیه عروس و … سایت سوربان در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات مربوط به عروسی، این مسیر زیبا را برای زوج های جوان ساده تر کند. گزینه هایی را که میخواهید از طریق آنها اطلاعیه تمدید به دست شما برسد را انتخاب کرده و ثبت نمایید. معمولا استفاده از رنگ‌های خنثی یا رنگ‌های اصلی به شما حق انتخاب بیشتری در ست کردن استایل می‌دهد.

خرید عمده و تکی پیراهن آستین کوتاه سفید مدل آکسفورد + فروش آنلاین توصیه ما این است که هرگز از پارچه‌ای که بیش از 50 درصد الیاف مصنوعی دارد استفاده نکنید. یکی دیگر از جنس‌های پیراهن مردانه، پیراهن مردانه پشمی است که برای فصل سرد استفاده می‌شود. پیراهن مردانه ابریشم هم یکی دیگر از گزینه‌هاست که البته قیمت بالایی دارد و لباسی لوکس محسوب می‌شود، در ضمن نگهداری از آن هم نیاز به آستین کوتاه توجه ویژه دارد.

یعنی شخص باید باتوجه به مکانی که قرار است برود به انتخاب استایل مناسب بپردازد. جنس استفاده شده در تولید این پیراهن از مرغوب ترین پارچه های داکرون بروجرد بوده تا احساس راحتی هر چه تمام تر را برای استفاده در طولانی مدت برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. یکی از ادویه‌های مورد پسند عموم مردم دارچین می باشد که به شکل‌های دارچین ستاره ای و دارچین لوله ای به بازار عرضه می‌شود که قیمت خرید و فروش آن بسته به نوع کیفیت این محصول متفاوت می‌باشد. چرا انتخاب استایل برای مردان مهم است؟ نوع پوشش و سبک استایل مردانه در اطرافیان تاثیر زیادی دارد.

هودی آستین فینگر کد 5733

به طور کلی پیراهن‌های مردانه از لباس‌هایی می‌باشند که در بسیاری از مواقع مورد استفاده قرار می‌گیرند. شاید شستن پیراهن مردانه با ماشین لباسشویی آنقدرها هم بد نباشد. اما توصیه می‌کنیم تا جای ممکن پیراهن‌های خود را با ماشین‌های لباسشویی نشوید. بنابراین برای شستشوی لباس‌هایتان به خشک شویی ها مراجعه کنید. استفاده لباس مردانه برای دختربچه‌ها یک ایده جذاب برای استفاده مجدد از لباس قدیمی‌‌است.

  • ماموریت ما در گروه سله بن تولید حداقل نیاز پوشاک خانواده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت ممکن برای تمام اقشار جامعه ایرانی می باشد.
  • اگر قصد دارید پیراهن را داخل شلوار قرار دهید، دستان‌تان را بالا ببرید، اگر پایین پیراهن از شلوارتان بیرون آمد سایز آن برایتان بزرگ است.
  • کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فروشگاه اسمارتیز گالری می‌باشد.
  • همچنین قد پیراهن نخی معمولا از 70 تا 80 سانتی متر می باشد.
دیدگاه خود را به همراه سوالات خود درباره این کالا یا فروشنده آن بیان نمایید. در صورت امکان از خشک کن برای خشک کردن لباس استفاده نکنید. اندازه های درج شده در جدول سایزبندی ممکن است به اندازه ی 1 الی 1/5 سانتیمتر متغیر باشند.

3- مطمئن شوید که آستین ها راحت و سایز هستند و روی دستتان اثری باقی نمی ماند. قبل از اینکه دکمه سرآستین را باز کنید، نباید بتوانید آستین های پیراهن خود را بپوشید. کد تایید ۵ رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید.

همچنین می توانید از پیراهن و کروات خود یک کیف دستی درست کنید. می‌توانید از پیراهن‌های قدیمی‌‌خود به عنوان روبالشی یا کوسن مبل استفاده کنید. بنابراین می‌توانید از تی‌شرت‌های قدیمی‌به جای پیراهن های کهنه و قدیمی‌استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی پوشاک بادابینگ استایل

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار