شورای فرهنگ عمومی با رویداد جامزی به استقبال جام جهانی می‌رود

شورای فرهنگ عمومی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و بخش خصوصی در تلاش است رویداد جامزی را جهت بازارپردازی محصولات فرهنگی مرتبط با جام‌جهانی برنامه‌ریزی و اجرایی کند.

سید امیر آقایی، دبیر این رویداد درباره اهداف اجرای رویداد جامزی گفت: رویداد جامزی با هدف ایجاد کردن تمرکز در حوزه محصولات فرهنگی مرتبط با جام جهانی طراحی شده است همچنین برای اجرایی سازی آن مصوبه‌ای از کمیسیون فرهنگی رسانه‌ای جام جهانی اخذ شد تا تمرکز بیشتری در عرصه بازارپردازی محصولات فرهنگی مرتبط با جام‌جهانی ایجاد شود.

مهلت ارسال آثار و محصولات به دبیرخانه جامزی تا پایان آبان ماه سال جاری تمدید شده است.

وی افزود: جام‌جهانی، مهمترین و بزرگترین رویداد بین المللی ورزشی است که منبع زنجیره تولیدات فرهنگی برای گروه‌های سنی مختلف است. نقش‌آفرینی قهرمانان ورزشی در رقابت‌های جام‌جهانی به همراه هویت‌های اصیل فرهنگی، مهمترین المان فرهنگی مرتبط با جام‌جهانی است. حضور تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ و تعامل سازنده با کشور قطر برای همراهی در میزبانی جام‌جهانی، بهترین موقعیت برای ارائه زنجیره محصولات فرهنگی با هویت ایرانی اسلامی برای مخاطبان جام‌جهانی است. رویداد جامزی با همکاری مشترک دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی برگزار می‌شود، طراحی شخصیت و شخصیت‌پردازی ناظر به حضور کشور عزیزمان در جام‌جهانی همراه با گردآوری تجارب قبلی در تولید محصولات متنوع فرهنگی مرتبط جام‌جهانی مورد توجه است. از تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان به توسعه محصولات فرهنگی مرتبط با جام‌جهانی دعوت می‌شود تا در این رویداد حضور بهم‌رسانند.

به گزارش خبرگزاری آنا، شمارش معکوس شروع جام جهانی قطر آغاز شده است و دستگاه‌های مختلف دولتی و خصوصی ایران به سبب نزدیکی موقعیت جغرافیایی قطر به ایران هریک در تلاش هستند تا بهره برداری مطلوبی از این رویداد داشته باشند.

انتهای پیام/


منبع: https://ana.press/fa/news/813497/%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B1%D9%88%D8%AF

جهت بازارپردازی محصولات فرهنگی؛

شورای فرهنگ عمومی نیز با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و بخش خصوصی در تلاش است تا رویداد جامزی را جهت بازارپردازی محصولات فرهنگی مرتبط با جام‌جهانی برنامه‌ریزی و اجرایی کند.