دانلود مستقیم اپلیکیشن صرافی کوینکس -ایران ارز دیجیتال

1. پس از تمام شدن گامهای این عملیات، متن «com» و آدرس صندوق پستی ثبت شده در احراز هویت گوگل نشان داده میشوند تا کدهای پویای حسابهای مختلف متصل را از هم متمایز کند. «Google Authenticator» یک سرویس احراز هویت بر اساس گذرواژههای یکبار مصرف یا «TOTP» است. از مهمترین مزایای این صرافی میتوانیم به ؛ اجازه دسترسی و احراز هویت به کاربران ایرانی ، آسانی کار کردن با این اکسچنج برای افراد مبتدی ، امکان برداشت تا سقف یک میلیون دلار در صورت احراز هویت و … 1. با توجه به نوع گوشی خود، نسخه اندروید یا «ios» برنامه «Google Authenticator» بارگیری و نصب کنید.

به همین دلیل، به خرید و فروش ارزهای دیجیتال پرداختند. آنچه که معمولاً در همه صرافی ها از جمله کوینکس مشترک است نمایش نمودار قیمت ارز دیجیتال انتخاب شده و تاریخ سفارش است. برای تسلط بر کنترل ریسک، صرافی ها نمی توانند هیچ یک از عوامل فوق اکسچنج کوینکس coinex را نادیده بگیرند. 🔵 در حالی که بسیاری از صرافی های معتبر دنیا مثل بایننس ایرانی ها را تحریم کرده اند و ورود با آی پی ایران می تواند به بلوک شدن حساب و دارایی کاربران منجر شود، صرافی CoinEx نشان داده است که با ایرانی ها مشکلی ندارد و حتی احراز هویت در این صرافی برای ایرانی ها امکان پذیر است. 1. پس از گذراندن گامهای بالا، وضعیت تایید شناسه با عنوان «تایید ارائه شده برای حسابرسی» نشان داده میشود و نتیجه در عرض 24 ساعت به ایمیل شما ارسال میگردد.

اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در این پلتفرم معاملاتی شامل آدرس ایمیل و انتخاب یک کلمه عبور یا پسورد می باشد. در صفحه جدید یک QR Code و Private Key کد مربوطه را در جایی یادداشت نمایید زیرا در آینده به آن نیاز خواهید داشت. حتما کد بکاپ نرم افزار را در جایی یادداشت کرده و از آن نگهداری کنید. لطفا تاریخ و «CoinEx» را یادداشت کنید. تایید اعتبار شناسه فقط برای حساب کوینکس روی سقف برداشت 24 ساعته تاثیر میگذارد و در استفاده از دیگر قابلیتهای «CoinEx» بیتاثیر است.

خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت هم سوال دیگر دوستان است که در جواب این گونه دوستان هم باید بگم شما میتونید در بایننس و یا همان کوینکس بدون احراز هویت ارز دیجیتال را بخرید، اما باید از یه راهی همان اول اول اول یک رمز ارز وارد صرافی کنید(حالا چه بیتکوین چه تتر و یا هر ارز دیگری) که بتونید در این صرافی ها شروع به ترید و خرید و فروش رمز ارزها کنید. دقت کنید که ممکن است شرایط خرید و فروش رمز ارزهای معروف مانند بیت کوین و تتر برای کاربران در صرافی های داخلی به خوبی فراهم باشد، اما در مجموع اگر رمز ارزهای کمتر شناخته شده را بررسی کنیم، متوجه چالش های مربوط خواهید شد. حجم معاملات همچنین تاثیر بسیار زیادی در رتبه بندی صرافی های ارز دیجیتال نیز دارد که به صورت مفصل در معرفی بهترین صرافی خارجی ارز دیجیتال به بررسی آن پرداختیم.

برای پایان دادن به این سفارش نیز(Sell CET) را بزنید. هنگامی که یک تراکنش در شبکه بلاکچین منتشر می شود، به این معنی است که توسط ماینرها در یک بلوک بسته بندی می شود. کوینکس یکی از بزرگترین صرافی های رمز ارز در جهان است که خدمات مبتنی بر بلاک چین را نیز ارائه می کند. برای پایان دادن به این سفارش نیز(Sell CET) را بزنید. برای فروش نیز از سه طریق بالا می توان عمل کرد. در قسمت Spot Asset و در قسمت سرچ آن، ابتدا ارزی که می خواهید به این صرافی انتقال دهید را سرچ کرده و بعد در روبه روی ارز موردنظر گزینه Deposit (دریافت) را انتخاب کنید تا پنجره Deposit برای شما باز شود، سپس در قسمت Protocol Type، نوع شبکه ارز دریافتی را انتخاب می کنید، حالا یک آدرس در قسمت Deposit To به شما نمایش داده میشود که باید روی کپی آدرس کلیک کنید و این آدرس را کپی کرده و به صرافی یا کیف پولی که می خواهید ارز را از آنجا به کوینکس انتقال دهید بفرستید تا ارز به حساب صرافی کوینکس شما ارسال شده و موجودی شما در کوینکس شارژ شده تا شما بتوانید به راحتی به خرید و فروش بپردازید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار