«راسل کرو» جن‌گیر پاپ می‌شود

ستاره استرالیایی هالیوود در نقش جن‌گیر پاپ ایفای نقش خواهد کرد.

انتهای پیام/


منبع: https://ana.press/fa/news/839607/%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D9%88-%D8%AC%D9%86%E2%80%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D9%BE-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF«راسل کرو» در گفت و گویی عنوان کرد: «من این فیلم را در سال ۱۹۷۸، وقتی ۱۴ سال داشتم دیدم. بادیدن این فیلم با تمام وجود ترسیدم.» اما بعد، وقتی بازیگر شد، فیلمنامه یک جن گیرجدید سر از روی میزش درآورد، و ستاره فیلم «گلادیاتور» به دنیای کشیش‌هایی که با شیاطین مبارزه می‌کردند علاقه‌مند شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، وقتی که ستاره استرالیایی هالیوود، راسل کرو، نسخه اصلی فیلم «جن گیر» ساخت ۱۹۷۳ را در دوران نوجوانی‌اش دید، عاشق این فیلم شد.

فیلم «جن‌گیر پاپ» بر اساس یک داستان واقعی درباره سر جن گیر واتیکان، پدر «گابریل آمورث» است که در سال ۲۰۱۶ فوت کرد. پدر آمورث ادعا می‌کرد که هزار بار عملیات جن گیری را انجام داده و همیشه جزئیاتی درباره سوابق دقیق نبردهایش با ارواح خبیثه ارائه می‌کرد. کتاب خاطرات او بعد‌ها به کتاب پرفروشی تبدیل شد. کرو می‌گوید هر چه بیشتر درباره پدر آمورث می‌خواند، بیشتر دلش می‌خواهد نقشش را روی پرده سینما بازی کند. او برای تحقیق درباره شخصیت آمورث به رم رفته و با دوستان این کشیش و اعضای فرقه اش از جمله افرادی که در این جن گیری‌ها حضور داشته اند ملاقات کرده است.

در نقش یک شخصیت واقعی؛

دو وجه از شخصیت این کشیش ایتالیایی برای راسل کرو نمود بیشتری داشته است: ایمان خالصش و شوخ طبعی اش. کرو می‌گوید آمورث در کارش یک جور بدبینی داشت، او کمک به خیلی از افرادی که از او کمک میخواستند را رد می‌کرد و آن‌ها را به روش‌های پزشکی ارجاع می‌داد. «جن گیر پاپ» تا حدود ترسناک و تا حدودی هم یک درام تاریخی محسوب می‌شود. این فیلم شخصیت پدر آمورث را در مقام محققی نشان می‌دهد که سعی می‌کرد به عمق یک دسیسه با قرن‌ها قدمت پی ببرد.