خرید و قیمت کتاب گام به گام دروس هشتم کلاغ سپید شاه کلید از غرفه کتابفروشی شادمهر کتاب باسلام

خرید و قیمت کتاب گام به گام دروس هشتم کلاغ سپید شاه کلید از غرفه کتابفروشی شادمهر کتاب باسلام

کتاب های گام به گام انتشارات منتشران با نام درس یار شناخته می‌شوند و طی تغییرات گسترده‌ چند سال اخیر، به یکی از بهترین کتاب هایراهنمای دروس بدل گشتند. مجموعه کتاب های درس یار تمام تمرکز خود را بر درسنامه و آموزش مطالب گذاشتند. این موضوع باعث شده تا حجم نمونه سوالات امتحانی موجود در کتاب به طرز قابل توجهی کم شود (یکی برای هر ترم!). همان طور که می دانید انواع کتاب گام به گام با توجه به این که تمامی دروس پایه را پوشش می دهند، حجم بیش تری نسبت به دیگر کتاب های کمک درسی دارند. انتشارات کتاب های گام به گام با دانستن این موضوع، سعی کرده اند تا با چاپ ۲ رنگ این کتاب ها، قیمت کتاب های گام به گام را کاهش دهند تا تمامی دانش آموزان بتوانند خرید کتاب گام به گام را به راحت ترین شکل ممکن انجام دهند. کتاب گام به گام کلاغ سپید (شاه کلید) پاسخ تمامی سوالات کتاب های درسی را در خود جای دادند و در عوض، تعداد زیادی از نمونه‌ سوالات و تمرین‌های تکمیلی به دانش‌آموزان ارائه می‌کنند.

تیپاکس برای سفارش‌های با محل تحویل خارج از تهران و کرج در نظر گرفته شده است و برای مشتریانی که تمایل به پرداخت هزینه حمل در هنگام تحویل کالا(پس کرایه) دارند توصیه می شود. کاربرانی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی یا پرداخت نقدی را ندارند می‌توانند وجه سفارش خود را به شماره کارت‌ داده شده توسط کارشناسان فروش، کارت به کارت نمایند. جهت پرداخت به صورت کارت به کارت می‌توانید از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده نمایید.

مهم‌ترین عاملی که این کتاب جامع را از کتاب‌های مشابه متمایز می‌کند، تنوع در شیوه‌های تمرین است. سوالات تشریحی متنوع، جدول‌های کاربردی و سوالات تستی با تکنیک‌های جدید، می‌تواند به دانش‌آموزان پایه نهم در دوره و رفع اشکالات درسی کمک کند. به همین دلیل هنگام خرید کتاب کمک درسی، انتخاب گام به گام نهم کلاغ سفید به دانش‌آموزان پیشنهاد می‌شود.

این مجموعه در حال حاضر با تخفیف از بانک کتاب مارکا به وبسایت درس جت فروش می‌رسد. رتبه 1وبهترین کتاب گام به گاممتعلق بهکتاب های دروس طلایی کاگواست! تمامی فاکتور های مورد بررسی (البتهبجز فاکتور قیمت!) گواه این برتری هستند! مجموعه کتاب های دروس طلایی کاگو برای دانش آموزان تمامی مقاطع واز اول ابتدایی تا دوازدهمموجود هستند.

  • مولفان سعی کرده‎اند مفاهیم را از آسان به سخت طبقه‎بندی کنند.
  • همچنین3 نمونه سوالبرایامتحانات پایان ترم اولدرنظر گرفته شده است.
  • مطالب به صورت پیوسته و در عین حال مرتب به دانش‌آموز ارائه شده است، این امر سبب می‎شو تا مطالعه و یادگیری به خوبی انجام شود.
  • اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.
  • می توانید بدون نیاز به خارج شدن از منزل انواع کتاب گام به گام را سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن سفارش مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

نحوه صحیح استفاده از کتاب گام به گام به شکلی است که دانش آموزان در قدم اول به پاسخ سوالات کتاب می پردازند و در قدم دوم از کتاب گام به گام خود برای بررسی راه حل و پاسخ نهایی استفاده می کنند. بهترین کتاب از نظر جامع بودن، کتاب های درس پک مهروماه هستند. مجموعهکتابهای”شاهکلیدکلاغسپید”رتبه2بهترینکتابگامبهگامموجوددربازار 1. این مجموعه ها بصورت تجمیعی و شامل تمام دروس هر پایه می باشند.

بخش دوم: بهترین کتاب گام به گام کدام است:

2- در صورتیکه با صفحات سفید و چاپ نشده در کتاب مواجه شدید تا حداکثر 2 روز پس از تحویل کالا، با قسمت خدمات پس از فروش بانک کتاب ناهید تماس گرفته و اطلاع دهید. کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکیو دانلود کتاب صوتیاست که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

در واقع با خرید یک کتاب دروس طلایی، کتاب کمک درسی برای همه دروس‌تان خواهید داشت. بزرگ‌ترین نگرانی والدین هنگام خرید کتاب های گام به گام ویژگی است که کمی بالاتر هم به آن اشاره کردیم؛ پاسخ به تمامی سوالات کتاب های درسی. اما نکته‌ای که اغلب به آن توجه نمی‌شود، کاربرد صحیح و مفیدی است که این کتاب های کمک درسی برای دانش‌آموزان خواهند داشت. در نحوه صحیح استفاده از این بخش، پاسخگویی به سوالات کتاب توسط دانش‌آموزان در قدم اول قرار دارد. سپس در قدم دوم باید از این بخش کتاب ها برای بررسی راه‌حل‌ها و پاسخ نهایی دانش آموز استفاده کرد. این ویژگی مخصوصا در این روزهای آموزش مجازی می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

گام به گام (دروس طلایی) کاگو

از ویژگی‌های برتر کتاب‌های گام به گام این است که مطالب اصلی آموزشی را به خوبی پوشش داده باشد. به این ترتیب مطمئن خواهید شد، همه نکات به شما تدریس می‌شود. بنابراین قبل از خرید، حتما فهرست اصلی کتاب آموزشی را همراه خود داشته باشید.

1- سفارش ها در محدوده شهر تهران از طریق پیک موتوری و پست ارسال می گردد. همراه خواهند داشت و می‌توان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد. 1- در زمان تحویل کالا از صحت سلامت جلد و برگه های کتاب (عدم پارگی و تا خوردگی) مطمئن شوید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار