خرید هولدر موبایل دریچه کولری

جدیدترین نوع دریچه کولر شامل دریچه خطی 30 درجه، دریچه خطی 90 درجه، دریچه اسلات، دریچه سقفی چهارطرفه دریچه کولری و… می باشند که علاوه بر زیبایی به روز و دارایی کارایی بهتر نیز میباشند. انواع دریچه کولری با ابعاد سفارشی توسط کارخانه موسسه فنی مشایخی تولید و عرضه میشود. کانال کشی و تعبیه دریچه کولری در داخل ساختمان های مختلف، یکی از برنامه های اجرایی ضروری مهندسین و پیمانکاران ساختمان ها در جهت افزایش میزان آسایش افراد است. در بسیاری از نقاط ایران، سیستم سرمایشی و گرمایشی به عنوان یکی از تجهیزات اصلی و مهم در خانه ها معرفی می شود. این‌گونه است که دریچه های کولر با قابلیت ها و کارایی های منحصر به فرد خود، یکی از کاربردی ترین و پرمصرف ترین دریچه هوای مورد استفاده در ایران به شمار می آید.

  • دریچه کولر آلومینیومی بهترین و با کیفیت ترین محصول حال حاضر در بازار است.
  • دریچه کولر اسلوت چه کاربردی دارد؟ این محصول مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.
  • دریچه ای که برای کانال کشی این کولر ها استفاده می شود، تنها قسمتی است که در معرض دید قرار دارد.
  • دریچه داکت اسپلیت باعث بهبود هوا به شکل مطبوع شده و مانند یک پوشش وظیفه محافظت از سیستم در برابر ورود اشیا و آلودگی های خارجی را بر عهده دارد.

در گذشته افراد برای تهیه ی محصولات تهویه ی ساختمان همچون دریچه تنظیم هوا، می بایست به مراکز فروش فیزیکی مراجعه می کردند. اما امروزه با پیشرفت ارتباطات و اینترنت این قابلیت فراهم شده است که علاقه مندان بتوانند خرید اینترنتی دریچه کولر را به آسانی انجام دهند. در سال های اخیر درخواست های مردم برای ثبت سفارش از اینترنت بسیار افزایش یافته است. به همین دلیل شرکت تهران دما سامانه ی خرید اینترنتی دریچه کولر را برای مشتریان خود فراهم نموده است.

در شرکت تهران دما نیروهای متخصص و حرفه ای تولید دریچه کولر ها را انجام می دهند. به همین دلیل کیفیت دریچه کولر تهران دما بسیار بالا می باشد. نکته ای دیگر که بر کیفیت دریچه کانال تأثیر گذار می باشد، مواد مصرفی استفاده شده در تولید دریچه های هوا می باشد. شرکت تهران دما آرکا در سال های اخیر اقدام به ارسال دریچه کولر به کشورهای همسایه نموده است. دریچه کولرهای پلاستیکی درپوش دار در شهرهای سلمانیه و اربیل عراق محبوبیت خیلی زیادی دارند. به همین خاطر هر ساله تعداد زیادی محصول به این شهرها ارسال می گردد.

انواع دریچه هوای پلاستیکی

خرید هولدر موبایل دریچه کولری

به وسیله ی دکمه هایی که بر روی دریچه کولر برقی قرار گرفته است می توان دمپرها را باز و بسته و نیز به چپ و راست هدایت نمود. همانطور که در بخش ابتدایی این متن اشاره شد، دریچه ی برقی مشتریان کمی را نسبت به دریچه کولرهای فلزی و چوبی دارد. به طور عمده این نوع از دریچه کولر نیز در بیشتر مواقع بر روی سقف محیط ها نصب می شود. بر روی این مدل از دریچه تنظیم هوا سه قسمت مساوری تعبیه شده است.

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم یسیدو مدل YESIDO C78 به همراه کابل

با توجه به اینکه دریچه کولر در مدل های مختلفی تولید و ساخته می شود، لذا با توجه به نوع پروژه و کاربری آن طراحی و تولید می گردد. تمامی محصولات شرکت پخش نیرو با به روزترین دستگاه ها طراحی و ساخته می شود. این شرکت دریچه های خود را با متریال آلومینیوم و گالوانیزه و آهن و استنلس استیل می تواند طراحی و تولید نماید. انواع دریچه کولر را می‌توان با ابعاد متفاوت به صورت سفارش تک یا سفارش کلی تولید و عرضه نمود. همانطور که از نام این دریچه کولر پیداست ، هوای داخل کانال کولر از معابر یا خطوط افقی و گریلی این دریچه کولر به محیط پرتاب می گردد . ساختار دریچه کولر خطی مانند دیگر دریچه کولر ها از یک فریم در اطراف و خطوط گریلی در داخل فریم تشکیل می شود .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار