شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز؛ ۲۰ مهر

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های امام خمینی با شاخص ۱۱۵، پیروزی منطقه سیزده با شاخص ۱۱۶، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۳۵، شهر ری منطقه بیست با شاخص ۱۰۵، شهرداری مرکز منطقه دوازده با شاخص ۱۳۹، شهرداری منطقه یازده با شاخص ۱۲۶، شهرداری منطقه بیست و یک با شاخص ۱۲۷ و علم و صنعت با شاخص ۱۳۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

وضعیت ایستگاه‌های پارک رازی با شاخص ۱۵۳، پاکدشت با شاخص ۱۶۸ و منطقه پانزده با شاخص ۱۵۸ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شریف منطقه دو با شاخص ۱۶، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۱، شهریار با شاخص ۴۹، قدس با شاخص ۱۳ و لواسانات با شاخص ۳۱ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

ایستگاه آتی ساز با شاخص ۵۵، اتوبان محلاتی منطقه چهارده با شاخص ۹۴، اسلام شهر با شاخص ۵۱، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۶۰، باغستان شهریار با شاخص ۶۴، باقرشهر با شاخص ۸۷، پردیس با شاخص ۶۷، پونک با شاخص ۷۳، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۰۰، چشمه با شاخص ۶۸، دانشگاه تهران با شاخص ۸۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۷، دماوند با شاخص ۸۸، رباط کریم با شاخص ۶۹، ژئو فیزیک با شاخص ۷۶، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۷۶، سلامت با شاخص ۸۰، شادآباد منطقه هیجده با شاخص ۸۸، شهرداری منطقه دو با شاخص ۶۳، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۷۳، شهرداری منطقه شانزده با شاخص ۷۴، شهرداری منطقه نوزده با شاخص ۸۴، شهرداری منطقه بیست و دو با شاخص ۶۶، قائم با شاخص ۹۰، قرچک با شاخص ۸۲، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۸۰، مسعودیه منطقه پانزده با شاخص ۷۷، ملارد با شاخص ۵۹ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۷۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.


منبع: https://www.imna.ir/news/611430/%D8%B4%D8%A7%D8%AE%D8%B5-%D8%A2%D9%84%D9%88%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B7%D9%82-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%DB%B2%DB%B0-%D9%85%D9%87%D8%B1

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _چهارشنبه بیستم مهرماه_ به شرح زیر است: