دشمن همه داشته‌های رسانه‌ای اش را به میدان آورده است

مدیر شبکه امید خطاب به نوجوان‌های حاضر گفت: به شما توصیه می‌کنم از وضع موجود به سمت وضع مطلوب حرکت کنید. امام خمینی (ره) در دوران انقلاب طغیان نسل جوان را به سمت نور هدایت کرد و خروجی آن انفجار نور شد.

 

 

وی با تأکید براینکه انسانی که به وضع موجود راضی باشد یک انسان مُرده است، افزود: اصل براین است که ناراضی باشیم لذا باید طغیان کنیم و توصیه ما براین است که طغیان کنیم اما این طغیان باید به سمت خودشناسی باشد تا به سمت دنیای مصرف‌زده حرکت نکنیم لذا امروز که شعار «زن، آزادی و زندگی» مطرح می‌شود بهترین فرصت برای گفت‌وگو است؛ کدام زن؟ همان زنی که در هلند بازنمایی می‌شود یا زنی که جایگاهی آسمانی دارد؟

باطنی انتشار ظلمت را خروجی طغیان غیرهدفمند دانست و تأکید کرد: رضایت‌مندی نسبت مستقیمی با داشته‌ها و خواسته‌ها دارد؛ چه چیزی داریم و چه می‌خواهیم. هر قدر خواسته‌ها متناسب‌تر باشند راضی‌تر خواهیم بود و هرچه خواسته‌های نامتناسب‌تری داشته باشیم ناراضی‌تر خواهیم بود. اگر خواسته‌ها نسبت به داشته‌ها افزایش یابد مشکل ایجاد خواهد شد لذا وقتی داشته‌ها و خواسته‌ها متناسب شوند از زندگی رضایت خواهیم داشت و نارضایتی امروز بخاطر عدم تعادل داشته‌ها و خواسته‌ها است.

وی با طرح این پرسش که چه کسی طغیان‌گر است، تصریح کرد: کسی که طغیان می‌کند این طغیان نشانه نارضایتی او است؛ آدم راضی طغیان نمی‌کند و طغیان یکی از مولفه‌های سن بلوغ و نوجوانی است پس نوجوانی سن طغیان است و ما چون نمی‌فهمیم فکر می‌کنیم باید این طغیان را سرکوب کنیم درحالی که اشتباه است و نباید چنین کرد.

 

وی شبکه امید را خانه نوجوان‌ها دانست و گفت: شبکه امید منتظر محصولات نوجوان‌های ایران زمین در رویداد ملی «یک صدا ایران» است و آثار خوب آن را از آنتن تلویزیون پخش خواهیم کرد.

 

 


منبع: https://snn.ir/fa/news/1036838/%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B4%D9%85%D9%86-%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B4-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

 

 

مدیر شبکه امید خاطرنشان کرد: دشمن همه داشته‌های رسانه‌ای اش را به میدان آورده است و آن چیزی که روی میز گذاشته همه داشته‌ اوست که به‌زودی تمام می‌شود و آن زمان فرصت خوبی برای گفت‌وگو درباره آینده است. نوجوان‌های امروز ما آینده‌ساز نیستند بلکه نسل امروزساز خواهند بود چراکه امروز قرار است آینده را بسازیم. آینده را قرار است با فکر، خیال، رویاها بسازیم؛ جامعه‌ای که بی‌آرمان، بی‌رویا و بی‌آینده است، بی‌امروز است. دعوای امروز بخاطر طغیان است و اگر نوجوان امروز اهل طغیان نباشد یعنی اشتباه می‌کند و امروز وقت عاشق شدن است و باید عاشق وضع مطلوب و رسیدن به آرمان‌ها و آرزوها شویم؛ امروز وقت ساختن آینده است و نیازمند فکر و تولید هستیم و باید تصمیم بگیرم مصرف کننده شعار نباشیم بلکه تولید کننده فکر باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در افتتاحیه رویداد ملی یک صدا ایران که در سالن سوره حوزه هنری و با شرکت دانش‌آموزان دختر و پسر ایرانی برگزار شد، محمد صادق باطنی مدیر شبکه امید با بیان اینکه سوال بزرگ امروز بزرگ‌ترها به طغیان نسل جدید مربوط است، گفت: نسل جدیدی که امروز درخیابان‌ها هستند از کجا آمده ‎اند؟ به چه فکر می‌کنند و مهم‌ترین سوالات زندگی‌شان چیست و چرا ما نمی‎توانیم با آن‎ها حرف بزنیم؟ این‌ها سوالاتی است که امروز ذهن بزرگ‌‌ترها را درگیر خودش کرده است.