خرید پیراهن مردانه + لیست قیمت 37 مارک جین و اسپرت

شما میتوانید از طریق سایت جین ایران ، کانال و پیج جین ایران در شبکه های اجتماعی و یا ارتباط از طریق واتس اپ با کارشناسان جین ایران در ارتباط باشید و محصولات را مشاهده و با دریافت مشاوره اقدام به خرید کنید . پیراهن کتان به پیراهنی گفته میشود که از پارچه کتان تولید شده است . پارچه کتان شباهت بسیار زیادی به پارچه نخی دارد اما تفاوت هایی نیز با آن دارد.پارچه کتان بسیار خنک و سبک است .

پیراهن مردانه با مدل و فرم ساده یکی از لباس‌هایی است که در میان آقایان طرفداران زیادی دارد. پیراهن مردانه یکی از مهم‌ترین لباس‌های مردانه است که در استایل رسمی و نیمه رسمی برای آقایان کاربرد زیادی دارد. پس هر مرد که به تیپ و استایل خود اهمیت می‌دهد و می‌خواهد یک شخص شیک‌پوش در جامعه شناخته شود، باید با اصول اولیه و ویژگی‌های خاص آن آشنا باشد تا بتواند بهترین پیراهن رسمی را انتخاب کند. یکی از اصول مهمی که در پیراهن مردانه باید رعایت شود این است که پیراهن کاملا اندازه شخص باید باشد.

پیراهن چهارخانه مردانه آستین بلند یکی از گزینه خوب برای خرید پیراهن می توان در نظر گرفت که این مدل از پیراهن مناسب برای تمامی فصل های سال بوده و براحتی می توانید با شلوار جین خود ست سایت خرید پیراهن مردانه کنید. پیراهن مردانه قبل از هر چیزی باید کاملا اندازه بدن شما باشد ، پس عوامل دیگری مانند استایل یقه ، سردست ، قسمت پشت یقه و … در انتخاب شما و همچنین قیمت پیراهن مردانه تاثیرگذار خواهند بود. برای ست کردن با شلوار جین مردانه در استایل کژوال به این نوع پیراهن نیاز دارید. پیراهن چهارخانه مردانه، پیراهن جین، یقه دیپلمات، پیراهن ساده و طرح دار، آستین کوتاه و آستین بلند در رنگ‌های متنوع می‌تواند در این دسته بندی قرار گیرد.

خرید پیراهن مردانه + لیست قیمت 37 مارک جین و اسپرت جنس این محصول از پنبه و ویسکوز است و بیش از 110 نفر از این پیراهن آستین بلند راضی بودند و دیدگاه مثبت نوشته اند. پیراهن آستین بلند مردانه پیکی پوش مدل M در سایزهای لارج، ایکس لارج و دو ایکس لارج در بازار موجود می باشد. نظرات ثبت شده در خصوص این پیراهن نشان می دهد اکثر مشتریان از خرید این محصول رضایت داشته اند.

یا به عنوان مثال، پوشیدن پلیور بر روی آن در فصل سرما بسیار زیبا و جالب می باشد. به همین دلایل است که گفته می شود پیراهن مردانه دارای کاربرد بسیار و اهمیت بالا می باشد. پیراهن چهارخانه مردانه را می‌توان در انواع طرح پنجره‌ای، مادراس، شطرنجی و گینگام انتخاب کرد. در بعضی از پیراهن‌های چهارخانه در هر دو طرف جیب به کار می‌رود البته بعضی از این جیب‌ها کاربردی نیستند. در طرح پنجره‌ای پیراهن چهارخانه اگر مربع‌ها دارای تراکم کم و رنگ روشن باشند پیراهن حالت رسمی‌تر دارد.

پیراهن شیک که مشاهده می کنید از پارچه تار (پنبه 100%) تهیه شده و کیفیت مناسبی را به شما ارائه می دهد. در عکس های آلبوم محصول می توانید راهنمای انتخاب سایز مناسب را مشاهده کنید. بیش از 60 نفر از این پیراهن کاملا راضی بودند و آن را برای دیگران پیشنهاد داده اند. اندازه خیلی مهم است و بهتر است پیراهن مردانه که متناسب با فرم بدن شماست را سفارش دهید.

  • برای تابستان هم میتوانید شلوارک و تی شرت و پولوشرت مردانه بخرید و با کفش های ورزشی مردانه استایل خود را حفظ کنید.
  • در مقابل، الیاف مصنوعی جایگزین مناسبی برای نخ و پنبه به حساب نمی‌آید.
  • در خرید شلوار مردانه جین حتماً به هماهنگی رنگ آن با پیراهن و تیشرت توجه داشته باشید.
  • که می توانید هم اکنون سایز دلخواه خود را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

به عنوان مثال پیراهن‌های مردانه با یقه کلاسیک برای افرادی که صورتشان گرد است و تمایل دارند تا چهره‌شان کشیده‌تر به نظر برسد، مناسب‌تر می‌باشد. رنگ‌بندی پیراهن های مردانه موجود در این فروشگاه متناسب با سلیقه و روحیه مردان در رنگ‌بندی های متنوعی وجود دارد. استفاده از رنگ های شاد و متنوع برای طراحی پیراهن های مردانه مورد توجه و استقبال مردان امروزی قرار گرفته شده است. این پیراهن های لی هیچوقت از مد نمی افتند و با توجه به دوام این محصول میتوانید یک رفاقت زیبا و طولانی مدت با یک پیراهن جین داشته باشید؛ به خصوص اگر یک تیشرت و یک شلوار جین هم به کمکش بیاید و یک تیپ اسپرت محشر بسازید.

جز جدا نشدنی از استایل کلاسیک و رسمی پیراهن رسمی مردانه است که با کت و شلوار ست می‌شود و معمولا به رنگ سفید و یا مشکی است. پیراهن‌های اسلیم فیت و جذب در استایل کژوال مورد توجه هستند و در طرح‌های متنوع‌تری وجود دارند. خرید پیراهن مردانه اسپرت یا طرح دار به معیارهای مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها، شناخت مدل بندی ها است.

در روزهای سرد نیز می‌توان اورشرت را زیر پلیور پوشید و یقه اورشرت را با شلوار جین ست کرد و یک استایل شیک داشت. پیراهن مردانه کوبایی اولین بار در کوبا رواج پیدا کرد ولی بعدها در مکزیک هم طرفداران زیادی مشتاق استفاده از این مدل پیراهن شدند. این پیراهن به دلیل راحتی و فرم یقه (دارای یقه باز و آزاد و دکمه‌دار است که معمولا دکمه‌های بالا را باز می‌گذارند) این پیراهن به دلیل طرح‌های گل گلی و رنگ‌های شاد در میان جوانان سراسر دنیا جایگاه خاصی پیدا کرده است. اکثر جوانان دوست دارند در گردش‌های بیرون شهری در یک روز تعطیل تابستانی از این پیراهن استفاده کنند. بعضی از برندهای مردانه خط تولید خود را منحصر به یک نوع خاص از پیراهن مردانه کرده‌اند؛ یعنی یا فقط به طراحی و تولید انواع پیراهن مجلسی یا رسمی مردانه می‌پردازند یا «انواع پیراهن اسپرت». بعضی از برندهای دیگر نیز سعی کرده‌اند هر دو سبک را تحت پوشش خود قرار دهند تا بتوانند نیاز هر نوع سلیقه‌ای را مرتفع سازند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار