ساعات بازدید از برج آزادی افزایش یافت

این رویداد هنری با حضور ۱۸ تن از استادان هنرهای تجسمی و ۵۵ تن از هنرمندان با ۱۲۰ تابلوی نقاشی، آثار حجم، مجسمه و عروسک نمایشی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، برج آزادی سال ۱۳۴۹ توسط حسین امانت ساخته شد و دی ۱۳۵۰ به بهره‌برداری رسید، معماری برج، تلفیقی از معماری هخامنشی، معماری ساسانی و معماری اسلامی است. این بنا سال ۱۳۵۳ در فهرست آثار ملی ثبت شد، برج آزادی به صورت یک یادمان ساخته شده است، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی متشکل از چند بخش در طبقه تحتانی برج قرار دارد و با پنج هزار مترمربع دربرگیرنده برج اصلی نیز هست.

مجموعه فرهنگی هنری موزه و برج آزادی شامل بخش‌هایی از جمله بزرگترین موزه عکاسی ایران و منطقه، تالار آئینه، کتابخانه و تالارهای فرهنگ، اقوام، آسمان، سالن‌های دانستنی‌ها، ایرانشناسی، نگارخانه، موزه شهاب سنگ، سالن‌های اجتماعات و برگزاری کنسرت موسیقی و نمایش و سالن تمرین تئاتر و موسیقی است.


منبع: https://www.irna.ir/news/84875316/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D8%AC-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA

سومین نمایشگاه نقاشی رویای کودکی من نیز با همکاری گروه هنری ژامک با مدیریت و سرپرستی لیلا زمانی، چهارم تا ۱۸ شهریور همه روزه به جز شنبه‌ از ساعت ۹ تا ۲۱ در تالار آیینه برج آزادی برپاست. 

ساعات بازدید از برج آزادی افزایش یافت

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بنیاد رودکی، با توجه به استقبال بازدیدهای مردمی و گردشگران داخلی و خارجی در روزهای باقی مانده تابستان از دهم شهریور تا ۱۴ مهر که همزمان با هفته گردشگری و روز تهران است، زمان بازدید از برج آزادی به ساعت ۲۱ تغییر یافت.

پیش از این زمان بازدید از برج آزادی تا ساعت ۱۸  بود. بر این اساس علاقه‌مندان علاوه بر بازدید طبقات داخلی و بام برج، می‌توانند از موزه‌های عکاسی، شهاب سنگ، ایرانشناسی و نمایشگاه‌های هنری این مجموعه دیدن کنند.