رادیو جام‌جهانی راه‌اندازی شد

مهدی آذرمکان، دبیر شورای ورزش معاونت صدا و مدیر رادیو جام جهانی درباره ایده شکل‌گیری این رادیوی فصلی توضیح داد: با توجه به اینکه جام‌جهانی بزرگترین و پرمخاطب‌ترین رویداد ورزشی دنیاست و میلیاردها نفر این مسابقات را دنبال و تماشا می‌کنند و به نوعی تبدیل به گفتمان عمومی مردم در آن مقطع می‌شود، ما برای پاسخ به نیاز مخاطبان نیز از مدت‌ها قبل، تلاش، برنامه‌ریزی و پیگیری‌های متعددی را انجام دادیم تا «رادیو جام‌جهانی» را راه‌اندازی کنیم.

وی ادامه داد: تیم‌هایی هم از شبکه‌های رادیویی همچون ورزش، جوان، ایران و سایر رادیوها با «رادیو جام جهانی» همکاری خواهند کرد و برنامه‌هایی را ضبط و برای پخش از این رادیو تدارک می‌بینند.

دبیر شورای ورزش معاونت صدا از افتتاح «رادیو جام‌جهانی» به عنوان یک رادیوی فصلی تا پایان آذر ماه خبر داد.

آذرمکان گفت: برنامه‌های این رادیو از ساعت ۶ صبح و با مستندی با عنوان «جهان در جام» به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود. همچنین ارائه آخرین اخبار و تحولات جام‌جهانی در برنامه جام بیست و دوم که یک برنامه تحلیلی است از دیگر برنامه‌های این رادیو به شمار می‌رود و ویژه برنامه‌های مختلفی هم از جزیره کیش تدارک و پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، معاونت صدا در آستانه بزرگترین رقابت‌های جهانی فوتبال، «رادیو جام جهانی» را به عنوان یک رادیوی فصلی افتتاح می‌کند.

او اعلام کرد: استودیوی این رادیو در جزیره کیش مستقر می‌شود. تمامی مسابقات توسط گزارشگران مجرب رادیو به صورت زنده گزارش می‌شود. همچنین در برنامه‌ها به تحلیل، کارشناسی و ارائه آخرین اطلاعات و اخبار این رویداد در سراسر کشور و حتی خارج از کشور می‌پردازیم، البته مستند و برنامه‌های متعددی هم از ماه‌ها قبل تهیه شده و در جدول پخش این رادیو قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/


منبع: https://ana.press/fa/news/815480/%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D8%AC%D8%A7%D9%85%E2%80%8C%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B4%D8%AF